Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Michael

Naar veel zoekwerk toch bij Zonneplan uitgekomen.
In mijn ogen een duidelijk en betrouwbaar bedrijf, dat is toch alles wat we willen tegenwoordig !
Daarnaast wordt er ook nog eens...
Naar veel zoekwerk toch bij Zonneplan uitgekomen.
Daarnaast wordt er ook nog eens kwaliteit geleverd door vakmannen ( Team Eindhoven ) die weten waar ze over praten.
Zonnenplan houdt zich aan de afspraken dus...TOP !!

Duidelijke info !
Behulpzaam van A tot Z !
Fijn en net team ( Eindhoven ) !
Nette afwerking !

Geen , ga zo door !

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een prachtige review en wat een mooi cijfer!😍 Super dat je zo enthousiast bent, daar doen we het voor!💚 Geweldig dat het gehele traject naar wens is geweest. Ik zal dit leuke bericht... Wauw, wat een prachtige review en wat een mooi cijfer!😍 Super dat je zo enthousiast bent, daar doen we het voor!💚 Geweldig dat het gehele traject naar wens is geweest. Ik zal dit leuke bericht delen met team Eindhoven, want dat hebben ze dik verdiend. We sturen extra zonnestralen je kant op!😉🌞^Saskia

Geen problemen ondervonden.

Goed te bereiken.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn vijf stralende sterren!✨ Super dat je zo blij bent en dat alles naar wens is. Veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

Smeets

Zeer adequaat en hulpvaardig. Zonder deze hulp was het niet gelukt om mijn woning van zonnepanelen te voorzien.

Goede communicatie en klantvriendelijkheid.

De medewerking van derden.

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie review, bedankt daarvoor!💚 Fijn dat de communicatie en de installatie zo goed is gegaan, dat is erg belangrijk voor ons. We wensen je veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

Jagroep

Prima bedrijf tot nu toe.
Alle plannen goed uitgelegd en communicatie was prima.
Heb de panelen pas een jaar dus kan nog niks zeggen over de onderhoud.
Erg vriendelijk.

Communicatie, installatie, app.

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je ons met vijf sterren beoordeelt!✨ Dat maakt onze dag nóg zonniger. Op naar veel zonnige jaren met mooie opbrengsten⚡🌞!^Saskia

Alles was super en snel geregeld en geïnstalleerd. Werkelijk geen enkel minpuntje

Snelle service en reacties op vragen

In mijn ogen, zijn jullie een prima firma.

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, prachtig om te lezen dat je zo enthousiast bent!😍 Bedankt voor deze stralende review en veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Steenbergen

Zie hierboven

Alles was OK

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we heel blij mee!💚 Nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Riny Harbeek

Vanaf het eerste moment van contact met Zonneplan kreeg ik steeds meer het gevoel in gesprek te zijn met iemand die mij op een duidelijke wijze kon uitleggen wat de voordelen zouden zijn van het... Vanaf het eerste moment van contact met Zonneplan kreeg ik steeds meer het gevoel in gesprek te zijn met iemand die mij op een duidelijke wijze kon uitleggen wat de voordelen zouden zijn van het nemen van zonnepanelen.
Gezien ik nogal kritisch kan zijn betreffende reclame aanbiedingen en niet meteen warm loop voor de eerste de beste verkooppraat, heb ik toch een goed en open gesprek gehad.
Dit gevoel kwam bij mij omdat de persoon in kwestie mij niet iets "wilde" verkopen. Hij was mij aan het informeren.
Nadat ik warm belopen was is de procedure opgestart en ook daarbij werd ik ondersteund met informatie en advies.
Vervolgens kwam de afspraak voor de montage. Dit was op de meeste druilerige dag van de maand maar omdat ik een plat dak heb konden de werkzaamheden doorgaan. Dit mag namelijk niet op een schuin dak. Dus, mijn geluk.
De montage was in een paar uur gefikst en de afwerking in de meterkast was perfect. Ik werd alleen betrokken bij de plaatsing van de omvormer.
Alles is keurig netjes achtergelaten, opgeruimd en geplaatst. Maar ik kon die dag niet genieten van de opbrengst gezien het verschrikkelijk weer.

Ook de verdere financiële afwikkeling is door Zonneplan netjes verwerkt en heb daar geen omkijken naar gehad.
Een half jaar na plaatsing heeft Zonneplan contact opgenomen om te informeren hoe de panelen het doen.
Al met al ben ik enorm tevreden over de bejegening, vakkennis en service van deze club.

