pierre woerlee

Snelle levering, verkeerd besteld onderdeel retour, juiste onderdeel een dag later binnen , na een week geld van eerste onderdeel teruggestort, perfecte levering en service

Beste meneer Woerlee,

B den Adel

Snelle levering. Retourzendingen snel voor elkaar en geld snel terug. Beleefd te woord gestaan. Kortom perfecte service.

Beste B den Adel,
met vriendelijke groet,

Stefan

Top service. Koen & zijn collega leggen het goed uit wat je er mee kan doen en wat het beste is.

Beste Stefan,

Marcel Schaap

Zeer goede service snelle reactie op mail-bericht had 2 linker vingerscharnieren ontvangen maar binnen 2 dagen 1x rechter ontvangen.

Beste meneer Schaap,
met vriendelijke groet,

Chris Doorenbosch

Perfect

Beste meneer Doorenbosch,

Yariv Aram

Product was nooit aangekomen, na 1 telefoontje meteen een nieuwe toegestuurd gekregen, volgende dag in huis. Geen vragen, geen discussie, top!

Beste Yariv,

Jelle Druijff

Zeer slecht. Bestelling niet compleet uitgeleverd zonder dat hier melding van wordt gemaakt

Beste meneer Druijff,
Beste meneer Druijff,
Bedankt voor uw review. Helaas zijn er inderdaad meerdere zaken misgegaan bij uw bestelling. Dit betreuren wij ten zeerste, we gaan altijd zo nauwkeurig mogelijk te werk. Helaas blijft fouten maken menselijk; we werken hard om dit voor u op te lossen en natuurlijk om dit in de toekomst te voorkomen. Als het goed is ontvangt u zo spoedig mogelijk de ontbrekende onderdelen van uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien wij verder nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dit natuurlijk graag.
Lian

Herman

Netjes verpakt en snel bezorgd

Beste Herman,

J Tamerus