Peter van Bezu

Alleen maar positief, vanaf offerte t/m montage.

Uitermate vriendelijke medewerkers, vakkundige monteurs.

Gewoon zo doorgaan.

SH

No nonsense bedrijf. Aanmelden is gemakkelijk. Snelle service. Duidelijke app. Met slimme energie heb ik een grotere en duidelijkere invloed op ons eigen energieverbruik.

Het is nu gemakkelijk om energie verbruik af te stemmen op duurzaam energie aanbod. Je hebt directe invloed op je maandbedrag en bent duurzaam bezig.

Op dit moment niet. Ben erg tevreden.

J.Reiber

Vanaf het eerste contact is alles vlekkeloos verlopen.

Doen wat er is afgesproken.

Gewoon doorgaan.

L. Boshove

Snelle en duidelijke afhandeling offertetraject en ook de administratieve afhandeling (m.b.t. BTW teruggave etc.) verliep snel en zonder haperen. Ook was ik aangenaam verrast dat de panelen gelegd... Snelle en duidelijke afhandeling offertetraject en ook de administratieve afhandeling (m.b.t. BTW teruggave etc.) verliep snel en zonder haperen. Ook was ik aangenaam verrast dat de panelen gelegd werden door een gerenommeerd Wierdens bedrijf, geeft toch een goed gevoel als je Wierdenaar bent. Al met al liep alles op rolletjes, chapeau

Snelle afhandeling. gebruik maken van plaatselijke ondernemers.

Peter Leonard

Prima communicatie, professionals bij de aanleg, top!

Ik had eerst een ander bedrijf op het oog, maar daar hoorde ik maar niets van. Een buurman had via Zonneplan in een week of twee alles al geregeld! Dus ook Zonneplan gebeld en binnen de kortste... Ik had eerst een ander bedrijf op het oog, maar daar hoorde ik maar niets van. Een buurman had via Zonneplan in een week of twee alles al geregeld! Dus ook Zonneplan gebeld en binnen de kortste keren een advies plus afspraak. In overleg nog wat punten aangepast en een paar weken later had ik ook zonnepanelen! Blij mee!

Nou, niet eigenlijk.

D.F.Duin

Doen wat ze beloven. Zeer klantvriendelijk. Goede uitleg. Snelle en fijne afhandeling van alle zaken. Werkzaamheden worden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Goede kwaliteit zonnepanelen; Een echte... Doen wat ze beloven. Zeer klantvriendelijk. Goede uitleg. Snelle en fijne afhandeling van alle zaken. Werkzaamheden worden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Goede kwaliteit zonnepanelen; Een echte aanrader voor het laten plaatsen van zonnepanelen. Voor mij een vette 10!

Goede uitleg en antwoorden op vragen m.b.t. alle zaken aangaande zonnepanelen. Geeft goede ondersteuning daar waar nodig. Aanvraag wordt snel en naar volle tevredenheid afgehandeld. Werkt wordt met... Goede uitleg en antwoorden op vragen m.b.t. alle zaken aangaande zonnepanelen. Geeft goede ondersteuning daar waar nodig. Aanvraag wordt snel en naar volle tevredenheid afgehandeld. Werkt wordt met kwaliteit, kennis van zaken en netjes uitgevoerd. Goede nazorg (installeren app, etc.).

Geen verbeterpunten of tips, alles is dik in orde.

Wim Gort

Prachtig bedrijf. Die snappen wat klanten nodig hebben.

Meedenken en proactief begeleiden. Ze nemen alle stappen die nodig zijn voor het correct installeren en alles daarna om af te ronden.

Niet nodig. Ze hebben de goede bedrijfscultuur.

Alex Zweers

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen top bedrijf

Het zijn vak mensen die hun vak verstaan nette en keurige vakmensen werken hard en goed top

Niet 1

coen van roij

Correcte afhandeling van advies tot en met installatie

Vast aanspreekpunt

n.v.t.

Aart van den Hoorn

Bedrijf is zeer correct. Komt afspraken na. Alles goed geregeld. Mooie overzichtelijke app waarin je je verbruik goed kunt monitoren.
Ik heb ook zonnepanelen van zonneplan, zelfde verhaal als...
Ik heb ook zonnepanelen van zonneplan, zelfde verhaal als boven.
Heb geen aandelen van zonneplan 😀, gewoon heel tevreden

Comminicatie, afspraken nakomen, mooie app.

Niet