ZONZ

Kwaliteit van de producten

Bert Jan van den Berg

Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen... Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen voldoen. Het doek hangt nu te snel door en niet meer strak. De spanning van de een-staaldraadconstructie is te beperkt waardoor het open en dichttrekken steeds zwaarder wordt. Ook de bijgeleverde werkinstructie was onvoldoende. Filmpjes op de site heb daarnaast herhaalderlijk moeten bekijken om voor mijzelf een goed werkinstructie te maken. Nu het doek hangt biedt het wel de schaduw die je wilt hebben. Uiteindelijk gaat het daar om.

Vlotte levering, voldoende keus in materialen.

Zie beschrijving hierboven.

Reactie ZONZ:

Beste Bert Jan,
Bedankt voor je feedback. We zullen nog meer aandacht steken in de werkinstructie, te vinden op: https://www.zonz.nl/montage-schaduwdoek-harmonicadoek/
Hopelijk heb je wel...
Beste Bert Jan,
Hopelijk heb je wel een draadspanner aan het begin en aan het einde van de staaldraad gemonteerd. Als die voldoende op spanning staat, zou het schuiven goed moeten gaan. Anders hebben we nog deze oplossingen:
-Heb je gecontroleerd of de staaldraden exact recht boven de doekogen hangen (montagefout)? Zo niet, dan hangen de karabijnhaakjes (bij een maatwerk harmonicadoek) scheef en staat er teveel spanning op.
-Is de staaldraad voldoende opgespannen, zodat deze minimaal doorhangt? Draai de draadspanners aan.
-Smeer de staaldraad in met vaseline! Je zult zien dat dit helpt 😉

G.H. Keet

Schaduwdoek besteld met het verzoek om de ogen langs de randen te plaatsen op opgegeven maten. Hoewel dit eigenlijk niet geleverd wordt, is dit toch zo uitgevoerd. Geweldige service.

Communicatie met klant persoonlijk, vriendelijk en deskundig.

Dassen

Ook na jaren, perfecte after-sales en garantie; na 3 jaar was ons op maat gemaakte zonnezeil toch in een naad los gegaan; ZONZ vond ook dat dit niet mocht gebeuren en bestelde op eigen initiatief... Ook na jaren, perfecte after-sales en garantie; na 3 jaar was ons op maat gemaakte zonnezeil toch in een naad los gegaan; ZONZ vond ook dat dit niet mocht gebeuren en bestelde op eigen initiatief een nieuwe doek (van zwaardere kwaliteit); wat een service zeg, hier kun je met gerust hart bestellen en altijd terugkomen
TOP ga zo door

kwaliteit en service; goede communicatie en klantvriendelijk; perfecte after-sales; goede oplossingen bij problemen
kortom: hier is de klant nog echt koning

Hugo Kauffmann

Vlotte bestelling en levering

duidelijke uitleg

Geen idee

Cindy Cardon

Super vriendelijk, geven goed advies, correct, zoeken samen mee naar de beste oplossing bij een probleem! Reageren snel! Echt TOP? Een echte aanrader voor hier te bestellen!!!!

Vriendelijkheid, snelle reacties op mails, zoeken samen mee naar de beste oplossing, daarvoor ook niet de duurste! Eerlijk! Bij problemen helpen ze direct en handelen ze heeeeel correct! Betrouwbaar!

Geen! Doe zo verder!!!

Karina

Goede kwaliteit producten. Onze levering bestond uit een schaduwdoek en bevestigingsmateriaal. Bevestigingsmateriaaal werd als eerste geleverd met vooraankondiging dat alles geleverd zou worden. In... Goede kwaliteit producten. Onze levering bestond uit een schaduwdoek en bevestigingsmateriaal. Bevestigingsmateriaaal werd als eerste geleverd met vooraankondiging dat alles geleverd zou worden. In doos zat briefje volgt later maar strookte niet met communicatie per mail. Bij navraag bevestigden ze dat deel nog geleverd moest worden. Al met al goede producten en nette levering alleen in communicatie verbeter punten.

Mooie kwaliteit. Degelijke materialen.

Onze pergola heeft een binnenmaat van 330 bij 330. Conform website 40 cm aan alle zijdes eraf gehaald voor schaduwdoek met gecurvde zijdes. Er had achteraf wel minder af gekund. 3 bij 3 was beter... Onze pergola heeft een binnenmaat van 330 bij 330. Conform website 40 cm aan alle zijdes eraf gehaald voor schaduwdoek met gecurvde zijdes. Er had achteraf wel minder af gekund. 3 bij 3 was beter geweest.

Dennis Piek

Verkoop en levering goed, de after sales minder.

Goed advies vooraf en de levering verliep snel en goed.

De after sales. Aangegeven dat men meer geleverd had dan ik besteld had, dat mocht retour. Toen het terugsturen (door Corona lockdown) wat te lang duurde volgens Zonz was de toon minder vriendelijk.

Rob Hakvoort

Fantastische hulp, dito service en product.

Producten goed zichtbaar.

Montage instructies, kleuren, materialen, voor welk doel welk bevestigingsmateriaal, voorbeeld schetsen (tov zonstand etc)

Pauwels Wim

Bij levering gemerkt dat er iets stuk was. Dit is zeer snel nageleverd warvoor dank

Correctheid

Referenties van uitvoeringen op de website i.p.v. computer getekende uitvoeringswijze.

Albert Vroling

Snelle directe afhandeling van de bestelde spullen.
Alleen duurde de levering wat langer door de Corona (was aangegeven op website)
Inmiddels ontvangen en het is precies wat ik verwachte.

Snelle doorsturing naar leveranciers en communicatie hierover.

Mindere ervaring komt door de Corona crisis en dat is niemand aan te rekenen.