Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Smits

Goed geregeld van begin tot het plaatsen van de panelen

Alles wordt goed uitgelegd en alles is goed geregeld

Heb een keer contactgezocht met een vraag via mail maar kreeghier geen antwoord op. Uiteindelijk wel, dus dat zou een verbeterpunt kunnen zijn

Goede informatie, correcte afhandelingen

ze hebben gedaan wat ze beloofden betreffende afspraken met derden

ga zo door

Vorster

Vriendelijk bedrijf ook via de telefoon

Fijn bedrijf, zeer klantvriendelijk, prettig in de communicatie, je wordt prima begeleid.

Communicatie, vriendelijkheid, bereid om zaken uit te zoeken in het voortraject en nader toe te lichten.
Over het resultaat zijn we zeker tevreden.

Uitleg rondom het apparaat op zolder (omvormer?). Zit een Engelse beschrijving bij.
Van de winter gaf de omvormer regelmatig rood aan. Was niet duidelijk waarom, kwam ook door het technische Engels.
Op een gegeven moment was het weer oke, waarom hij dit een aantal dagen aangaf weten we nog niet.

De app van Solar heeft een aantal weken niet gewerkt. Hij doet het weer. Zijn van die kleine dingen. Op jullie website heb ik hierover ook niets terug kunnen vinden. Misschien een puntje van aandacht.

Anoek

Prima ervaring met Zonneplan!

Goede, duidelijk communicatie, komen afspraken na.

Goed meedekend bedrijf, dat mij prima door de best wel ingewikkelde procedures heeft geholpen voor het aanvragen van een duurzaamheidslening en het terug vragen van de btw.
Installatie is...

Goed advies en feedback. Nemen veel van de best wel ingewikkeld procedures voor hun rekening

Nog zorgvuldiger te werk gaan bij de montage op het dak om beschadiging van pannen te voorkomen

Adri Timmermans

Alles is naar wens verlopen

ze hebben gezegd alles te regelen en dat hebben ze ook waar gemaakt

gewoon zo door gaan wij zijn dik tevreden

Vanaf het eerste contact met Zonneplan en de medewerkers is alles perfect verlopen. Het hele proces (ook de financiële afwikkeling!) is vanaf het begin super begeleid en we zijn superblij met het...

Zie eerste tekst🌞🌞🌞🌞🌞

W te wimkel

Alles was goed geregeld en de montage was super vriendelijke monteurs

Ja het was gewoon super

Dianne

Onze ervaringen waren erg goed. Duidelijke informatie en advisering, snelle terugkoppeling met een duidelijke offerte en een snelle levering van de zonnepanelen. De monteurs hebben keurig werk...

duidelijke informatie en goede installatie