Rijn

Prima bedrijf; goede communicatie; prettig personeel, zowel van Zonneplan als de installateur. Goede begeleiding.

Perfecte communicatie. We wisten precies wat ons te wachten stond. Prima product

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te lezen dat je zo positief bent over de communicatie en ons personeel. Bedankt voor je positieve review!

P.B.

Uitstekende beleefde vakmensen.

Contact met zonneplan verkoop was uiterst prettig. Dag van de installatie werd er Snel en keurig werk geleverd. Uiterst vriendelijke mannen kwamen de panelen installeren. De elektricien heeft veel... Contact met zonneplan verkoop was uiterst prettig. Dag van de installatie werd er Snel en keurig werk geleverd. Uiterst vriendelijke mannen kwamen de panelen installeren. De elektricien heeft veel overleg gehad met het bedrijf ivm de bekabeling. Alles werd keurig uitgelegd en aangesloten. Verbaasd dat het allemaal zo snel kon. 3 maanden eerder geleverd dan afgesproken. Echt ik heb zelden zulke vriendelijke mensen over de vloer gehad. Petje af. Installatie was 10 januari 2023.

Helemaal niks.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de vijf sterren!

Jan Troost

Sinds 2018 klant bij Zonneplan. Installatie van 18 zonnepanelen is toendertijd vlot verlopen. Echter sinds 10 mei is er geen energieproduktie en op afstand is geconstateerd dat de oorzaak ligt aan... Sinds 2018 klant bij Zonneplan. Installatie van 18 zonnepanelen is toendertijd vlot verlopen. Echter sinds 10 mei is er geen energieproduktie en op afstand is geconstateerd dat de oorzaak ligt aan de omvormer (Solaredge). Nu blijkt, dat Zonneplan niet ingericht is voor calamiteiten en mijn Solaredge kan pas eind juni worden vervangen. Dus geen produktie gedurende bijna twee maanden! Dit valt mij bijzonder tegen van Zonneplan

Installatie goed georganiseerd echter nazorg blijft achter

Zonneplan moet hun service beter inrichten en zich niet alleen instellen op installatie, maar ook op nazorg

Rene

Eindelijk na 2 jaar zoeken dacht ik een betrouwbare installateur gevonden te hebben. Maar niets is minder waar. 2 weken voordat de installatie zal plaatsvinden, wordt doodleuk medegedeeld dat er... Eindelijk na 2 jaar zoeken dacht ik een betrouwbare installateur gevonden te hebben. Maar niets is minder waar. 2 weken voordat de installatie zal plaatsvinden, wordt doodleuk medegedeeld dat er niet 14 maar slechts 10 panelen geplaatst kunnen worden. Ivm een overdreven veiligheids marge aan de rand van 1.20 mtr. 10-tallen huizen om ons heen met exact hetzelfde dak hebben dat niet. Maar die zijn volgens Zonneplan dus allemaal niet volgens de voorschriften aangelegd.
Duh….

Dus Zonneplan : NIET doen

Collega’s in dienst nemen die wel snappen hoe de voorschriften werken

Beste Rene,
Beste Rene,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het vooropgestelde plan niet past, excuses daarvoor. Echter staat veiligheid bij ons boven alles. De richtlijnen waar Zonneplan zich aan houdt zijn voor het plaatsen van valbeveiliging voor de monteurs zoals de ARBO voorschrijft. Daarnaast schrijft de fabrikant ook randafstand voor tegen storm. Als we deze niet aanhouden zal de garantie op de installatie vervallen.

gubbels

snelle levering

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je positieve review!

Jan-Kees

Snelle service, kundige monteurs, perfecte app

De vriendelijkheid van het montageteam

Niets

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te lezen dat je zo positief bent over onze service, monteurs en app! Bedankt!

John

Goede communicatie en goed werk afgeleverd.

Communicatie, nakomen afspraken

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te lezen dat we goed werk hebben afgeleverd. Bedankt voor je positieve review!

Evelien Klompjan

De afspraak was duidelijk, de afspraak kon verzet worden, het ging allemaal prima, de mensen waren heel netjes en hebben alles keurig afgewerkt. De app wordt voor je geïnstalleerd en je kunt goed... De afspraak was duidelijk, de afspraak kon verzet worden, het ging allemaal prima, de mensen waren heel netjes en hebben alles keurig afgewerkt. De app wordt voor je geïnstalleerd en je kunt goed zien wat de opbrengst is.

zie boven.

geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de aanbeveling en de vijf sterren!

Jr

Zeer onprofessioneel bedrijf met agressieve medewerkers

Gladde verkooppraatjes

Agressiecursus volgen.
Beter onderzoek doen.
Afspraken nakomen.
Nederlands praten waar klanten bij staan.

Reactie Zonneplan.nl:

Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is.
Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is.
Helaas bleek bij de schouwing op de installatiedag dat er vermoedelijk asbest in het dakbeschot aanwezig is. Wegens de gezondheidsrisico's van onze monteurs hebben we daarom de installatie stop gezet.
Hoewel we graag hadden geholpen bij het vinden van een oplossing, hebben we helaas moeten besluiten om de order in zijn geheel te annuleren vanwege de aanhoudende dreigende en intimiderende toon richting onze collega's.

Feller R.J.

Zeer goed monteurs waren professioneel en dachten on oplossingen!

Professionaliteit klantgericht!

Geen op of aanmerkingen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de aanbeveling en de vijf sterren!