ZONZ

Kwaliteit van de producten

H. de Jong, Villapark f2 Curacao

Wij hebben onze doeken besteld via Master Shade Curacao, zoals door ZONZ wordt aanbevolen. Het bedrijf in Curacao levert geen service. Na 2 jaar hebben de naden van de doeken losgelaten dhr. Clifton... Wij hebben onze doeken besteld via Master Shade Curacao, zoals door ZONZ wordt aanbevolen. Het bedrijf in Curacao levert geen service. Na 2 jaar hebben de naden van de doeken losgelaten dhr. Clifton neemt niet eens de moeite om te komen kijken.

Geen sterke punten

Stoppen met Master Shade

Beste heer of mevrouw de Jong,
Beste heer of mevrouw de Jong,
Vervelend om te vernemen. Erg spijtig dat u niet eerst contact met (Z)ons opneemt, maar direct een slechte beoordeling deelt. Ons contact met Mastershades staat ook op een laag pitje.
Ben toch wel benieuwd wat het daadwerkelijke probleem is. Kunt u (Z)ons foto's en de aankoopfactuur en datum mailen? Ik weet namelijk niet of de producten wel door (Z)ons geleverd zijn.
Zonnige groet,
Peter
ZONZ

Johannes

Prima ervaring. Goede communicatie. Beantwoorden van vragen is snel en helder. Product is echt goed!

Kwaliteit product

Peter

Alles op maat te krijgen

FastWilly

Bestelling na maanden wachten nog niet ontvangen, en telkens aan het lijntje gehouden worden met: volgende week is uw bestelling er.

niets

Alles wat je op de site aanbiedt moet je ook leveren. Simpel.

Beste Dries,
Beste Dries,
Excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie, echter ligt de beschikbaarheid van de producten helaas buiten onze macht. Het heeft te maken de een enorme vraag naar dit product deze zomer. Ook wij worden helaas door onze leverancier (Nesling in dit geval) telkens geinformeerd dat de container weer vertraagd is.
Wij doen niet moeilijk en gaan je aankoopbedrag direct retour storten. Ook hebben wij een gratis verzendetiket gestuurd, zodat je het reeds aangeschafte bevestigingsmateriaal naar (Z)ons kunt retourneren.

J. de Wit

Ons schaduwdoek is na drie jaar zorgvuldig gebruik helaas uitgescheurd. Wel erg snel. Gelukkig is het bedrijf ons tegemoet gekomen door een nieuw doek te leveren tegen 50% van de verkoopprijs.

Klantgericht.

Betere uitleg over het bevestigen van het doek.

Truyen Kim

Zeer slecht

Geen idee want nog steeds mijn betaalde bestelling na 7 weken niet ontvangen

Zich houden aan de beloofde besteltermijnen

Beste Kim,
Beste Kim,
Excuses. We hebben deze zomer -vanwege de grote vraag naar dit product- te maken met veel leveringsvertragingen van onze leveranciers. Soms wordt een verwachte levering inderdaad helaas weer uitgesteld. Dat dit buiten onze macht ligt, daar heb jij als klant niets aan, dat snappen we.
Dat de communicatie hierover duidelijker kan, is iets wat we geleerd hebben. We hopen dat je nu dan toch eindelijk kunt genieten in de schaduw.

J

Snelle verzending en uitmuntende service.

Snelle reactie op mail

vakantie resort Surinat

Perfect

neen

De doeken zijn regelmatig heel vuil in de tropen hier, moeilijk te reinigen.

Luc

Correct

Vlugge levering

Geen opmerkingen

Particulier

Zeer goed

Komen hun afspraken na en leveren goede produkten en service.

Wees duidelijk met de plaatogen horizontaal of vertikaal waar de draad stalen kabel door heen komt op de tekeningen of beide is mogelijk.