Harry Dieckmann

Vrindelijke monteurs die netjes hun werk doen. Van A tot Z is dit project goed gelopen. Erg tevreden

Afspraken nakomen, keurige montage, fijne app

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat onze monteurs net werk hebben geleverd. Bedankt voor je positieve review!

Denis Coppola

Offerte ontvangen en getekend, daarnaast contract eenzijdig opgezegd door zonneplan in verband met ppbouw met schuine dak, hierdoor is blijkbaar niet mogelijk met een ladder-lift de zonnepanelen op... Offerte ontvangen en getekend, daarnaast contract eenzijdig opgezegd door zonneplan in verband met ppbouw met schuine dak, hierdoor is blijkbaar niet mogelijk met een ladder-lift de zonnepanelen op het dak te tillen, denk dat dit 30% van alle huizen in Nederland het geval is).

Helaas heeft de grootse zonnepanelen leverancier van Nederland alleen ladder lift en geen andere mogelijkheden, dit 5 maanden na tekenen van contract, nu moet ik de hele zoektocht opnieuw beginnen en ben ik 5 maanden verder.

Goede offerte

Onbetrouwbare partner

Reactie Zonneplan.nl:

Wat vervelend dat de installatie niet geplaatst kon worden. Ik heb uw dossier doorgenomen en zie dat we helaas niet op een veilige manier de materialen naar uw dak kunnen brengen. Helaas is dit pas... Wat vervelend dat de installatie niet geplaatst kon worden. Ik heb uw dossier doorgenomen en zie dat we helaas niet op een veilige manier de materialen naar uw dak kunnen brengen. Helaas is dit pas ontdekt bij de controle van onze werkvoorbereiding. We begrijpen dat dit vervelend is, maar de veiligheid van onze monteurs staat hierin wel voorop.

Alisa

Fijn contact gehad. Levering leek lang te duren maar er kwam een gaatje vrij en zo kon ik 2 maand eerder geholpen worden. Super. Bij vragen staan ze je snel te woord.

Communicatie

Ga zo door.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je twee maanden eerder geholpen kon worden! Veel zonnige uren toegewenst!

Jol

Absoluut niet doen

Afspraken niet nakomen

Vreselijk slechte ervaring mee, absoluut niet doen. Mooie verhalen tijdens de verkoop, maar vanaf het leggen beginnen de problemen. Er worden niet werkende zonnepanelen op de verkeerde (gevaarlijke)... Vreselijk slechte ervaring mee, absoluut niet doen. Mooie verhalen tijdens de verkoop, maar vanaf het leggen beginnen de problemen. Er worden niet werkende zonnepanelen op de verkeerde (gevaarlijke) manier geïnstalleerd, maar men krijgt het niet aan de praat. Een vervolgafspraak om het eerdere probleem te fixen duurt steevast weken, en als er dan iemand komt, dan is diegene totaal onvoorbereid. Geen juiste spullen bij zich, en ik kan weer weken wachten. Ondertussen genieten de mensen die wel voor een betrouwbare partij kozen gewoon van werkende zonnepanelen. Mijn advies: kijk nog even verder, dit is echt he-le-maal niks. Er bestaat geen fatsoenlijke klantenservice, ook al geven ze je wel dat idee. Zodra je tekent doen ze helemaal niks meer voor je.

Willem Overbeek

Perfecte instructie , voorbereiding , uitleg daadwerkelijk aan de klant (=LEEK!!) Duidelijk . Gisteren 18 Zonnepanelen gelegd :
Deskundig- behendig- keurige Performance !
Kortom :...
Deskundig- behendig- keurige Performance !
Kortom : Beslist AANBEVELINGSWAARDIG 👍 ZONNEPLAN - DARYLL HAMER , BEDANKT !
In vertrouwen op goede service etc.
Vr.Gr. Willem en Joke Overbeek , Haaksbergen

Verkoop etc. In uitvoering VOLLEDIG waargemaakt 👍

Zorg steeds voor goede communicatie Verkoopadviseur <> uitvoerend team ! <> en VOORAL <> CLIËNT !!!!

Reactie Zonneplan.nl:

Wat een mooie review met positieve woorden. Bedankt!

vermeer

Zeer positief contact in het voor traject, als ook in de latere contacten na de plaatsing

vriendelijkheid en het meedenken

ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen, het was prima

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat je het contact zo prettig hebt ervaren, dat vinden wij belangrijk. Bedankt voor je positieve revie!

Van den Berg

Werk keurig uitgevoerd in goed overleg

Goed advies en goede afstemming

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te lezen dat we ons werk keurig hebben uitgevoerd in goed overleg. Bedankt!

Wouter jaarsma

Goede service, duidelijk informatie en vriendelijke installateurs

Duidelijke uitleg goede informatie

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je positieve woorden!

Ricardo

Het feit dat we al panelen hadden van Zonneplan en nu dus voor een uitbreiding ook klakkeloos voor Zonneplan gekozen hebben, zegt wel genoeg.

Goede en eerlijke communicatie. Komen hun afspraken na.

Kan er geen bedenken.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zegt inderdaad genoeg! Fijn om te lezen Ricardo!

van Diermen

Keurig geregeld,en afgehandeld

Samen werking was goed

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je positieve review!