Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

F. de Swart

Super vriendelijk en vakbekwaam geholpen een aan
rader

eigenlijk alles

weet ik niet

Kleijer

Ontzettend duidelijke uitleg en zeer vriendelijke mensen die ons te woord hebben gestaan en altijd als ik vragen had dan was dat nooit een probleem, werd er heel veel tijd en aandacht aan ons besteed.

Zie bij onze ervaring hierboven.

Geen verbeterpunten kunnen bedenken.

C van Baggem

Zeer positief

Afspraken worden goed nagekomen.

Nvt

A/ Kooij-de Vries

Goed contact gehad met de medewerkers aan de telefoon. De Monteurs hebben hard gewerkt en een keurige aansluiting gemaakt in overleg buiten en binnen. Alles keurig na afloop opgeruimd,

Medewerkers waren erg vriendelijk en dachten mee over de aansluiting van buiten naar binnen.

Die heb ik niet.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Goed om te horen dat het hele traject soepel verliep. En nu is het aan de zon om te schijnen! Veel zonnige jaren gewenst🌞

Jordan

Zonneplan zelf is top, enkel de installateur hoop ik niet meer te zien

Informatie voorziening en klantcontact

Installateur netter laten werken,namelijk:
Kapotte pannen (scheef) laten zitten, lossen pannen op het dak, buis geknikt ipv gebogen, zwarte vegen op de muur en zaagsel op de trap laten liggen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je review waarin je duidelijke feedback met ons deelt. Wij nemen deze signalen zeer serieus, want we willen dat de installatie voldoet aan dezelfde hoge kwaliteit die we in het... Bedankt voor je review waarin je duidelijke feedback met ons deelt. Wij nemen deze signalen zeer serieus, want we willen dat de installatie voldoet aan dezelfde hoge kwaliteit die we in het voortraject hanteren. Is het mogelijk om foto's van de gebreken te mailen naar service@zonneplan.nl? Dan kunnen we aan de hand daarvan actie ondernemen Alvast bedankt!

G Speksnijder

Duidelijk bij het plannen en de uitleg was ook prima overleg met monteur over de kabels waar ze gemonteerd werden echt prima

Zijnduidelijk en werken netjes

Geen ga zo door

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze stralende 5 sterren, super! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard✨

Patrick Groenendijk

Ik kan Zonneplan op geen enkele beperking betrappen.
Ik kan Zonneplan op geen enkele beperking betrappen.
Als er onduidelijkheden zijn dan wordt er direct actie ondernomen, of in ieder geval welke stappen er ondernomen worden. En dit gaat altijd in overleg met de klant. Dus als het jou niet uitkomt, dan kan je met hun tot een andere snelle en duidelijke afspraak komen.

Sterke en duidelijke communicatie die 2 kanten opwerkt.

Die heb ik nog niet kunnen vinden

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie woorden Patrick! Geweldig dat je zo enthousiast over ons bent. Laat die zon maar schijnen, zodat de opbrengsten lekker stijgen😎

Zwier

Fijn dat adviseur meedenkt en ondersteuning biedt bij het invullen van de formulieren. Heldere en duidelijke uitleg.

Installateurs hebben alles netjes achter gelaten.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent. Bedankt voor het delen van je ervaring!💚

Rene

Goede aanbieding, snelle montage en een opbrengst de boven de berekening uitkomt.

Zie boven

Reactie Zonneplan.nl:

Wat goed dat je zonnepanelen zo goed hun werk doen! Hopelijk zijn de opbrengsten ook 5 sterren waard😉

Ina

Alles helder en duidelijk volgens plan, nette afwerking

Alles netjes volgens afspraak gedaan

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat alles volgens (Zonne)plan verliep, zo hoort het natuurlijk ook. Veel zonuren gewenst🌞