Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Dekkers

Alle afspraken zijn netjes nagekomen, zoals men initieel had aangegeven. Zeer positieve ervaring

Vriendelijk, professioneel, duidelijk

Gerwin Borst

Van offerte tot levering en daarna helemaal top geregeld. Zou iedereen aanraden om met Zonneplan in zee te gaan

Afspraak is afspraak

Niks veranderen, is al uitstekend

Roland

Uitstekend

Komen afspraken na en fijne service

Nvt

Dick Bressers

Uitstekende informatie. Klantvriendelijk en komen de afspraken na. Top ervaring.

Na komen afspraken

Awl Goverde stukadoorswerken.

Fijn bedrijf.

Tim

Duidelijk gecommuniceerd. Snel en netjes geplaatst, aardig personeel.

Kwamen afspraken na, duidelijke uitleg

Henk en marjo van der werk

Super monteurs , ondanks meerwerk geen wanklank ,en mooie panelen en mooi afgewerkt.

Alles snel en prima afgewerk

Geen enkele

Sixthsense4u.nl

Ik ben zeer tevreden met de snelheid van de offerte, het legplan en het uiteindelijke leveren van de 15 stuks 325 Wh zonnepanelen. De panelen werden vanaf 23 januari 2021 actief en aangemeld bij de... Ik ben zeer tevreden met de snelheid van de offerte, het legplan en het uiteindelijke leveren van de 15 stuks 325 Wh zonnepanelen. De panelen werden vanaf 23 januari 2021 actief en aangemeld bij de energieleverancier. Ligging is 6 st. Noordoost en 9 st. Zuidwest. De opbrengst prognose zou ongeveer 4000 KWh per jaar kunnen gaan worden, volgens zonneplan. Juli en augustus waren niet echt heel zonnig, september, tot nu toe erg zonnig en warm, dus maakt veel goed. Op dit moment al 3600 KWh opgewekt. Ik zou misschien nog net de jaaropbrengst kunnen halen. Vanaf november verwacht ik niet heel veel opbrengst. Dus tot nu toe een zeer tevreden klant.

Zeer goed legplan.

de klant ook panelen aanbieden met hogere wattages, zodat er een gedegen keus op basis van prijs en opbrengst kan worden gemaakt.

robert trots

Alles prima verzorgd en netjes en vakkundig geregeld

communicatie

naleven coronaregels bij installatie

R Dinnessen

Alles was duidelijk. De installatie verliep vlekkeloos. Ik heb niets negatiefs te melden. Ook is de bijbehorende app inzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Het vriendelijke contact en de snelle afwikkeling.

Ik weet niets.