Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Wim van Berkom

Als zeer goed ervaren, monteurs denken goed mee met de definitieve plaats van de omvormer

Henny v.raaij

Zeer correct behandeld en erg vriendelijk

Zeer vriendelijk

Ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een stralende beoordeling, zeg! Fijn dat je goed geholpen bent en dat je zo positief over ons bent. Ik wens je veel zonnige dagen toe! ^Saskia

Henny v.raaij

Correcte behandeling en zeer vriendelijk geholpen.

Erg correct

Ronald

Tot de dag van plaatsing prima bedrijf.
Tot de dag van plaatsing prima bedrijf.
Op de dag van plaatsing heeft zonneplan de klus geannuleerd. Dakpannen zijn lastig los te krijgen, kost dus meer tijd en dan cancelen ze de klus. Geen meerwerk dat klopt naar ze dien dd klus dan niet. Belachelijk

Verkopers

Installatie en levering

Jasper

Keurige service. In het begin al aan de telefoon. Uiteraard is daar de bedoeling om mij als klant binnen te halen, maar ze namen wel alle tijd. Ook toen wij er nog even over na moesten denken bleven... Keurige service. In het begin al aan de telefoon. Uiteraard is daar de bedoeling om mij als klant binnen te halen, maar ze namen wel alle tijd. Ook toen wij er nog even over na moesten denken bleven ze niet om de week bellen en dreigen met aflopende offertes. Dat gaf uiteindelijk ook de doorslag. De monteurs waren erg vakbekwaam en dachten mee. Er was een uitdaging om de kabels weg te werken. Ze gaven ze niet zomaar op. Een kabeltje buitenom zou snel gefixt zijn, maar ze kozen ervoor om verder te kijken waardoor uiteindelijk de kabels onzichtbaar via de spouwmuur zijn weggewerkt.

Klantvriendelijkheid is top. Het klonk in het begin (zoals bij veel verkoopgesprekken) te mooi om waar te zijn. Maar het klopt inderdaad.

Een goede duidelijke app zou mijn 9 naar een 10 veranderen!

Senden

Ben helemaal tevreden

Ze waren beleeft

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om dat hier te delen! Daar worden we heel erg blij van. Ik wens je veel zonnige dagen toe! ^Saskia

J. van Dalm

Wat Zonneplan op de site zegt, maken ze in de praktijk waar.

Heel goede nazorg

Geen verbeter punten

Reactie Zonneplan.nl:

Dát is nog eens een mooi compliment! Heel fijn om te vernemen dat de theorie overeenkomt met de praktijk, want dat is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met de zonne-installatie!... Dát is nog eens een mooi compliment! Heel fijn om te vernemen dat de theorie overeenkomt met de praktijk, want dat is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Prima van begin tot einde

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een prachtige beoordeling, daar worden we heel erg blij van! Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Geert Migchielsen

Vanaf het moment van aanvragen van de offerte tot de daadwerkelijke plaatsing verliep het hele proces zeer voorspoedig en foutloos. Installatie van de 14 panelen en de bijbehorende aanpassingen aan... Vanaf het moment van aanvragen van de offerte tot de daadwerkelijke plaatsing verliep het hele proces zeer voorspoedig en foutloos. Installatie van de 14 panelen en de bijbehorende aanpassingen aan de meterkast waren binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Via de bijbehorende app zijn de resultaten Van de installatie duidelijk te volgen.
Ook de btw-teruggave werd via Zonneplan aangevraagd en binnen 4 maanden na de ingebruikname van de installatie kregen we de btw terug. We kunnen Zonneplan warm aanbevelen!

Nakomen van gemaakte afspraken.

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, weer een zonneheld erbij! We vinden het heel fijn om te horen dat je zo positief op ons contact terugkijkt! Heel erg bedankt voor deze mooie review en nog veel plezier met de zonne-installatie!... Yes, weer een zonneheld erbij! We vinden het heel fijn om te horen dat je zo positief op ons contact terugkijkt! Heel erg bedankt voor deze mooie review en nog veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Houterman

Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gezocht met Zonneplan ben ik buitengewoon correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn nagekomen. De goed concurrerende prijs stond vast en er was geen... Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gezocht met Zonneplan ben ik buitengewoon correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn nagekomen. De goed concurrerende prijs stond vast en er was geen sprake van onvoorziene kosten.

Enkele malen heb ik met vragen telefonisch contact gezocht voordat ik de opdracht verstrekte. Doorgaans kreeg ik direct contact met mijn contactpersoon en als die er een keer niet was kon zijn collega het dossier probleemloos overnemen en mijn vragen beantwoorden.

De plaatsing verliep erg spoedig. Er waren slechts drie uurtjes nodig voor het plaatsen van twaalf panelen incl. stijgerbouw, maken van aansluitingen, opruimen en uitleg. Daarnaast waren de monteurs erg vriendelijk. Ook tijdens de montage kreeg ik uitleg over de wijze van monteren enz..

Over het gehele proces is geen puntje van kritiek te uiten.

Een aanrader voor iedereen die zorgeloos zonnepanelen wil laten installeren!

De professionele en vriendelijke houding van de medewerkers.

Vooral zo doorgaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze stralende review zorgt voor een vliegende start van de week! Geweldig om te lezen dat je zo enthousiast over Zonneplan bent! We zijn erg blij dat het gehele traject zo goed bevallen is, want... Deze stralende review zorgt voor een vliegende start van de week! Geweldig om te lezen dat je zo enthousiast over Zonneplan bent! We zijn erg blij dat het gehele traject zo goed bevallen is, want daar streven we natuurlijk naar. We waarderen het heel erg dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven waarbij je geen fase in het traject onbenoemd laat. Nog heel veel plezier met de prachtige zonne-installatie en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia