Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Th van Zuijlekom

Ik ben blij dat ik zonneplanelen heb aan gekocht.
De op brengst is geweldig, aan rente had ik dat niet gekregen.
wij zijn heel tevreden.
Gr.Fam.van...

F.Maassen

Na via via gehoord te hebben van reeds bestaande klanten van Zonneplan, hierop ook offerte aangevraaagd en vergeleken met diverse andere offerte's en gesprekken met adviseurs ,viel mijn keuze toch...

Dat ze de beginnende klant niet pushen ,maar overtuigen met praktijk gerichte uitspraken cq resultaten naar aanleiding van situatie bij klant . Geen valse beloften welke ze niet kunnen waar maken. Zelf als ze iets over het hoofd hebben gezien,zoals bij mezelf geen steiger materiaal was ingecalculeerd,dit ook niet achteraf extra berekend wordt. Terwijl het WEL NODIG was. Chapeau.

Zonneplan. Mijn advies is , blijf jullie zelf, heb vooral oog voor de klant. Let op vooral kleine specifieke dingen, zoals vriendelijkheid en persoonlijkheid etaleren,ook als jullie lastige klanten hebben met moeilijke vragen of cq op/aanmerkingen.
Vergeet niet om jullie Zonneplan winkels te behouden, is een grote plus, personeel is zeer goed en deskundig. Sittard oa.

R.Damen

Zeer goed vriendelijke mensen goede uitleg

Frans Kuiperij

Goede voorlichting destijds vanuit de winkel in Doetinchem met video verbinding met kantoor Zwolle. Offerte was supersnel geregeld. De vragen werden praktisch allemaal direct beantwoord.

Zie boven

Reeele levertijden beloven en nakomen

Kees

Zonneplan werd ons aangeboden door de gemeente. Keurige brochure en duidelijke uitleg. Niet veel anders dan de andere bedrijven die je aanbiedingen doen. Maar wat ze niet zeggen is dat een 300 W...

Ik wek nu stroom op en draag mijn steentje bij aan het milieu.
De opbrengst is inderdaad (iets) hoger dan in de offerte werd beloofd.

Zie mijn ervaring

Stefan van Veen

Vandaag zouden we onze zonnepanelen moeten krijgen, maar dat is op het laatste moment afgebroken. Het zoveelste incident met Zonneplan in de laatste weken.

Maar eerst even terug naar...

Goed contact voor het tekenen van de overeenkomst, duidelijke offerte

Verschrikkelijke nazorg, zeer slecht contact na het tekenen van de overeenkomt, afspraken worden niet nagekomen, alle moeite die gedaan wordt om uit deze situatie te komen, komt van onze kant.

Albert Norder

Monteurs zeer gespecialiseerd , netjes en zeer bekwaam, echt een aanrader voor je zonnepanelen

Zeer bekwaam en netjes

Nvt

Rafael

Adviseurs bij Zonneplan geven een uitermate professionele advies en denken graag mee aan de oplossingen.

Super tevreden!

Vakkundig advies. En zijn niet alleen bezig met het " aansmeren" van producten.

geen, alles top!

U mailt mij, vraagt mij email en telefoonnummer. Het enige dat ik wil is informatie waarbij U suggereert dat ik die via een code op Uw site kan terug vinden. Niets van dat al. Na invullen mag ik...

Ja de klant niet misleiden in reklame

Jeroen Quist

Top communcatie met Jesper tijdens de bestelling.
Daarna ook top geinstalleerd door 4 echt goeie gasten en alles in overleg geinstalleerd naar onze wensen.

Goeie communicatie
Flexibel