ZONZ

Kwaliteit van de producten
8.3/10

Duidelijke afspraken en levering

Reactie ZONZ:

Bedankt voor de feedback. Helaas kunnen we het maatwerk niet sneller leveren. Met iets meer dan twee weken was het al vrij snel geleverd. We wensen je veel plezier met het schaduwdoek!

Een aantal geleverde producten voldeden niet aan de verwachting. Dit is door ZonZ uitstekend opgepakt en tot tevredenheid opgelost.

After sales was uitstekend

De bezorging van de bevestigingspalen (direct vanuit Umbrosa) was lastig omdat de vervoerder alleen met grote trailers werkt. Wellicht kan er gekeken worden naar alternatieve bezorgdiensten vanuit de leveranciers naar eindklanten.

Jitse Mulder

Veel keuze op de website. Duidelijke instructies voor het maatwerk. Levering van maatwerk neemt enige tijd in beslag.

veel keuze, duidelijke instructies. Behulpzaam met het vragen van uitleg.

Leveringsduur van het maatwerk is wat onduidelijk. Kan ook komen door bestelling in vakantieperiode

Reactie ZONZ:

Goed te horen dat je tevreden bent met het geleverde maatwerk! De levertijd is gemiddeld 3 weken omdat alles op maat gemaakt wordt in onze fabriek.

Omdat ik iets afwijkend wilde verschillende keren contact gehad via de mail/
Alles werd goed begeleid en er werd meegedacht.
Product snel en perfect op maat ontvangen.

A Hoogendijk

Goede ervaringen met Zonz. Correcte en snelle levering van een zonnedoek op maat. Uitstekende kwaliteit.

F. van Winkel

Prima adviezen en een uitstekende nazorg als blijkt dat er een kleinigheid ontbreekt van hetgeen er aan bevestigingsmiddelen (maatwerk) is besteld.

Zeer attent en klantvriendelijk; prima kwaliteit; snelle levering

bestelgemak van maatwerk schaduwdoek zou kunnen worden vergroot door wat tips te geven; misschien bestaan er wat vuistregels?

Dik Bentum

Vier op maat gemaakte zeilen werden snel thuisbezorgd. Echter was de kleur niet geheel wat ik besteld had. Nadat ik dit probleem had voorgelegd werden er opnieuw binnen korte tijd kostenloos nieuwe...

Dennis van Iterson

Kwalitatief maatwerk doek na twee weken ontvangen. Super strak.

A. Lijten

Oke

De proefstukjes van het doek

20 cm aan alle kanten eraf trekken is erg veel , er vallen te grote gaten tussen doek en houten raamwerk

Reactie ZONZ:

Jammer te horen dat u niet helemaal tevreden bent met het resultaat. Het is echter zo dat dit inherent is aan het product. Doeken met gecurvde zijden dienen opgespannen te worden met draadspanners of katrollen en die nemen iets ruimte in. Daar valt bij een doek met curves niet aan te ontkomen helaas. We hopen dat u toch kunt genieten van de schaduw.

vd Boom

Ik heb bij ZONZ een schaduwdoek besteld. De levertijd was ongeveer 6 weken en het product is prima op tijd geleverd. Het ziet er goed uit en bij montage kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt...

Service was dik in orde

Niet zozeer een verbeterpunt voor de organisatie, maar als klant is het raadzaam om wat staaltjes op te vragen. Dan heb je beter inzage in de materialisatie en de beschikbare kleuren.