ZONZ

8.3/10
Kwaliteit van de producten
8.3/10

schaepdrijver j

Beste het is de 2 bestelling die ik bij de firma ZONZ plaats en zoals ik zou zeker geen 2 maal een bestelling plaatsen bij een internet firma als ik niet tevreden zou zijn. DEZE FIRMA IS EEN...

KWALITEIT EN NOG EENS kwaliteit

ik zou het echt niet weten

Heel tevreden over onze schaduwdoeken

Peter

Heel netjes geholpen, ook voor de eerste keren.

De service en de begeleiding.

Lekker zo doorgaan!

Victor van Gool

Prima ervaring! Zorg over juistheid mbt bestelde items. Zonz neemt extra moeite om dit goed uit te zoeken. Super

Persoonlijk advies

Eelco

Zeer goede ervaring. ik had verkeerde afmetingen doorgegeven maar is keurig opgelost door hun oplettendheid

goed persoonlijk contact

Goed advies gekregen bij keuze voor mijn maatwerk. Gratis doeksampels ontvangen.

kwalitatief goede producten

Duidelijke afspraken en levering

Reactie ZONZ:

Bedankt voor de feedback. Helaas kunnen we het maatwerk niet sneller leveren. Met iets meer dan twee weken was het al vrij snel geleverd. We wensen je veel plezier met het schaduwdoek!

Een aantal geleverde producten voldeden niet aan de verwachting. Dit is door ZonZ uitstekend opgepakt en tot tevredenheid opgelost.

After sales was uitstekend

De bezorging van de bevestigingspalen (direct vanuit Umbrosa) was lastig omdat de vervoerder alleen met grote trailers werkt. Wellicht kan er gekeken worden naar alternatieve bezorgdiensten vanuit de leveranciers naar eindklanten.

Jitse Mulder

Veel keuze op de website. Duidelijke instructies voor het maatwerk. Levering van maatwerk neemt enige tijd in beslag.

veel keuze, duidelijke instructies. Behulpzaam met het vragen van uitleg.

Leveringsduur van het maatwerk is wat onduidelijk. Kan ook komen door bestelling in vakantieperiode

Reactie ZONZ:

Goed te horen dat je tevreden bent met het geleverde maatwerk! De levertijd is gemiddeld 3 weken omdat alles op maat gemaakt wordt in onze fabriek.