Albert de Graaf

De installatie is volgens mij uitstekend en volgens plan gegaan.
Nette en vriendelijke mensen.

snel en goed

Kan ik me niet bedenken

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi dat de installatie uitstekend is geweest! Fijn dat iedereen zo vriendelijk en netjes was. Welkom bij Zonneplan!

Jack Hamstra

Bijzonder transparant traject. Je krijgt wat je hebt afgesproken. Installatie met 3 man waarbij ieder weet wat ie moet doen. 1 in de meterkast, 2 bij de plaatsing van de panelen en leidingwerk... Bijzonder transparant traject. Je krijgt wat je hebt afgesproken. Installatie met 3 man waarbij ieder weet wat ie moet doen. 1 in de meterkast, 2 bij de plaatsing van de panelen en leidingwerk (installatie op plat dak). Nu al berekende opgewekte stroom gerealiseerd dus realistische inschatting en dus realistisch advies.
Appje werkt perfect. Kun je altijd zien en volgen wat de panelen doen. Nu na 1 jaar nog steeds super tevreden over product en ook over installatieprocedure.
Bij overweging extra panelen of laadpaal ga ik iig weer naar Zonneplan.

Afspraak = Afspraak. Realistische berekening opwekking stroom. Adviseur altijd bereikbaar voor specifieke vragen zowel voor als na installatie. Snel en goede installatie.

Zeker zo doorgaan!

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je het traject zo fijn vond verlopen! Mooi dat je zo tevreden bent over alles. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Erik

Werken snel en netjes. Goede service.

Ze doen alles in overleg.

Stuiver

Vakbekwame montage luistert oor voor de klant

Snel en nogmaals luistert oor voor de klant

C. Dammers

Met een appel op het sparen van het milieu (en portemonnee) valt er vandaag op 12 aaneengesloten adressen een brief met brochure in de brievenbus. In de brief de opmerking: "u heeft een geschikt... Met een appel op het sparen van het milieu (en portemonnee) valt er vandaag op 12 aaneengesloten adressen een brief met brochure in de brievenbus. In de brief de opmerking: "u heeft een geschikt dak!" En dat terwijl er van de 12 woningen al 8 zonnepanelen hebben liggen. Dat zou wat gerichter mogen.

Tot nog toe geen.

Geen mailings naar adressen die al zonnepanelen hebben.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het melden. We hebben inmiddels contact gehad om ervoor te zorgen dat je geen post meer van ons ontvangt.
- Team Zonneplan

Bob

Zonneplan een heel klantvriendelijk bedrijf, en door de app zeer eenvoudig gegevens in te zien!

snelle montage en zeer klant vriendelijk, geen rommel makers!

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat u ons heel klantvriendelijk vindt. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

M Vd Scheur

Heb n.a.v. informatie via post contact met Zonneplan opgenomen. Vriendelijk te woord gestaan, concrete informatie (geen ‘verkooppraatje’), geduldig en niet opdringerig. Geven ruimte om even na te... Heb n.a.v. informatie via post contact met Zonneplan opgenomen. Vriendelijk te woord gestaan, concrete informatie (geen ‘verkooppraatje’), geduldig en niet opdringerig. Geven ruimte om even na te denken voor het nemen van een besluit. Na besluit tot zonnepanelen, heldere informatie over vervolg en afspraak was makkelijk te maken; makkelijk online zelf in te plannen. Installatie vlot en netjes geregeld; de heren werken netjes en gestaag door. Tot op heden werkt alles ook naar behoren en de app is ook inzichtelijk (en ik ben niet heel handig met digitale dingen en apps dus..).

Geen kletspraatjes; heldere informatie en nemen de tijd.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn dat je het proces zo fijn hebt mogen ervaren bij Zonneplan! Mooi dat je het allemaal gemakkelijk vond. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

J. van den Berg

Er wordt goed en netjes gewerkt. Er werd meegedacht over de beste plaats om de omvormer op te hangen.

Goede onderlinge communicatie

Reactie Zonneplan.nl:

Dank je wel voor de complimenten! We heten je van harte welkom bij Zonneplan.

Heideman

Leuke mensen die ons de zonnepanelen geïnstalleerd hebben en een goede uitleg hebben gegeven.

Goed overleg

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat de installatie naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de zonnepanelen :).

Verzijl

Zeer goed geholpen in de aanschaf en de montage.

Goede communicatie.

Niet nodig

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat je goed geholpen bent tijdens de aanschaf en montage! Welkom bij Zonneplan!