ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

M de Vries/Alkmaar

Prima goede en snelle communicatie

Communicatie en levering duidelijke voorwaarden goede website

Geen. Kwaliteit doek weten we nog niet doos gaat open als we hem gaan installeren als het mooi weer is we gaan uit van kwaliteit

Marcel

Zeer goed

Makkelijk om samples te bestellen

Betere kwaliteit doek leveren. Merkte aan het opgestuurde Sample materiaal dat het voor ons doel veel te rekbaar was.

Reactie ZONZ:

Beste Marcel, we hebben verschillende doeksoorten, die elk voor een ander type product geschikt zijn. Van soepel tot stug, van kleine gaatjes tot grotere gaatjes en van waterdoorlatend tot... Beste Marcel, we hebben verschillende doeksoorten, die elk voor een ander type product geschikt zijn. Van soepel tot stug, van kleine gaatjes tot grotere gaatjes en van waterdoorlatend tot waterdicht. Met behulp van onze Keuzehulp én het opsturen van gratis doeksamples proberen we onze klanten hiermee te helpen.

Franky De Smaele

Zeer professioneel en concreet

Communicatie

Reactie ZONZ:

Bedankt Franky, fijn dat je onze service zo waardeert!

Jean-Paul

Hele goede ervaring: goede kwaliteit en snelle levering

Hele snelle levering van op maat gemaakt zonnedoek, midden in de zomer

De Website werkt niet al te gemakkelijk, wanneer de losse onderdelen zoals haken etc. wilt bestellen.

Reactie ZONZ:

Bedankt voor je reactie. We zullen er aan blijven werken het bestellen van onze producten zo makkelijk mogelijk te maken.

R.W. Lankhaar

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. We hebben een maatwerk doek besteld wat in eerste instantie niet helemaal naar verwachting was. Peter is net zo lang met ons bezig geweest tot het wel... Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. We hebben een maatwerk doek besteld wat in eerste instantie niet helemaal naar verwachting was. Peter is net zo lang met ons bezig geweest tot het wel 100% naar tevredenheid was.

Kwaliteit van het product, keuze in materialen, volledigheid assortiment, werking webwinkel en daarnaast ook persoonlijke service.

Enkele tip is het kunnen aangeven aan welke zijde van je maatwerkdoek je het label wil hebben.

Roan

Super service, meedenkend en tonen interesse! Ook de producten zijn van goede kwaliteit.

Super leuke aftersales

Verzending beter controleren op schades alvorens het versturen.

Dassen

Gewoon goed en betrouwbaar ! voorbeeld voor elk bedrijf
snelle communicatie en goede service en after-sales
Na 4 jaar een op-maat-zonnezeil toch kapot gegaan;
Dat mag niet, dus...
Gewoon goed en betrouwbaar ! voorbeeld voor elk bedrijf
snelle communicatie en goede service en after-sales
Na 4 jaar een op-maat-zonnezeil toch kapot gegaan;
Dat mag niet, dus zonder discussie werd er een nieuw zonnezeil besteld onder garantie
TOP hoor !

snelle communicatie
zeer goede service en after-sales; voorbeeld voor elk ander bedrijf
lossen problemen op zoals het hoort: je bent klant bij hen en koning
ze doen wat ze beloven!

Geert

Correcte afhandeling ! Zeer betrouwbaar.

Zeer goede afhandeling van de bestelling
Prima aftersales

Neen

Arjan Tuin

Zeer goede ervaring. Ik heb via de website eerst samples aangevraagd, deze werden een paar dagen later bezorgd. Vervolgens twee maatwerk harmonica schaduwdoeken besteld via de website en deze werden... Zeer goede ervaring. Ik heb via de website eerst samples aangevraagd, deze werden een paar dagen later bezorgd. Vervolgens twee maatwerk harmonica schaduwdoeken besteld via de website en deze werden zelfs eerder dan gepland thuisbezorgd. Zeer overzichtelijke en makkelijke website waarop je je bestelling kan plaatsen.

Snelle levering.
Zeer duidelijke, consequente informatieverstrekking.
Daarnaast waren de instructievideo's op de website zeer helder en bruikbaar.