Stephan Wiepjes

Zeer professioneel en gemak voor de gebruiker voorop!

Geen omkijken naar

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Bedankt voor je review en welkom bij Zonneplan!

Gert Pückel

Alle gemaakte afspraken zijn keurig op tijd nagekomen en een keurige afhandeling.

xxxxxx

ik zou echt niet weten

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn om te horen dat alle gemaakte afspraken keurig zijn nagekomen. Bedankt voor de mooie review en welkom bij Zonneplan!

Stephan

Een van de meest vooruitstrevende energiepartijen in Nederland. Duidelijke koopproces, mooie producten. Ook goede service achteraf, vlot en nooit moeilijk. Ik heb Zonneplan al aan diverse mensen... Een van de meest vooruitstrevende energiepartijen in Nederland. Duidelijke koopproces, mooie producten. Ook goede service achteraf, vlot en nooit moeilijk. Ik heb Zonneplan al aan diverse mensen aangeraden en ook daar met grote tevredenheid.

Mooi proces, mooie producten, goede service.

Onderaannemers voor service aan zonnepanelen waren van duidelijk minder kwaliteit dan de eigen mensen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze mooie review Stephan. Goed om te horen dat je alles zo positief bij ons hebt ervaren. Ook bedankt voor de feedback. Welkom bij Zonneplan!

A.de Groot

Geen ervaring maar door de reclame alleen ga ik niet naar dit bedrijf

Nvt

In reclamespotje "in Gods naam" verwijderen.
Waarom dit gebruiken?????

Jos Rijnbeek

Accuraat en snel; goed teamwork.

zie hiervoor

ga zo door.

Reactie Zonneplan.nl:

Fijn om te horen dat er accuraat en snel gewerkt is. Bedankt voor je review. Welkom bij Zonneplan!

K de Boer

Besteld en vlot geleverd

goed uitgelegd en netjes afgewerkt

Reactie Zonneplan.nl:

Goed om te horen dat na het bestellen alles vlot is geïnstalleerd bij je. Daar streven wij ook naar, en dat het ook netjes gebeurd. Welkom bij Zonneplan!

R van der Wolf

Al het werk (zonnepanelen) naar behoren uitgevoerd.

Vriendelijk en behulpzame werknemers.

Zou het niet weten.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review! fijn om te horen dat de service rondom de zonnepanelen zo goed is uitgevoerd. Welkom bij Zonneplan en op naar veel zonnige uren!

Goede ervaringen met de installatie door een bedrijf uit Almelo. Alles netjes gemonteerd/geïnstalleerd volgens wens. 4 sterren omdat ik de opbrengst van de panelen nog niet kan beoordelen... Goede ervaringen met de installatie door een bedrijf uit Almelo. Alles netjes gemonteerd/geïnstalleerd volgens wens. 4 sterren omdat ik de opbrengst van de panelen nog niet kan beoordelen (installatie in oktober)

Duidelijke en overzichtelijke internet site. Goed en duidelijkadvies per telefoon over de configuratie van de panelen/omvormer.

Geen.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Welkom bij Zonneplan!

Frank Rutten

Spectaculair goed

Begrip voor klant flexibel kundig

Pushen wel hard

Reactie Zonneplan.nl:

Wat fijn dat je ons zo positief hebt ervaren! We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Nvt

Prima ervaring tot nu toe. Installatie top!

Net werk geleverd.