Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Ben Haustermans

Gewoon een goed en eerlijk bedrijf.

Afspraken nakomen

Zo doorgaan

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze korte, maar hele krachtige review. Dat zijn vijf stralende sterren waar we heel blij mee zijn. Veel zonuren gewenst!😎^Saskia

Jos

Ik beoordeel hier niet zozeer de installatie maar vooral de nazorg. Recent begon de koelventilator van de omvormer van onze installatie uit januari 2018 veel lawaai te maken. Met een eerste... Ik beoordeel hier niet zozeer de installatie maar vooral de nazorg. Recent begon de koelventilator van de omvormer van onze installatie uit januari 2018 veel lawaai te maken. Met een eerste aanpassing van een kabel bleek het probleem van het lawaai niet opgelost. Binnen 2 weken kwamen de monteurs van Zonneplan terug en hebben zonder problemen de omvormer vervangen door een nieuwe. En ik moet zeggen, vergeleken met hiervoor, is de nieuwe omvormer erg stil. Ook vergeleken met de periode voor dat de ventilator heel veel lawaai begon te maken. Vermoedelijk is de ventilator al dit tijd al niet helemaal in orde geweest. De service van Zonneplan is geweldig. Ze maken waar wat ze zeggen. Zo kan het dus ook.

De enorme goede service. Niet alleen tijdens de aankoop en installatiefase maar ook bij nazorg en garantie. Geen gemor, geen gemaar. En snelle reactietijd. Gewoon top.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze prachtige review bezorgt een glimlach bij veel Zonneplanners! Super dat je de tijd neemt om juist onze service te beoordelen. Dat is minstens zo belangrijk als het voortraject en de... Deze prachtige review bezorgt een glimlach bij veel Zonneplanners! Super dat je de tijd neemt om juist onze service te beoordelen. Dat is minstens zo belangrijk als het voortraject en de installatie. Ik heb dit natuurlijk gedeeld met mijn service-collega's! Bedankt voor het delen van deze positieve woorden en veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Zonneplan

Snel een goed advies en ook een redelijke prijs, en duidelijke afspraken, monteurs werkte perfect, alles netjes afgewerkt.

Ja goed overleg gehad over plaatsen van de omvormer en gehele installatie

Nee kon naar mijn mening niet beter

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie review, bedankt!💚 Geweldig dat je zo enthousiast bent. Daar doen we het natuurlijk voor. Op naar veel zonnige jaren😎^Saskia

Bakarbessy-Beekman

Zeer prettig en duidelijk.
Zeer goede prijs en kwaliteit

Zeer duidelijk en vriendelijke mensen Vak bekwaam

Zeker zo doorgaan

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, wat fijn dat je ons 5 sterren geeft! Daar zijn we heel blij mee. Veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

H.J.Boer

Zeer goede ervaringen

Op tijd snelle installatie

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een korte, maar krachtige review, bedankt! Op naar veel zonnige jaren.🌞^Saskia

Stam

Goede communicatie. Goede afwikkeling financiële zaken mn btw etc
Bij vragen altijd vriendelijk te woord gestaan

Communicatie

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat je zo positief bent, dat maakt ons blij! Bedankt voor de prachtige 10 en veel zonnige dagen gewenst.🌞^Saskia

Wim

Goede uitleg gekregen waar de panelen moesten komen en hoeveel ik er nodig had

Werken netjes de installatie wordt goed aangelegd en de leidingen mooi aangelegd met de omvormer in de garage

Ik zou geen verbeter punten weten ben zeer tevreden ook over de nazorg

Reactie Zonneplan.nl:

Yes, een 10, geweldig! Bedankt voor je mooie review. We vinden het fijn om te horen dat je zo enthousiast bent. Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Carla Borst, Julianadorp

Na plaatsing zonnepanelen bleek de aansluitkabel niet naar onze zin bevestigd te zijn. Naderhand hebben de installateurs dit tot zeer goede tevredenheid hersteld.

Prima vaklui, uitstekend advies

Reactie Zonneplan.nl:

We worden heel blij van het lezen van deze review! Fijn dat de installatie naar wens is verlopen en dat er nog aanpassingen gedaan zijn. Zo hoort het ook te gaan. Bedankt voor deze mooie 10!🌞^Saskia

Frans Orsel

Van begin tot eind super klantvriendelijk te woord gestaan en perfect voorgelicht, alle vragen werden helder en vakkundig beantwoord. Het inplannen van de installatie was in overleg snel geregeld en... Van begin tot eind super klantvriendelijk te woord gestaan en perfect voorgelicht, alle vragen werden helder en vakkundig beantwoord. Het inplannen van de installatie was in overleg snel geregeld en het team was er gisteren, keurig volgens afspraak, om 8 uur. Helaas regende het de hele dag en zagen we letterlijk de bui hangen van uitstel van het installeren van de panelen. De mannen lieten zich echter niet afschrikken en begonnen binnenshuis met de voorbereidingen . Vervolgens klommen ze gewoon het dak op om, ondanks de weersomstandigheden, de klus toch in 1 dag te klaren. Uiteindelijk waren ze na een lange dag om 5 uur klaar . Er volgde nog een korte uitleg ....De omvormer functioneerde gelijk en de app was gemakkelijk te koppelen. Doorweekt namen de mannen afscheid ,ons tevreden achter latend ...Laat de zomer maar komen!

klantvriendelijke uitleg en begeleiding van begin tot eind, snelle perfecte afhandeling,deskundige medewerkers, perfect teamwork!!

geen, een tip wellicht om vooraf contact op te nemen als de weersvoorspellingen zeer slecht zijn, in ons geval pakte het gelukkig wel goed uit

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, dat zijn mooie woorden, bedankt zeg! Fijn dat je ervaring zo positief is, van begin tot eind. De tip die je ons geeft is heel waardevol, daar kunnen we zeker iets mee. Veel stralende dagen... Wauw, dat zijn mooie woorden, bedankt zeg! Fijn dat je ervaring zo positief is, van begin tot eind. De tip die je ons geeft is heel waardevol, daar kunnen we zeker iets mee. Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

L. Visser

Goed en zonder problemen geïnstalleerd. Echt vakmensen aan het werk

Probleemloze montage netjes gewerkt .

Heen

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat je blij bent met onze manier van werken. Bedankt voor deze pracht-acht! Veel plezier met de zonne-installatie gewenst!🌞^Saskia