Hoe was de vakbekwaamheid van de installateurs?
Vond u dat er klantvriendelijk en duidelijk met u gecommuniceerd werd?
Vond u de offerte duidelijk en volledig?
Wat vindt u van de prijs / kwaliteitverhouding?
Wat vindt u van de nazorg die Zonneplan u biedt?
Heeft de Zonneplan-adviseur u van goed advies voorzien?
Hoe vindt u het eindresultaat van uw installatie?

Leon klein

Alles werd geregeld! Ik moest nergens achter aan! Zelfs niet achter mijn belasting voordeel.

Alles is geregeld

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een geweldige beoordeling, Leon! Bedankt zeg! Heel fijn dat je zo positief over ons bent, daar doen we het voor. Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Werry

Alles naar wens verlopen .
Van begin tot einde Wij zijn heel tevreden met zonneplan .En kunnen dit bedrijf zeer zeker aanbevelen .

Alles volgens afspraak verlopen

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te lezen dat jullie blij zijn met hoe alles is gelopen. Daar doen we het natuurlijk voor!๐Ÿ’š Bedankt voor het delen van jullie ervaring en veel plezier met de zonne-installatie gewenst! ๐ŸŒž^Saskia

Julio Romer

Tot nu toe prima service, duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en als klant wordt je prima ontzorgd.

Prima service van de klantadviseur!

Blijf deze service geven!

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg! Fijn dat je te spreken bent over onze service en werkwijze, dat horen we natuurlijk heel graag!๐Ÿ’š Veel zonnige dagen gewenst zodat de opbrengsten lekker omhoog schieten!โšก๐ŸŒž ^Saskia

anonymous

Zwijndrecht. 16 zonnepanelen.
Ik ben een tevreden klant, en weet geen negatief woord neer te schrijven over Zonneplan.
De opbrengsten zijn prima de zonnepanelen functioneren naar...

Snelheid

gaat zo voort

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, wat een prachtige review! Daar worden we haast een beetje verlegen van. Geweldig dat je zo enthousiast bent over Zonneplan! Heel veel plezier met de zonnepanelen en we sturen extra zonnestralen je kant op๐Ÿ˜‰๐ŸŒž ^Saskia

Leeflang

Voor installatie is alles prima verlopen, nu er 1 dag na installatie een technisch probleem is wordt er onduidelijk gecommuniceerd. A.s.maandag komt de monteur om het probleem op te lossen.

Comminicatie voor de aankoop

Communicatie bij een technische storing.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review! We zijn blij met het cijfer dat we krijgen, maar je geeft ook duidelijke feedback over onze communicatie. Het is belangrijk dat de communicatie gedurende het hele traject duidelijk en correct is, dus het is erg jammer dat je dat niet zo hebt ervaren. Bedankt dat je dat met ons hebt gedeeld, want daar leren we van! Inmiddels is de omvormer vervangen en wekt de installatie energie op! We wensen je heel veel zonnige dagen toe! ^Saskia

Beerens

We hebben goed advies gehad. We wilde ook graag nog een dakraam en daar hielden ze rekening mee. Ze hebben contact gehouden e.d. zonder zeuren. Na dat we het raam hadden geplaatst begeleiden ze het...

Communicatie is duidelijk en goede begeleiding (Vast contactpersoon, tijdens vakantie reageerde manager v contactpersoon).
Ook in combinatie met automatisering (website, mail contact etc.) strak geregeld.

Installateurs hadden bijv na boren de hoopjes gruis wel even kunnen opzuigen.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze positieve review bezorgt een grote glimlach op de gezichten van veel collega's! Bedankt voor deze prachtige beoordeling en voor de feedback! Daar kunnen we zeker iets mee. Heel veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Niek

Prima ervaring. Instructies en alle informatie was meer dan duidelijk.

Duidelijke communicatie. Fijne samenwerking!

Reactie Zonneplan.nl:

Daar houden we van: duidelijke communicatie en een fijne samenwerking! Super dat je dat ook zo hebt ervaren. Bedankt voor het schrijven van deze review en veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Frans

Prima mensen

Vakkennis

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review, wat een mooi cijfer! Nog heel veel plezier met de zonnepanelen gewenst! ^Saskia

G.mulkens

Ik ervaar dit bedrijf als zeer goed,
En vooral de afhandeling en nazorg van in mijn geval een klein tegenvallertje zijn prima en naartoe wens opgelost.

Goede nazorg
Goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie Zonneplan.nl:

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo positief bent over Zonneplan! Super dat je de nazorg/service van ons ook als prettig hebt ervaren, want dat is minstens zo belangrijk als de installatie zelf! Heel veel plezier met de prachtige zonne-installatie die op je dak ligt! ^Saskia

Alex

Duidelijk, helder, super

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze duidelijke en heldere review! Ik wens je heel veel zonnige dagen toe zodat de opbrengsten lekker stijgen! ^Saskia