Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Sanders

Ik ben zeer tevreden hoe zonneplan dit allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Het begon met een telefoontje dat de gemeente dit wilde financieren en daarover ben ik ga nadenken.
Jullie...

de communicatie is eerlijk en heel duidelijk.

Rolf

Niets dan lof. Van begin tot eind tevreden. Installateur heeft net werk geleverd.

kerstholt in Koelange

Prima organisatie en service, heel tevreden.

Komen de gemaakte afspraken na

Vooral doorgaan!

Reactie Zonneplan.nl:

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze prachtige review, daar worden we blij van! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Duidelijke afspraken die worden nagekomen.Installatie probleemloos.Alles werkt naar behoren. 1x een storing gehad maar tel.snel opgelost.

Prima voorbereiding, begeleiding en afronding.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat het hele traject naar wens is verlopen! Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Particulier

Prima service,zeer behulpzaam, meedenkend.
Vriendelijk

Kennis van zaken .
Met de klant meedenken.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn hele mooie sterke punten die je geeft, bedankt! We vinden het heel fijn dat je ervaring bij Zonneplan zo positief is geweest, daar doen we het natuurlijk voor! Veel plezier met de zonnepanelen!

Tara Schepers

Vanaf het begin tot het einde is het contact met Zonneplan zeer prettig verlopen!

We hebben onze eigen adviseur toegekend gekregen tijdens het geheel aanvraag traject, waarbij alles...

Vanaf het begin dat je start met het traject krijg je je eigen adviseur toegewezen.
Dit zorgt voor een prettige samenwerking qua klantenservice.

Tijdens telefonisch contact over de omvormer werd een handleiding per e-mail toe gestuurd.
Dit is gebeurd naar het telefoon gesprek.
Tip: Verstuur de handleiding tijdens het gesprek dat geverifieerd kan worden als deze goed is aangekomen en duidelijk is.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooie review, bedankt zeg! Heel fijn dat alles zo goed is gegaan en dat jullie zo blij zijn met de zonnepanelen! Ook bedankt voor de handige tip die jullie doorgeven, daar kunnen we zeker iets mee. Veel plezier met de zonne-installatie, kom maar door met die zonnestralen! ^Saskia

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg! Ik wens je veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Een prettig bedrijf, duidelijke uitleg, goede montage

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een geweldige beoordeling! Super dat je zo blij bent met de zonnepanelen en met ons als bedrijf! Ik wens je heel veel stralende dagen toe zodat die opbrengsten lekker omhoog schieten :) ^Saskia

Prima bedrijf

Goede communicatie, het werk werd netjes en schoon uitgevoerd. Teruggave BTW is gladjes verlopen

Reactie Zonneplan.nl:

Hartstikke fijn om te horen dat het hele traject bij Zonneplan naar wens is gegaan! We zijn heel erg blij met deze 4 sterren, bedankt!