Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Imke Dreesen

Vriendelijke, hardwerkende installateurs die meedenken in een "mooie" oplossing. Ook toen de Wifi niet aangesloten kon worden op het moment van plaatsing werd zonder moeite een monteur op een later... Vriendelijke, hardwerkende installateurs die meedenken in een "mooie" oplossing. Ook toen de Wifi niet aangesloten kon worden op het moment van plaatsing werd zonder moeite een monteur op een later tijdstip gestuurd en die heeft het alsnog allemaal geregeld.

Eva Kroon

Ondeskundige, zeer gehaaste installatie in meterkast. Deze liep schade op en er ontstond gevaarlijke situatie. Na aanraden van monteur zonneplan verholpen door elektricien en zijn rekening... Ondeskundige, zeer gehaaste installatie in meterkast. Deze liep schade op en er ontstond gevaarlijke situatie. Na aanraden van monteur zonneplan verholpen door elektricien en zijn rekening ingehouden op factuur. Nu dreigt zonneplan met incasso.

snelle levering

Geen drie adressen op een dag afraffelen, maar twee op een verantwoorde manier

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze feedback op de installatiedag. Wij hebben meteen contact hierover gehad, omdat wij dit signaal erg serieus nemen. Er is op onze kosten een servicemonteur gestuurd om de aansluiting... Bedankt voor deze feedback op de installatiedag. Wij hebben meteen contact hierover gehad, omdat wij dit signaal erg serieus nemen. Er is op onze kosten een servicemonteur gestuurd om de aansluiting in de meterkast te controleren en om, indien mogelijk, herstelwerkzaamheden uit te voeren. De monteur gaf vervolgens bij u en bij ons aan dat de meterkast in slechte staat is en dat het beter is om hem te vervangen en een elektricien in te schakelen. Natuurlijk gunnen wij u een zorgeloze en groene toekomst waarin u volop van uw opgewekte energie kunt genieten. Daarom komen wij u gedeeltelijk tegemoet in de kosten die deze elektricien heeft gemaakt. De installatie werkt nu naar behoren en u wekt al mooie opbrengsten op. Wij wensen u veel zonuren toe.^Saskia

A.Weersing

Pefect

klantvriendelijk

n,v.t.

NVT

Heel tevreden over alles wat vooraf besproken en ook wat door vakkundig personeel is geleverd Zonneplan zal ik iedereen aanbevelen ???

Alles naar wens verlopen

N.V.T. Alles OK

Remco

Mooi offerte, scherpe prijs, opwekking in werkelijkheid meer dan dat zonneplan inschatten, soepel proces. Al met al top!

Het gehele proces

A Wijmenga

Van begin tot de installatie en daarna een hoge klantgerichtheid en vriendelijkheid. Hoge servicegraad. Zeer goede bereikbaarheid. Snelle response. Wij zijn zeer tevreden.

Alleen maar, zie hiervoor.

Nog niet gevonden

Wilco van den Berg

Zonneplan heeft vanaf het begin helder en duidelijk gecommuniceerd met ons, heldere offerte en de installatie was erg professioneel, ook de uitleg was helder, daarna hebben zij nog een aantal malen... Zonneplan heeft vanaf het begin helder en duidelijk gecommuniceerd met ons, heldere offerte en de installatie was erg professioneel, ook de uitleg was helder, daarna hebben zij nog een aantal malen contact met ons gehad hoe alles werkt en of er nog vragen zijn.

heldere communicatie, zeer goede service en een uitstekende installatie.

Zeeg Wieser

Komen hun afspraken goed na en alles was heel duidelijk voor mij.
ook de nazorg met de belasting teruggave had ik geen omkijken naar.

Dat er na een jaar contact werd opgenomen of alles nog naar wens is.

Jammer dat je het maandbedrag niet kan verhogen.

A. Trompper

Heel goede ervaring.