Erik Luikens

Goede ervaring levert volgens afspraak en wordt ook deskundig geïnstalleerd en gelijk werkend afgeleverd

Goede levering

Zo het niet weten

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Mooi om te horen dat alles volgens afspraak is geleverd. Welkom bij Zonneplan!

Jan Mulder

Bekijken of plaatsing technisch en qua opbrengst verantwoord is. Als ze vinden van niet raden ze dit ook echt af ( dit gebeurde mijn zoon)

Er wordt geen aanbetaling gevraagd, levering vond eerder dan aanvankelijk gepland plaats en in goed overleg uitgevoerd. Kundig en beleefd personeel, dat zonodig nog even met het bedrijf overlegd of... Er wordt geen aanbetaling gevraagd, levering vond eerder dan aanvankelijk gepland plaats en in goed overleg uitgevoerd. Kundig en beleefd personeel, dat zonodig nog even met het bedrijf overlegd of door de klant gewenste plaatsing van panelen en omvormer verantwoord en haalbaar is

Na oplevering graag ook wat gegevens op papier en niet alleen digitaal

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je het allemaal zo fijn hebt mogen ervaren. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

Th.M. Out

Onze ervaring met Zonneplan is bijzonder goed, prettige samenwerking en alles correct geleverd. En alle afspraken zijn goed nagekomen.

Netjes en vakkundig geplaatst!

N,v,t,

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi dat je ervaring met ons zo goed is. Welkom bij Zonneplan en nog veel plezier met de zonnepanelen!

Wolter

Een jaar wachten voor plaatsing. Maar de moeite waard.

Zeer nette plaatsing en afwerking.

Bij lange wachttijden meer communicatie.

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat je tevreden bent!

Van Duijn

Wij zijn super tevreden alles netjes aangelegd ook het rendement is fijn

Gezellige mannen. Alles netjes opgeruimd en alles werkte toen ze vertrokken

Weet ik niet

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je mening. Welkom bij Zonneplan!

Leo

Zeer vakkundig

Snelle afwikkeling
Netjes geplaatst
Vriendelijk personeel
App makkelijk te bedienen
Teruggave kwh goed

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de 5-sterrenreview!

Marsman. G

Zeer net bedrijf hebben hier goed werk geleverd

Goed personeel

Weet zo geen

Reactie Zonneplan.nl:

Hartelijk dank voor de mooie review. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

RGD.HOFSTEE

Goede ervaring met het zonneplan team. Eerst aan de telefoon goed voorgelicht, kreeg daarna een duidelijke brochure met alle relevante formatie.
Nog voor de installatie datum een bericht...
Nog voor de installatie datum een bericht gekregen over een kosteloze upgrade van de zonnepanelen van 400 naar 405.
Goed en vrolijk team van installateurs die alles netjes hebben aangelegd, aangesloten en opgeruimd.
Na 3 maanden nog een telefoontje gehad of we tevreden waren over de gang van zaken en of alles nog naar wens is. 👍

Vakbekwaam en no nonsens. Waar voor je geld.

Geen verbeterpunten, goed bedrijf.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de geweldige review! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met ons Zonneplan-team. We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

Fam. Huijten

Erg vriendelijk en professionele medewerkers.Namen zich alle tijd voor ons
Erg vriendelijk en professionele medewerkers.Namen zich alle tijd voor ons
Plaatsing zonnepanelen verliep vlot en het werk werd schoon opgeleverd. Tekst en uitleg over de app was ook erg duidelijk. Ik had zelf 7 jaar geleden ook al een erg positieve ervaring met zonneplan en nu dus voor de 2e keer. Dit bedrijf zou ik iedereen warm aanbevelen. Je krijgt ruimschoots waar voor je geld

Professioneel

Reactie Zonneplan.nl:

Super fijn dat alles zo goed is verlopen! Echt geweldig dat je ons ook zou aanbevelen. Bedankt voor het delen van je goede ervaring en nog veel zonnige uren toegewenst!

Albert de Graaf

De installatie is volgens mij uitstekend en volgens plan gegaan.
Nette en vriendelijke mensen.

snel en goed

Kan ik me niet bedenken

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi dat de installatie uitstekend is geweest! Fijn dat iedereen zo vriendelijk en netjes was. Welkom bij Zonneplan!