ZONZ

Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de producten

vd Boom

Ik heb bij ZONZ een schaduwdoek besteld. De levertijd was ongeveer 6 weken en het product is prima op tijd geleverd. Het ziet er goed uit en bij montage kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt...

Service was dik in orde

Niet zozeer een verbeterpunt voor de organisatie, maar als klant is het raadzaam om wat staaltjes op te vragen. Dan heb je beter inzage in de materialisatie en de beschikbare kleuren.

Eva

Zeer tevreden over mijn bestelling

Goede communicatie over maatwerk en de bestelling was bezorgd zoals afgesproken. Montage was goed te doen met dank aan de video's.

Maatwerk mogelijk.
Instructievideo's zijn duidelijk.

Foutje in het adres was gelukkig gecorrigeerd door de bezorger. De postcode was niet correct. De separate eerdere bezorging van de bevestigingsmiddelen was wel goed gegaan. Ook zou het fijn zijn dat dit wordt gecommuniceerd, nu dacht ik in eerste instantie dat het schaduwdoek al heel snel werd geleverd hoewel dit alleen de bevestigingsmiddelen bleken te zijn.

Tevreden klant

Snelle levering. Prima kwaliteit. Top service. Bij problemen wordt meteen gereageerd en in ons geval een nieuw doen toegestuurd 👍

Goede service

Martijn Helmer

Prima service fijn contact

Directe aanpak van probleem, verkeerde levering

Direct t goede sturen

Kwalitatief goed product en snelle verzending!

Goede geholpen bij het beantwoorden van mijn vraag.

nee

Prima. Duidelijke uitleg

Uitleg goed.
Mooi doek voor redelijk lage prijs

Op de hoogte houden van het verloop van de order.
Duurde langer dan op de website stond.
Daarna kregen we bericht dat het verzonden was maar toen was het doek er al.
We hebben echter zelf aan de verkeerde kant geen gaten besteld

Reactie ZONZ:

Beste,

Het bestelde doek was een maatwerk doek waarvoor een levertijd van drie weken staat. Deze hebben wij ruimschoots gehaald; binnen twee weken is het doek geleverd. Voor ons standaard assortiment geldt een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Wij wensen je veel plezier met het doek.

ZONZ sunsails

Goed advies per mail.

Uitgebreid advies over het inmeten en de accessoires die bij schaduw doek horen.

Rik

Wij hebben een zonnedoek op maat laten maken. Contact hierover was zeer prettig en uitiendelijke product voldoet ook helemaal aan onze wensen!

Prettige service en goede prijs-kwaliteit

Zou niet weten.

Prettige leverancier: keurige communicatie, pro-actief in advies en nette afhandeling. Goede kwaliteit.

Deskundige adviseur. Flexibel, maken waar wat ze aanbieden

Website is zeer compleet maar minder interactief. advies component komt achteraf en niet tijdens bestelling. Evengoed werd dit wel keurig afgehandeld en verwerkt