M van der Molen

Goed gesprek gehad, fijne uitleg, mooi overzicht via de mail. Alle sfaspraken nagekomen.

Duidelijk, goede service.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat alle afspraken nagekomen zijn en dat je een goed gesprek met ons hebt gehad. Bedankt voor je super review en nog veel zonnige uren toegewenst!

Aarts

Mooi en snel de zonnepanelen geplaatst duidelijke uitlag app

Alles uitgevoerd conform afspraak

Reactie Zonneplan.nl:

Wij vinden het mooi dat je zo'n positieve ervaring hebt overgehouden aan Zonneplan! Bedankt voor je positieve review!

Curvers

Alles Prima Verlopen

De Afspraken Goed Nagekomen

geen verbeterpunten

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat alles prima verlopen is! Welkom bij Zonneplan en nog veel zonuren toegewenst!

Erps

alles werkt zoals t hoort

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de 5-sterrenreview!

W van der Linden

Van begin tot het eind goed op de hoogte gehouden.

goede informatie over het plaatsen van de platen.

Ben helemaal tevreden

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je de communicatie vanuit onze kant duidelijk vond! Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

Frans van der Hak

Zeer goed en netjes de panelen lagen zeer snel op dak.

komen hun afspraken na

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat het allemaal voorspoedig is verlopen! Bedankt voor je positieve review!

jessica postma

Super goede service

fijne en duidelijke communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi dat je vindt dat wij goed gecommuniceerd hebben! Veel plezier met de zonnepanelen en veel zonuren toegewenst! :)

Juliette Jeukens

In een woord geweldig voor beide keren

service, goed overleg en goede samenwerking

in de zonneplan app zou het fijn zijn als je per maand een mail zou kunnen krijgen van de opbrengsten, net zoals bij mijn eerste zonneplan

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat je de ervaring van Zonneplan geweldig vond! Bedankt voor je positieve review!

Cees van RIjn

Zeer professionele organisatie, die meedenkt in de beste oplossing voor de klant en niet de beste oplossing voor Zonneplan.

Meedenken met de klant en professioneel.

Reactie Zonneplan.nl:

Wij vinden het fijn dat je het meedenken en de professionaliteit van onze kant op prijs stelt! Bedankt voor uw positieve review en nog veel zonnige uren toegewenst!

B Poutsma

Prima info, snelle installatie, feilloos werkende zonnepanelen

Kwalitatief een goed bedrijf. Zeer veel info bij aanschaf die diep ingaat op de materie op alle mogelijke manieren.
Snel en goed installeren. Geen problemen. Werkt altijd.
Relevante info...
Snel en goed installeren. Geen problemen. Werkt altijd.
Relevante info op de site van Zonneplan.

Ik kan niets verzinnen

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat je duidelijk geïnformeerd bent in het proces! Fijn dat de installatie goed verlopen is en dat je dit als goed ervaren hebt. Welkom bij Zonneplan en veel zonnige uren toegewenst!