ZONZ

8.2/10
Kwaliteit van de producten

Peter

Alles op maat te krijgen

FastWilly

Bestelling na maanden wachten nog niet ontvangen, en telkens aan het lijntje gehouden worden met: volgende week is uw bestelling er.

niets

Alles wat je op de site aanbiedt moet je ook leveren. Simpel.

Beste Dries,
Beste Dries,
Excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie, echter ligt de beschikbaarheid van de producten helaas buiten onze macht. Het heeft te maken de een enorme vraag naar dit product deze zomer. Ook wij worden helaas door onze leverancier (Nesling in dit geval) telkens geinformeerd dat de container weer vertraagd is.
Wij doen niet moeilijk en gaan je aankoopbedrag direct retour storten. Ook hebben wij een gratis verzendetiket gestuurd, zodat je het reeds aangeschafte bevestigingsmateriaal naar (Z)ons kunt retourneren.

J. de Wit

Ons schaduwdoek is na drie jaar zorgvuldig gebruik helaas uitgescheurd. Wel erg snel. Gelukkig is het bedrijf ons tegemoet gekomen door een nieuw doek te leveren tegen 50% van de verkoopprijs.

Klantgericht.

Betere uitleg over het bevestigen van het doek.

Truyen Kim

Zeer slecht

Geen idee want nog steeds mijn betaalde bestelling na 7 weken niet ontvangen

Zich houden aan de beloofde besteltermijnen

Beste Kim,
Beste Kim,
Excuses. We hebben deze zomer -vanwege de grote vraag naar dit product- te maken met veel leveringsvertragingen van onze leveranciers. Soms wordt een verwachte levering inderdaad helaas weer uitgesteld. Dat dit buiten onze macht ligt, daar heb jij als klant niets aan, dat snappen we.
Dat de communicatie hierover duidelijker kan, is iets wat we geleerd hebben. We hopen dat je nu dan toch eindelijk kunt genieten in de schaduw.

J

Snelle verzending en uitmuntende service.

Snelle reactie op mail

vakantie resort Surinat

Perfect

neen

De doeken zijn regelmatig heel vuil in de tropen hier, moeilijk te reinigen.

Luc

Correct

Vlugge levering

Geen opmerkingen

Particulier

Zeer goed

Komen hun afspraken na en leveren goede produkten en service.

Wees duidelijk met de plaatogen horizontaal of vertikaal waar de draad stalen kabel door heen komt op de tekeningen of beide is mogelijk.

Particulier

Weinig constructieve benadering. Uitblijven van reactie op mails.
Ruimte voor verbetering in deze Zonz

Brutaliteit

Reactietermijn op mails.
Inhoudelijke reactie naar klant kan best wat zonniger.

Bert Jan van den Berg

Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen... Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen voldoen. Het doek hangt nu te snel door en niet meer strak. De spanning van de een-staaldraadconstructie is te beperkt waardoor het open en dichttrekken steeds zwaarder wordt. Ook de bijgeleverde werkinstructie was onvoldoende. Filmpjes op de site heb daarnaast herhaalderlijk moeten bekijken om voor mijzelf een goed werkinstructie te maken. Nu het doek hangt biedt het wel de schaduw die je wilt hebben. Uiteindelijk gaat het daar om.

Vlotte levering, voldoende keus in materialen.

Zie beschrijving hierboven.

Beste Bert Jan,
Bedankt voor je feedback. We zullen nog meer aandacht steken in de werkinstructie, te vinden op: https://www.zonz.nl/montage-schaduwdoek-harmonicadoek/
Hopelijk heb je wel...
Beste Bert Jan,
Hopelijk heb je wel een draadspanner aan het begin en aan het einde van de staaldraad gemonteerd. Als die voldoende op spanning staat, zou het schuiven goed moeten gaan. Anders hebben we nog deze oplossingen:
-Heb je gecontroleerd of de staaldraden exact recht boven de doekogen hangen (montagefout)? Zo niet, dan hangen de karabijnhaakjes (bij een maatwerk harmonicadoek) scheef en staat er teveel spanning op.
-Is de staaldraad voldoende opgespannen, zodat deze minimaal doorhangt? Draai de draadspanners aan.
-Smeer de staaldraad in met vaseline! Je zult zien dat dit helpt 😉