Vriendelijkheid, vakkennis en service.

Reactie Zonneplan.nl:

We worden een beetje verlegen bij het lezen van deze prachtige beoordeling. Wat een mooi en uitgebreid verslag van hoe het hele traject is gegaan. Super dat alles zo goed is gegaan en dat we er een... We worden een beetje verlegen bij het lezen van deze prachtige beoordeling. Wat een mooi en uitgebreid verslag van hoe het hele traject is gegaan. Super dat alles zo goed is gegaan en dat we er een enthousiaste klant bij hebben!😃 Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring, dat waarderen we heel erg!💚 Op naar veel zonuren!🌞^Saskia

Kees Elzinga

Vanaf het begin was er sprake van een vriendelijk, maar zeker ook inhoudelijk goed contact. Het gehele proces vanaf financiering tot en met de installatie werd door Zonneplan prima gemonitord en... Vanaf het begin was er sprake van een vriendelijk, maar zeker ook inhoudelijk goed contact. Het gehele proces vanaf financiering tot en met de installatie werd door Zonneplan prima gemonitord en waar nodig in bijgestuurd. Vragen werden naar tevredenheid opgelost en dit werd mede bevorderd door het feit dat je als klant één aanspreekpunt bij Zonneplan had. De uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen was ronduit super. Hoogwerker werd een avond vooraf aan de installatie geplaatst en de monteurs waren stipt op tijd. Prima taakverdeling bij het drietal monteurs en als klant werd je gedurende het gehele proces op de hoogte gehouden. Wij zijn nog steeds verbaasd over de snelheid en de kwaliteit die tijdens de installatie is geleverd. Na installatie volgde een prima uitleg over de werking van de app die je in staat stelt de productie van stroom door de zonnepanelen te volgen.

Zonneplan heeft bij ons geen steken laten vallen. Alles wat werd toegezegd is tot grote tevredenheid uitgevoerd, zowel in de begeleiding als in de uitvoering

Het aanvragen van de bijbehorende lening geeft het nodige papierwerk, maar het stroperige hiervan lag meer bij de gemeente dan de medewerkers van Zonneplan.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn hele mooie woorden, bedankt! Ontzettend fijn dat je zo enthousiast over ons bent. Dat maakt onze dag nóg mooier!💚 De feedback omtrent het aanvragen van de lening is iets dat we vaker... Dat zijn hele mooie woorden, bedankt! Ontzettend fijn dat je zo enthousiast over ons bent. Dat maakt onze dag nóg mooier!💚 De feedback omtrent het aanvragen van de lening is iets dat we vaker horen. Dat kunnen we helaas niet veranderen, maar we proberen daar zoveel mogelijk ondersteuning in te bieden. We kunnen altijd kijken of we onze ondersteuning daarin kunnen verbeteren of uitbreiden, dus het is fijn dat je dit aangeeft!👍 Nog heel veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Timmermans Maurice

Tja wat moet ik hier schrijven over zonneplan, we waren toen we de brochure kregen toch een beetje sceptisch, het zag er allemaal zo mooi uit kan dat wel. Nu kan ik alleen maar ja het is zo mooi!... Tja wat moet ik hier schrijven over zonneplan, we waren toen we de brochure kregen toch een beetje sceptisch, het zag er allemaal zo mooi uit kan dat wel. Nu kan ik alleen maar ja het is zo mooi! Van het begin tot het einde inclusief het regelen van de btw teruggaaf, alles is perfect geregeld door zonneplan, wij zijn er super blij mee.

Groet Maurice

Eigenlijk gewoon alles, vriendelijke mensen en van a tot z alles goed voor elkaar!

Reactie Zonneplan.nl:

Deze review bezorgt ons een grote glimlach!😃 Wat ontzettend mooi om te lezen dat we je zo blij hebben gemaakt.💚 Nog heel veel plezier met de zonnepanelen gewenst.🌞^Saskia

Positief in bijna alle opzichten

communicatie met kantoor en vriendelijkheid en vakbekwaamheid monteurs

rommel opruimen na afloop van de werkzaamheden

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een mooi cijfer zeg!😎 Fijn dat alles naar wens is en dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor de tip die je ons geeft, daar kunnen we zeker iets mee.💚 Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia