Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Berendsen

Van begin tot einde helemaal tevreden. Goede en regelmatige communicatie, ook na een aantal wijzigingen. Duidelijke en snelle antwoorden. Zelfs een aanbod upgrade van de panelen gekregen....

Goede duidelijke informatie,
Van begin tot eind zeer prettig geholpen
Snelle levering van de panelen
Upgrade van de panelen

Tot nu toe nog geen

Andre van Doren

Ik mag wel zeggen dat wij een goed contact hebben gehad met Anne Winters. Vooral op het gebied van raad en advies

Mijn ervaring is zeer goed geen op of aanmerkingen .
meedenken met de klant vind ik een van de sterke punten en tevens ook geduldig zijn als het even duurt met het verkrijgen van de duurzaamheidslening.

tip ; als er nieuwe ontwikkelingen op de markt komen dit doorgeven aan de klanten.

Pijnenburg

Ik heb het in eerste instantie positief ervaren. Na de montage werd het minder , het betreft het advies in de offerte fase . Tijdens deze fase werd mij verteld , dat de panelen alleen verticaal...

De montage liep bijzonder goed .

Advies in de offertefase mag / moet meer aandacht hebben . Er moet beter gecommuniceerd worden met de installateur wat de mogelijkheden zijn in de montage en m.n. de dak schuinte .

Ze bellen niet terug na een montage wat niet gelukt is,

bellen als je dit beloofd

Leon Senden

Gewoon van begin tot einde helemaal tevreden. Goede en regelmatige communicatie. Duidelijke en snelle antwoorden. Installatie door nette, vriendelijke monteurs. Kan het alleen maar aanbevelenšŸ‘šŸ¼

Cor van der Wilk

Wij zijn erg tevrede over Zonneplan, fijne contacte, goede uitleg en advies. Alles wordt geregeld , de
monteurs waren erg netjes en beleeft. Wij hebben 10 panelen, deze liggen mooi op lijn...

Erg behulpzaam, goed advies

Richard

Zonneplan heeft van A tot Z waargemaakt wat ze hebben voorgesteld.

Duidelijke afspraken, worden ook helemaal nagekomen.

R van Daal

Snel en uitstekend geholpen aan zonnepanelen. Ook de teruggave van BTW is erg goed geregeld.

Over algemeen duidelijk en snelle service

meer diepgaande info over het systeem wat men krijgt

Filott

Duidelijkheid van personeel. Snelle service

Prima geholpen zelf weinig werk van gehad. Kunnen het iedereen aanraden.

Duidelijk advies en goed geholpen

Prima bedrijf