Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

F Jansen

Klantvriendelijk en betrouwbaar

zorgzaam

Hans Blöte

Keurig geholpen

Keurig en snelle plaatsing

Jurgen

Vriendelijke benadering, duidelijk, afspraken worden nagekomen

Duidelijkheid en snelheid

bosman

Goede service

goede en duidelijke uitleg

geen verbeterpunten tot dusver

L. Sijtsma

Goede voorlichting vooraf. Communicatie naar klant uitstekend.

Keurige installatie zowel buiten als binnen. Omvormer, pracht apparaat in vergelijking met andere merken.

Goede planning schept vertrouwen tussen leverancier en klant.Soms door afstand monteurs wel eens iets problematisch.Maar afwerking tot tevredenheid.

SC Jansen

Goede ervaring

Duidelijke communicatie, klantenservice goed bereikbaar. Vriendelijke medewerkers

Direct na installatie het systeem werkend hebben, wij moesten helaas wachten op een monteur met zegelrecht

R. Verreij

Ik heb een bestaande installatie laten uitbreiden. Dat gaf in de offerte fase wat discussie, maar dat is uiteindelijk opgelost. Ik wilde van enkel fase naar drie fasen door de bestaande set uit te... Ik heb een bestaande installatie laten uitbreiden. Dat gaf in de offerte fase wat discussie, maar dat is uiteindelijk opgelost. Ik wilde van enkel fase naar drie fasen door de bestaande set uit te breiden en de omvormer te vervangen. En beetje onorthodox maar dat is wel gelukt.

De eerste installatie is door een ingehuurd bedrijf geplaatst, via Zonneplan. De tweede door Zonneplan zelf. Die monteurs hebben de oude panelen verplaatst zodat het geheel beter oogt. Zij hebben... De eerste installatie is door een ingehuurd bedrijf geplaatst, via Zonneplan. De tweede door Zonneplan zelf. Die monteurs hebben de oude panelen verplaatst zodat het geheel beter oogt. Zij hebben alle moeite gedaan om alles te optimaliseren. Bekabeling vervangen enz. Echt de extra stappen gezet. Klasse.

Misschien tijdens de offerte fase iets minder de standaard oplossingen gebruiken en meer out of the box denken. Na enig doorvragen is dat inderdaad gelukt.

Jaap Kingma

Goede communicatie, tijdig en voldoende

communicatie

Ik had wat meer informatie willen hebben over de constructie met de belastingdienst. Ik ben nu voor de belastingdienst een kleine ondernemer. Ben onlangs eigen bedrijf gestart, maar de kleine... Ik had wat meer informatie willen hebben over de constructie met de belastingdienst. Ik ben nu voor de belastingdienst een kleine ondernemer. Ben onlangs eigen bedrijf gestart, maar de kleine ondernemersregeling blijft drie jaar geldig. Dat is niet zo fijn als je investeringen wilt doen

Rob Janssen

Alles was vlot geregeld en netjes geïnstalleerd.

Flexibel, denkt goed mee over de mogelijkheden, nette afhandeling.

Geen.

José Filipe

In 1 woord geweldig

Service is van hoge kwaliteit