Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Van Opijnen

Hele mooie verhalen. Had ik dit allemaal geweten...... Nooit mee in zee gegaan. Leveren het af met een lus over de dakgoot. Nog nooit zo gezien.

Vriendelijke dames door de telefoon maar

Voor de installatie eerst ter plekke poolshoogte nemen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback. Deze review verbaast ons, omdat wij uw klacht direct serieus hebben opgepakt. Wij deelden namelijk uw mening over het kabeltraject: dat had beter en netter gekund, dus wij... Bedankt voor uw feedback. Deze review verbaast ons, omdat wij uw klacht direct serieus hebben opgepakt. Wij deelden namelijk uw mening over het kabeltraject: dat had beter en netter gekund, dus wij hebben daar actie op ondernomen. Het kabeltraject is aangepast en voldoet nu aan uw wensen, zo heeft u aangegeven. Daarnaast hebben wij u een financiële tegemoetkoming voor de extra verlofdagen aangeboden. Wat ons betreft is het hierbij afgerond. Uiteraard staan we voor u klaar als u vragen heeft of als er onduidelijkheden over de afhandeling zijn. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0880203011.

Bert van den Heuvel

Heel vlotte en correcte afhandeling vanaf de offerte tot en met de installatie.

Snelle afhandeling en prima werk.

n.v.t.

Chantalle

Ongewenste reclame ontvangen op adres waar al zonnepanelen liggen

Het stimuleren van groene energie

Niet zomaar huis aan huis reclame maken, zeker niet in een buurt met EPC 0 woningen. Zonde van het papier en ongewenste reclame voor een product dat niet nodig is.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback! We selecteren handmatig alle daken die geschikt zijn voor panelen, dat bepalen we op basis van luchtfoto's. Het blijft mensenwerk, dus er kan een foutje gemaakt worden. Ik... Bedankt voor je feedback! We selecteren handmatig alle daken die geschikt zijn voor panelen, dat bepalen we op basis van luchtfoto's. Het blijft mensenwerk, dus er kan een foutje gemaakt worden. Ik ontvang het adres graag via service@zonneplan.nl of via onze chat op de website en dan zorg ik dat we geen post meer versturen👍^Saskia

Greet Schrijver

Goede installatie in 1 dag met open communicatie naar de klant.

Deskundigheid en overleg met de klant wat kan en niet mag.

Op de folder staan medewerkers op de foto die de geldende veiligheidsregels/eisen respecteren en toepassen. De medewerkers die bij ons de panelen hebben uitgevoerd waren niet in dienst bij Zonneplan... Op de folder staan medewerkers op de foto die de geldende veiligheidsregels/eisen respecteren en toepassen. De medewerkers die bij ons de panelen hebben uitgevoerd waren niet in dienst bij Zonneplan maar freelancers. Zij droegen geen veiligheidsharenassen en hadden ze ook niet bij zich. Over deze onveilige handeling heb ik aan de voorman een opmerking gemaakt naar de voorman dat ik niet verantwoordelijk ben bij evt. ongelukken.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review met het prachtige cijfer, maar waarin er ook duidelijke feedback wordt gedeeld. We nemen deze melding zeer serieus en we pakken dit met het desbetreffende team op.... Bedankt voor deze review met het prachtige cijfer, maar waarin er ook duidelijke feedback wordt gedeeld. We nemen deze melding zeer serieus en we pakken dit met het desbetreffende team op. Veiligheid gaat voor alles, dus we zijn blij dat u dit bij ons meldt. Wij wensen u veel zonuren voor 2021 toe!🌞

Diks

Werken netjes en super vriendelijk bedrijf

Top bedrijf

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Dat is een heel mooie beoordeling, bedankt zeg! Hopelijk verdienen de opbrengsten ook een 10🌞

m.siffels

Deskundig, snel, vriendelijk

geen vergelijkingsmateriaaal, maar ze waren heel duidelijk en deskundig

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat alles duidelijk was en dat je zo positief bent! Bedankt voor de mooie 10💚

Mieke Draisma-woerdeman

Een goed advies gekregen. Meedenken met de klant. Heel fijn dat zij al het papierwerk voor je doen, zoals het terugvragen van de btw. Goede hulp bij aanmelden energieleverancier. Plaatsing ging... Een goed advies gekregen. Meedenken met de klant. Heel fijn dat zij al het papierwerk voor je doen, zoals het terugvragen van de btw. Goede hulp bij aanmelden energieleverancier. Plaatsing ging vlot , deskundig en netjes. Daarbij ook nog een goede prijs. En na een maand nog een terugkoppeling of alles naar wens was. Een aanrader!

Met grote ploeg prettige installateurs ging alles vlot .

Ze komen niet van te voren kijken , dus je moet wel bij aanvang van de installatie snel beslissen waar binnen de omvormer geplaatst kan worden. Maar dat ging wel in goed overleg!

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn 5 stralende sterren, bedankt! We waarderen het heel erg dat je je ervaring deelt. Op naar veel zonnige jaren!🌞

Loth

Alles werd snel en vakkundig geregeld super service voor een mooie prijs

Prijs/kwaliteit en uiterst eerlijk

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de stralende 10, daar zijn we erg blij mee! Hopelijk zijn de opbrengsten ook een 10 waard!😉

Particulier

Verschillende bedrijven rond gekeken Zonneplan adviseur .zijn duidelijk en vriendelijke uitleg spraak mij erg aan
Prijs klasse was voor mij de gunstigste prijs. Na besluit en akkoord kreeg ik keurig netjes alles op een rijtje nogmaals per mail.afspreken voor installeren ging netjes. Monteur en installeren ging ook keurig netjes.installateur wees mij stap voor stap wat zij gingen doen. Keurig netjes stroom aansluiting. Na werkzaam ruimte netjes opgeruimd. En ook hier duidelijk uitleg over hoe zonnepanelen in z’n werk gaat. Na 3 weken heeft medewerker van Zonneplan contact met mij opgenomen en gevraagd of zonnepanelen aanschaffen naar wenst gaat. Dit waardeer ik zeer. Van stap 1 tot stap eind zeer tevreden met Zonneplan!!! Ik raad dit een ieder aan!

Goede prijs! Vriendelijkheid! Vakbekwaamheid!

Geen!

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, dat zijn mooie woorden! Bedankt voor de prachtige beoordeling en de 5 sterren. Dat is de kroon op ons werk. Op naar veel zonuren in 2021!✨

Folko de Raad

Snelle en duidelijke offerte waarbij alles helder en goed werd uitgelegd. Het aanvraag en afspraken traject verliep ook efficiënt en goed. Ook de installatie daarna verliep soepel.

Goede en duidelijke communicatie

nee

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen, zo hoort het natuurlijk! Bedankt voor de prachtige 10 en veel zonnige jaren gewenst!🌞