Frits Borgman

Goede offerte, geschatte jaaropbrengst klopt vrijwel helemaal, vriendelijk te woord gestaan, ook na vele vragen van mijn kant.

Samen met de verkoper meerdere opties voor het leggen van panelen besproken, ook na een aantal wijzigingen van mijn kant. Dit ging heel rustig en goed onderbouwd.

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat alles zo goed verlopen is! Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

Armand

Geleverde informatie klopt. App werkt goed. Verwacht opbrengst komt overeen met wat werkt voorgesteld. Vakkundig aangelegd.

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi dat alles klopte en dat alles goed werkt. Nog veel zonnige uren toegewenst!

Fam Slotboom

Van offerte naar installatie, zeer prettig en behulpzame medewerkers die meedenken en netjes het werk afleveren. Dikke pluim!

Meedenken, alternatieven bespreken, oplossingsgericht en klantgericht werken.

Nvt, zeer tevreden over het gehele traject van offerte tot levering en betaling van de factuur - deels digitaal zonder de menselijke factor uit het oog te verliezen. Dit zouden meer bedrijven zo... Nvt, zeer tevreden over het gehele traject van offerte tot levering en betaling van de factuur - deels digitaal zonder de menselijke factor uit het oog te verliezen. Dit zouden meer bedrijven zo moeten doen👍

Reactie Zonneplan.nl:

Super mooi om te horen dat het gehele proces zo fijn heeft mogen verlopen. Welkom bij Zonneplan!

F. van der Bent

Prettige contacten in het vooroverleg om uiteindelijk tot een beslissing te komen.

Vriendelijk te woord gestaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Y.H Havinga - de Ruiter

Positief

Contact medewerkers erg vriendelijk
Installateurs vriendelijk , na afloop alles keurig achtergelaten.

Nvt

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi om te horen dat je positief bent over Zonneplan!

Bosscher

Prettige werklui, goede afspraken, en goed geinformeerd. En heel belangrijk, ze komen de afspraken ook na. Goede uitleg na de tijd.

Zie bovenstaande

Nee, zou ik zo niet weten.

Reactie Zonneplan.nl:

Mooi om te horen dat je het zo fijn hebt mogen ervaren. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!

Zeer positief

Goede voorlichting vooraf, afspraken worden nagekomen

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je zeer positief bent over ons. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Lysandra Dake

Top service en top monteurs!

Meedenken, deskundig, vriendelijk en eerlijk advies voor een passende prijsopgave.

Doorgaan met de goede dienstverlening!

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Super dat alles zo goed verlopen is!

Wim Lankamp

Duidelijke communicatie, nette montage, goed geregeld!

Goede informatie, contact!

Ik weet zo niet wat.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat de communicatie duidelijk was en dat alles goed geregeld is. We heten je van harte welkom bij Zonneplan en wensen je nog veel zonuren toe!

Ineke Leguit

Goede communicatie vooraf, fijn Installatieteam die voor plaatsing alles met je doorneemt. Zijn zonnepanelen geplaatst dan krijg je uitleg over de app.

Goede communicatie.

Ga vooral zo door.

Reactie Zonneplan.nl:

Super dat je de communicatie en plaatsing zo fijn hebt mogen ervaren. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonnige uren toegewenst!