Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Willem Apeldoorn

Alles klopt , afspraken, voorlichting, montage
Gewoon perfect Geen opdringerig gedoe gewoon soepel , vriendelijk en op tijd.
Vandaag gemonteerd. Top

Afspraak is afspraak. Dat is zo fijn

Gewoon zo doorgaan

Michel

Een goed bedrijf , komt alles na wat ze zeggen .

Netjes geĆÆnstalleerd

Uit geven over wat ze gedaan hebben

Jacob

Fantastisch bedrijf, goed en kundig personeel. Goede info en nazorg (BTW teruggave)

Snelle levering en uitvoering

Familie Cappetti

In december de offerte geaccepteerd voor 30 zonnepanelen. Schouwing was een paar weken later door Wescco bouw uit Dordrecht. Gisteren zouden ze de zonnepanelen installeren maar toen de monteurs van... In december de offerte geaccepteerd voor 30 zonnepanelen. Schouwing was een paar weken later door Wescco bouw uit Dordrecht. Gisteren zouden ze de zonnepanelen installeren maar toen de monteurs van de onderaannemer (ook weer Wescco bouw) een uurtje hadden rondgelopen kwam als antwoord dat het installeren niet ging lukken. We hadden namelijk dakpannen die vastzaten met panhaken. Dat was vooraf bij de schouwing ook duidelijk aangegeven en het was toen geen probleem. Nadat de monteurs waren vertrokken heb ik contact opgenomen met de verkoper van Zonneplan. We zijn nu een dag later, 17.00 uur. Het beloofde telefoontje met uitleg is gisteren en vandaag niet meer gekomen. Als ik de negatieve reviews lees haakt Zonneplan vaak af als de installatie wat moeilijker is dan vooraf ingeschat. Onacceptabel dat ik tot op heden geen excuses en een oplossing heb gekregen. Zeer onprofessioneel!!

Behandel je klant met respect

Rudy

Bijzonder goede ervaring. Goede voorlichting, alles volgens afspraak, van offerte tot plaatsing .

Vooral het contact, ondanks dat het telefonisch ging, gaf vertrouwen na gestelde vragen.

Zo doorgaan.

P. Landman

Goede voorlichting, prettige communicatie

Goede voorlichting en prettige communicatie

F.E. van Mansum

Helder, duidelijk, goed voorbereid en tout de point qua aanleggen van electriciteitsverbinding vanaf dak.

Voorbereiding bij offerte.

H.Boom

Na informatie ingewonnen te hebben, contact gezocht met Zonneplan voor een offerte, deze snel gekregen en na een telefoontje was alles duidelijk. Belangrijk was dat Zonneplan ook de BTW teruggaaf... Na informatie ingewonnen te hebben, contact gezocht met Zonneplan voor een offerte, deze snel gekregen en na een telefoontje was alles duidelijk. Belangrijk was dat Zonneplan ook de BTW teruggaaf regelde. duidelijk afspraken voor plaatsen van de panelen kunnen maken.

Niet opdringerig, zelfs na bekijken van andere offerte, welke ook goed was werd er niet aangedrongen en liet men de beslissing aan mij.

zou niet weten wat Zonneplan in deze zou kunnen verbeteren

Bulent Tuter

Ik ben zeer tevreden.

Deskundigheid, duidelijkheid, afspraken nakomen, goede/heldere hulp, goede nazorg.

N.v.t.

HB Korte

Goed advies en vakkundig geplaatst

Alles is supet