Rogier

Vlot geregeld, vriendelijke medewerkers, nette installatie, alles in overleg en naar mijn wensen.

Nette en vlotte communicatie

Bas

Zeer fijne samenwerking van offerte tot montage en nazorg.

Prijs, service en montage.

Cuperus

Goede voorlichting. Afspraken worden nagekomen. Prima bereikbaar als er vragen zijn.

Een goede begeleiding in het hele proces.

H

Goede planning, keurig gemaakt
Werkt goed allemaal

Houden kontakt met klant

Bram ten Bosch

Duidelijk voorstel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitvoering wat rommelig maar goed eindresultaat.

Duidelijk voorstel en uitleg. Goede prijs.

Meer coördinatie bij de uitvoering

Raymond van Loenen

Begin 2021 via Zonneplan 13 zonnepanelen gekocht en laten plaatsen. Meer dan tevreden met de afhandeling

communicatie en nakomen van gemaakte afspraken

Leeflanf

Super goed

Vriendelijkheid oplossing gericht

Adri de Kort

September 2021 heb ik 8 zonnepanelen laten plaatsen. Zonneplan heeft het hele traject vanaf de eerste info tot en met het plaatsen van de panelen prima begeleid. Duidelijk was wat ik kon verwachten.... September 2021 heb ik 8 zonnepanelen laten plaatsen. Zonneplan heeft het hele traject vanaf de eerste info tot en met het plaatsen van de panelen prima begeleid. Duidelijk was wat ik kon verwachten. Afspraken zijn steeds goed nagekomen en de verwachtingen met betrekking tot de te behalen opbrengst zijn uitgekomen. De app waarmee de panelen zijn te ‘volgen’ werkt prima.

Betrouwbaar

Thecla van Beek

Goed geholpen bij het bepalen van hoeveel panelen ik nodig had. Het plaatsen van de panelen ging heel vakkundig

Goede service zowel bij het bepalen hoeveel panelen, als het plaatsen en bij vragen na de hand

Tielle

Prima afspraken nagekomen! BTW keurig verzorgd uvm teruggaaf!!

Geen - punten

Prima geregeld