Helma kalksma

Heel goede service

Alles is naar wens

Reactie Zonneplan.nl:

Geweldig dat je zo'n goede ervaring hebt overgehouden aan onze service! Welkom bij Zonneplan!

Voor het installeren eerst goed overleg, prima installatie en vakkundig.

Werken zoals het moet, vakkundig en netjes.

Reactie Zonneplan.nl:

Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent! Fijn dat alles vakkundig en in overleg gebeurd is. Welkom bij Zonneplan!

Hans

Ik heb eind april 2023 10 panelen op mijn dak laten leggen. Zowel in het voortraject als op de plaatsingsdag zelf ben ik zeer prettig behandeld. Op de dag zelf kwamen 3 heren op het afgesproken... Ik heb eind april 2023 10 panelen op mijn dak laten leggen. Zowel in het voortraject als op de plaatsingsdag zelf ben ik zeer prettig behandeld. Op de dag zelf kwamen 3 heren op het afgesproken tijdstip. De plaatsing is heel netjes gedaan. De monteurs hebben extra moeite gedaan om de kabel cosmetisch mooi weg te werken binnen een bestaande koof. De opbrengst van de zonnepanelen is meer dan mijn verbruik is. Ik lever dus terug aan het stroomnet. Met de huidige salderingsregeling levert dat dus geld op.

Service, net werken, vriendelijke medewerkers.

Geen concrete verbeterpunten.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat u zowel het voortraject als de dag van installatie als positief ervaren hebt! Fijn dat de monteurs met u meegedacht hebben en u goed geholpen hebben. We heten u van harte welkom... Goed om te horen dat u zowel het voortraject als de dag van installatie als positief ervaren hebt! Fijn dat de monteurs met u meegedacht hebben en u goed geholpen hebben. We heten u van harte welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

anoniem

Zeer prettige samen werking, duidelijke uitleg, werken zeer netjes.

Werken alles netjes af en alles iom de klant.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat je ervaring zo goed is. Bedankt voor je review!

A.N.

Goede communicatie, vlotte installatie

goede duidelijke communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je positieve review! Veel zonnige uren toegewenst!

Ch

Telefonisch aantal keer gebeld. Werd niet erg vriendelijk geholpen helaas.

Niet

Mag stuk vriendelijker

Manin

Zeer onprofessioneel bedrijf!!

1 ster is nog teveel. Ga niet in zee met dit bedrijf!!!! Onprofessioneel personeel, komen afspraak niet na, grote fout (ac traject via buiten langs duidelijk in het zicht, terwijl het ook uit het... 1 ster is nog teveel. Ga niet in zee met dit bedrijf!!!! Onprofessioneel personeel, komen afspraak niet na, grote fout (ac traject via buiten langs duidelijk in het zicht, terwijl het ook uit het zicht binnenlands kon) gemaakt waardoor ze 2e dag terug moesten komen en ik vrije dag op moest nemen van werk hiervoor. kwamen een uur te laat. Planning was mij vergeten mee te nemen voor installatie panelen waardoor ik ze 1,5 mnd later pas heb gekregen. Totaal 7,5 mnd moeten wachten op mijn panelen. Geen uitleg gekregen over de panelen en de app. Snapte de monteur zelf niks van. Alles teruggekoppeld aan serviceteam. Eerst goed geholpen. Daarna een lacherige mail gekregen dat het gevoel dat ik mij niet aan moest stellen en ik geen schadevergoeding kreeg voor de extra dag dat ik thuis moest blijven om het ac traject opnieuw te verleggen omdat de monteur het fout gedaan had. Volges service team zouden de monteurs mogen leren. Echter ben ik van mening dat daar de klant niet de dupe van moet zijn.. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Ik zou het iedereen afraden hier zonnepanelen te bestellen.

Erik

Keurig te woord gestaan, snel, duidelijk, netjes, komen afspraken na

Keurig te woord gestaan, snel, duidelijk, netjes, komen afspraken na

Reactie Zonneplan.nl:

Afspraken nakomen staat bij ons hoog in het vaandel. Fijn dat je het zo hebt ervaren!

Hofstede

Vriendelijk, goede uitleg, zeer tevreden

Goed overleg met wensen van de klant

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je zonnige woorden!

Harry Dieckmann

Vrindelijke monteurs die netjes hun werk doen. Van A tot Z is dit project goed gelopen. Erg tevreden

Afspraken nakomen, keurige montage, fijne app

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat onze monteurs net werk hebben geleverd. Bedankt voor je positieve review!