Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Westland

Mededeling: dak is geschikt. Geen onderzoek vooraf door Zonneplan. Installateurs komen maar kunnen met de materialen die Zonneplan levert, niet installeren op mijn dak.

Mooi verhaal, klinkt goed, resultaat is nul

Onderzoek eerst, voor je een offerte maakt en de klant onnodig aan het werk zet en een vrije dag laat opnemen. Extra werk, extra kosten, resultaat = nul

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is inderdaad gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat... Bedankt voor je duidelijke feedback op onze manier van werken. Tijdens de installatiedag is inderdaad gebleken dat we niet konden installeren. Onze dakconstructie past niet op het type dakpan en dat is natuurlijk erg jammer. Daarom hebben we de installatie moeten annuleren, uiteraard op onze kosten. Ik begrijp de teleurstelling erg goed, maar het verandert de uitkomst helaas niet. Succes met het vinden van een geschikte installateur!

H.Stapper

Van start tot finish perfect geregeld

Goede communicatie en afhandeling van administratieve werkzaamheden zoals regelen van aanmelding van de installatie bij de energie leveraar en regelen teruggave BTW

Bedankt voor deze 5 stralende sterren, dat maakt onze dag nóg zonniger!🌞

Jeroen Zwanepol

Prima bedrijf

Duidelijk

Super dat je ons met 5 sterren beoordeelt, Jeroen! Veel zonnige jaren gewenst😎

Robin

Zeer goed, denken actief mee en hebben de schade goed hersteld. Ik raad iedereen zonneplan aan.

Klantenservice

Reactie Zonneplan.nl:

Wat goed om te horen dat je ervaring zo positief is, ondanks dat er schade is ontstaan. Fijn dat die afhandeling ook netjes is gegaan, zo hoort het ook!😃

Theo en Gerda Vermeulen- van der Hoeven

Een geweldige ervaring....alles klopte volgens afspraak!,

Eigenlijk alle facetten, waar we al een 10 voor hebben gegeven.
En na ruim 40 jaar onderwijservaring weet ik heel goed wanneer er een 10 moet worden gegeven!,

Geen.....vooral zo doorgaan!!

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie woorden! Bedankt voor het delen van jullie ervaring, dat waarderen we💚

Loijen

Alles ging werkelijk prima erg goed

zeer goede comunicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat alles zo goed ging, zo hoort het natuurlijk. Veel zonuren gewenst🌞

DP

Alles was duidelijk, handelen was snel, communicatie uitstekend en monteren ging uitermate vlug en goed. Alle vragen die ik nog had tijdens het hele proces en monteren zijn beantwoord.

Communicatie, duidelijkheid, hulp, bekwaamheid monteurs en snelheid

Helemaal geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat het hele traject soepel verliep en dat we je goed hebben geholpen. Bedankt voor de mooie beoordeling!

m. vonk

Van begin tot eind een leuk en spontaan contact.

de offerte was duidelijk via de mail, ook foto's van het betreffende persoon daarbij vond ik fijn.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat het contact zo fijn was, daar stoppen we ook een hoop energie is. Extra leuk om dat terug te lezen in deze review😃

Hoogendoorn Piet

Prettig en professioneel

Komen punctueel hun afspraken na en werken netjes.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn eigenschappen waar we trots op kunnen zijn, Piet! Bedankt voor de mooie review💚

Vermeulen

Alles prima verlopen.

Gewoon goed.

Nee.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat alles goed is verlopen, zo hoort het natuurlijk ook. Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!