Reviews

ZONZ

8.6 / 10
299 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.4/10
After sales
8.2/10
Kwaliteit van de producten
8.4/10

299 Reviews

FastWilly

2/10

Bestelling na maanden wachten nog niet ontvangen, en telkens aan het lijntje gehouden worden met: volgende week is uw bestelling er.

Sterke punten

niets

Verbeterpunten of tips

Alles wat je op de site aanbiedt moet je ook leveren. Simpel.

Reactie ZONZ:

Beste Dries,
Excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie, echter ligt de beschikbaarheid van de producten helaas buiten onze macht. Het heeft te maken de een enorme vraag naar dit product deze...
Beste Dries,
Excuses hiervoor. We begrijpen je frustratie, echter ligt de beschikbaarheid van de producten helaas buiten onze macht. Het heeft te maken de een enorme vraag naar dit product deze zomer. Ook wij worden helaas door onze leverancier (Nesling in dit geval) telkens geinformeerd dat de container weer vertraagd is.
Wij doen niet moeilijk en gaan je aankoopbedrag direct retour storten. Ook hebben wij een gratis verzendetiket gestuurd, zodat je het reeds aangeschafte bevestigingsmateriaal naar (Z)ons kunt retourneren.


J. de Wit

8/10

Ons schaduwdoek is na drie jaar zorgvuldig gebruik helaas uitgescheurd. Wel erg snel. Gelukkig is het bedrijf ons tegemoet gekomen door een nieuw doek te leveren tegen 50% van de verkoopprijs.

Sterke punten

Klantgericht.

Verbeterpunten of tips

Betere uitleg over het bevestigen van het doek.


Truyen Kim

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

Geen idee want nog steeds mijn betaalde bestelling na 7 weken niet ontvangen

Verbeterpunten of tips

Zich houden aan de beloofde besteltermijnen

Reactie ZONZ:

Beste Kim,
Excuses. We hebben deze zomer -vanwege de grote vraag naar dit product- te maken met veel leveringsvertragingen van onze leveranciers. Soms wordt een verwachte levering inderdaad...
Beste Kim,
Excuses. We hebben deze zomer -vanwege de grote vraag naar dit product- te maken met veel leveringsvertragingen van onze leveranciers. Soms wordt een verwachte levering inderdaad helaas weer uitgesteld. Dat dit buiten onze macht ligt, daar heb jij als klant niets aan, dat snappen we.
Dat de communicatie hierover duidelijker kan, is iets wat we geleerd hebben. We hopen dat je nu dan toch eindelijk kunt genieten in de schaduw.


J

10/10

Snelle verzending en uitmuntende service.

Sterke punten

Snelle reactie op mail

Verbeterpunten of tips

Geen


vakantie resort Surinat

10/10

Perfect

Sterke punten

neen

Verbeterpunten of tips

De doeken zijn regelmatig heel vuil in de tropen hier, moeilijk te reinigen.


Luc

8/10

Correct

Sterke punten

Vlugge levering

Verbeterpunten of tips

Geen opmerkingen


Particulier

9/10

Zeer goed

Sterke punten

Komen hun afspraken na en leveren goede produkten en service.

Verbeterpunten of tips

Wees duidelijk met de plaatogen horizontaal of vertikaal waar de draad stalen kabel door heen komt op de tekeningen of beide is mogelijk.


Particulier

1/10

Weinig constructieve benadering. Uitblijven van reactie op mails.
Ruimte voor verbetering in deze Zonz

Sterke punten

Brutaliteit

Verbeterpunten of tips

Reactietermijn op mails.
Inhoudelijke reactie naar klant kan best wat zonniger.


Bert Jan van den Berg

6/10

Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen... Zonz levert opzich prima producten. Minpuntjes zijn wel dat ik nog net een ouder model harmonicadoek had waarbij de staaldraadconstructie en de stabilisatiestangen niet geheel aan mijn verwachtingen voldoen. Het doek hangt nu te snel door en niet meer strak. De spanning van de een-staaldraadconstructie is te beperkt waardoor het open en dichttrekken steeds zwaarder wordt. Ook de bijgeleverde werkinstructie was onvoldoende. Filmpjes op de site heb daarnaast herhaalderlijk moeten bekijken om voor mijzelf een goed werkinstructie te maken. Nu het doek hangt biedt het wel de schaduw die je wilt hebben. Uiteindelijk gaat het daar om.

Sterke punten

Vlotte levering, voldoende keus in materialen.

Verbeterpunten of tips

Zie beschrijving hierboven.

Reactie ZONZ:

Beste Bert Jan,
Bedankt voor je feedback. We zullen nog meer aandacht steken in de werkinstructie, te vinden op: https://www.zonz.nl/montage-schaduwdoek-harmonicadoek/
Hopelijk heb je wel...
Beste Bert Jan,
Bedankt voor je feedback. We zullen nog meer aandacht steken in de werkinstructie, te vinden op: https://www.zonz.nl/montage-schaduwdoek-harmonicadoek/
Hopelijk heb je wel een draadspanner aan het begin en aan het einde van de staaldraad gemonteerd. Als die voldoende op spanning staat, zou het schuiven goed moeten gaan. Anders hebben we nog deze oplossingen:
-Heb je gecontroleerd of de staaldraden exact recht boven de doekogen hangen (montagefout)? Zo niet, dan hangen de karabijnhaakjes (bij een maatwerk harmonicadoek) scheef en staat er teveel spanning op.
-Is de staaldraad voldoende opgespannen, zodat deze minimaal doorhangt? Draai de draadspanners aan.
-Smeer de staaldraad in met vaseline! Je zult zien dat dit helpt 😉


G.H. Keet

10/10

Schaduwdoek besteld met het verzoek om de ogen langs de randen te plaatsen op opgegeven maten. Hoewel dit eigenlijk niet geleverd wordt, is dit toch zo uitgevoerd. Geweldige service.

Sterke punten

Communicatie met klant persoonlijk, vriendelijk en deskundig.

Verbeterpunten of tips

-