Jos Rijnbeek

Accuraat en snel; goed teamwork.

zie hiervoor

ga zo door.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat er accuraat en snel gewerkt is. Bedankt voor je review. Welkom bij Zonneplan!

K de Boer

Besteld en vlot geleverd

goed uitgelegd en netjes afgewerkt

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat na het bestellen alles vlot is geïnstalleerd bij je. Daar streven wij ook naar, en dat het ook netjes gebeurd. Welkom bij Zonneplan!

R van der Wolf

Al het werk (zonnepanelen) naar behoren uitgevoerd.

Vriendelijk en behulpzame werknemers.

Zou het niet weten.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review! fijn om te horen dat de service rondom de zonnepanelen zo goed is uitgevoerd. Welkom bij Zonneplan en op naar veel zonnige uren!

Goede ervaringen met de installatie door een bedrijf uit Almelo. Alles netjes gemonteerd/geïnstalleerd volgens wens. 4 sterren omdat ik de opbrengst van de panelen nog niet kan beoordelen... Goede ervaringen met de installatie door een bedrijf uit Almelo. Alles netjes gemonteerd/geïnstalleerd volgens wens. 4 sterren omdat ik de opbrengst van de panelen nog niet kan beoordelen (installatie in oktober)

Duidelijke en overzichtelijke internet site. Goed en duidelijkadvies per telefoon over de configuratie van de panelen/omvormer.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Welkom bij Zonneplan!

Frank Rutten

Spectaculair goed

Begrip voor klant flexibel kundig

Pushen wel hard

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat je ons zo positief hebt ervaren! We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Nvt

Prima ervaring tot nu toe. Installatie top!

Net werk geleverd.

M.p. van Tuijl

Wij hebben 21 zonnepanelen via zonneplan in 2 fase gekocht en laten monteren. Beide keren ging vlekkenloos. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Installatie in goed overleg. Netjes gewerkt. Top!

Afspraken nakomen, snelle levering.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je al twee keer bij ons bent gekomen voor de installatie van jouw zonnepanelen. Fijn dat beide keren vlekkeloos verliepen. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Paulien

Komen afspraken na. Werken netjes

Goede communicatie. Sneller geleverd dan in eerste instantie aangegeven.

Plek omvormer had iets beter afgestemd kunnen worden.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat alle afspraken nagekomen zijn. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!

Harry

Goede ervaring. Snelle respons op vragen tijdens het leveringstraject.

Duidelijk, snelle response

- (prima zo)

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Jordi

Mensen kwamen wat later dit was netjes aangeven, voor mij geen probleem.
Medewerkers waren erg netjes en communiceerde alles heel netjes.
Werk werd snel en vakkundig uitgevoerd. Als ze...
Mensen kwamen wat later dit was netjes aangeven, voor mij geen probleem.
Medewerkers waren erg netjes en communiceerde alles heel netjes.
Werk werd snel en vakkundig uitgevoerd. Als ze vragen hadden kwamen ze gelijk. Hebben alles netjes achter gelaten.

Vakkundig, snel beleeft en netjes

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat alles snel en vakkundig uitgevoerd is en dat alles netjes achter gelaten is. We wensen je nog veel zonnige uren toe!