ZONZ

Kwaliteit van de producten
8.1/10

Prima. Duidelijke uitleg

Uitleg goed.
Mooi doek voor redelijk lage prijs

Op de hoogte houden van het verloop van de order.
Duurde langer dan op de website stond.
Daarna kregen we bericht dat het verzonden was maar toen was het doek er al.
We hebben echter zelf aan de verkeerde kant geen gaten besteld

Reactie ZONZ:

Beste,

Het bestelde doek was een maatwerk doek waarvoor een levertijd van drie weken staat. Deze hebben wij ruimschoots gehaald; binnen twee weken is het doek geleverd. Voor ons standaard assortiment geldt een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Wij wensen je veel plezier met het doek.

ZONZ sunsails

Goed advies per mail.

Uitgebreid advies over het inmeten en de accessoires die bij schaduw doek horen.

Rik

Wij hebben een zonnedoek op maat laten maken. Contact hierover was zeer prettig en uitiendelijke product voldoet ook helemaal aan onze wensen!

Prettige service en goede prijs-kwaliteit

Zou niet weten.

Prettige leverancier: keurige communicatie, pro-actief in advies en nette afhandeling. Goede kwaliteit.

Deskundige adviseur. Flexibel, maken waar wat ze aanbieden

Website is zeer compleet maar minder interactief. advies component komt achteraf en niet tijdens bestelling. Evengoed werd dit wel keurig afgehandeld en verwerkt

LiesV

Ben erg blij met het voorafgaande advies en met het uiteindelijke resultaat. Voor ons kleine tuintje hebben we nu een mooi passend strak gespannen schaduwdoek.

Aanbod van soorten doek alsmede bevestigingsmaterialen, persoonlijke service en goed advies. Uitstekend maatwerk geleverd en binnen de gestelde termijn.

Vooralsnog geen verbeterpunten

Prima telefonische ondersteuning. Helaas is het voor particulieren bij dit bedrijf niet mogelijk om advies (op locatie) te krijgen danwel een showroom te bezoeken. Kleurmonsters worden op verzoek...

Kwalitatief mooi product. Een website die (op het moment van keuze) overzichtelijk was. Snelle service vwb toesturen van kleurstalen.

Prijs bij maatwerk is zeer stevig. Bezoeken van showroom is niet mogelijk. Geen ondersteuning bij particulier (advies). Geen (installatie(instructie bij aflevering maatwerk. Maatwerk wordt (ondanks hogere prijs) niet geleverd in een mooie opberghoes, terwijl dit bij de standaard afmetingen wel het geval lijkt (gebaseerd op foto's op de website). Verzendkosten (bij een maatwerk product van ruim eu 400,-!!!)

Reactie ZONZ:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde product.
Wij hebben er bewust voor gekozen om geen showroom meer te hebben zodat we onze producten tegen een zo laag mogelijke prijs kunnen aanbieden. Wij doen onze uiterste best om via telefoon en email zo goed mogelijk te adviseren. Jammer te horen dat je onze site geen verbetering vindt, van veel andere klanten krijgen we juist heel positieve feedback.

Snelle info bij aanvraag offerte

snel en goed product

track en trace graag inregelen

Arno

Zeer fijn bedrijf. Zijn service-gericht, komen hun afspraken na en doen niet moeilijk als er een probleem is. 1 garantieclaim ingediend en die werd snel, netjes en naar tevredenheid opgelost....

Klantenservice is erg goed.

Er zou misschien iets duidelijker op de website gezet kunnen worden dat polyester-doeken minder slijtvast zijn dan "HDPE geknoopt" doeken. Daarnaast zou vermeld kunnen worden dat een "HDPE geknoopt" ondanks dat die niet waterdicht is, wel gewoon bestand is tegen vocht e.d. Meer dit zijn echt details, vind ik.

Levering custom zonnescherm

Vlotte service en feedback

Bij gebruik van ketting op 4 hoeken zijn er 2 karabijnhaken extra nodig

R.A. Hoogerwerf

Prima service, snelle levering ook nadat er een manco bleek te zijn.

Goede uitleg op de website voor de maatwerkschermen, en ondersteuning met behulp van videofilmpjes voor de montage.

Offerte snel en compleet verstuurd.

Rekenmodule werkend maken op de site??

Rest werkt perfect.