Deskundigheid
Advies
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

H. Smits

Kregen goede uitleg wat we konden nemen, alles werd goed uitgelegd. Word ook alle tijd voor genomen.

Goede uitleg, niet opdringerig, keuze aan de klant laten. Vriendelijk personeel.

Bas

Goed en betrouwbaar bedrijf

Vakmensen

M. Schäffers

Levering en montage was heel snel geleverd. Wij hadden al 12 pv en uitgebreid naar 18. Het is buiten geplaatst op de overkapping. De mannen die het kwamen instaleren waren echte vak lui. Zeer... Levering en montage was heel snel geleverd. Wij hadden al 12 pv en uitgebreid naar 18. Het is buiten geplaatst op de overkapping. De mannen die het kwamen instaleren waren echte vak lui. Zeer handige oplossingen bv met het dak in de plaats van een gat erin maken via de regenbuis omhoog gegaan. Zo blijft het risico beperkt met lekkage. Alles was ook netjes weg gewerkt van de bedrading. Ik ben hier zelf heel kritisch op en daar valt niets op aan te merken. Daarnaast erg vriendelijk maar werken wel door. Dus kort praatje en aan het werk. Keurig en mijn complimenten!

Afwerking, knowhow, werk tempo

Michal

Super professioneel bedrijf. Erg aardige en professionele medewerkers.

Professioneel!!!!!!!!!!

Carry Joosten

Super uitleg en snelle levering/montage

Communicatie

Arie in't Veld

Zeer goede ervaringen vanaf de offerte tot de eind levering en montage. Deskundig en No nonsens bedrijf. Zeer aan te raden, vooral in deze branche waar nogal wat cowboys rondlopen.

Deskundigheid van de directie en ook van de monteurs.

Van Rees

Fijne ervaring

Netjes en klantvriendelijk

J.M.Kok

Heel snel een duidelijke offerte gekregen. Montage en verdere werkzaamheden prima uitgevoerd

Snel offerte / Vanaf begin eerlijk over lange levertijd door drukte

Frans

Nu 3 dagen de panelen, uitermate tevreden, van begin tot eind prima communicatie, altijd snel met reageren op mail/telefoon door eigenaar Arjen Korporaal van ZPX. Offerte had ik de volgende dag al... Nu 3 dagen de panelen, uitermate tevreden, van begin tot eind prima communicatie, altijd snel met reageren op mail/telefoon door eigenaar Arjen Korporaal van ZPX. Offerte had ik de volgende dag al en was de goedkoopste van de 4 die ik had opgevraagd met exacte dezelfde specificaties en kon al snel monteren waar de anderen pas in september konden leggen. Alles is zeer netjes gemonteerd (heb zelf klusbedrijf dus kan t weten), door 3 man (incl. eigenaar) die allemaal beleefd waren en flink door gingen. in 5 uur lagen er 14 LG panelen op m'n dak met een inmiddels al geweldige opbrengst. Ook de BTW teruggave die ze verzorgen werd de dag na montage al doorgestuurd naar belastingdienst. Daar is nog wel even het wachten op, maar dat ligt niet aan ZPX. Kortom een absolute aanrader!

Snel reactie op vragen, zeer klantvriendelijk.
Goede prijs en deskundige, nette en vlotte montage

Duidelijk offerte met verschillende opties (+advies) aangegeven. Twee aardige en nette heren verschenen netjes op de afgesproken tijd (08:00) voor de montage. Tijdens de montage samen gekeken of... Duidelijk offerte met verschillende opties (+advies) aangegeven. Twee aardige en nette heren verschenen netjes op de afgesproken tijd (08:00) voor de montage. Tijdens de montage samen gekeken of alles naar wens ging. Om 14:00 was het geheel (4100WP) aangesloten en volgde een heldere uitleg met het advies om vooral te bellen als iets onduidelijk was of niet conform verwachting zou werken.

Goede prijs/kwaliteit. Goede communicatie tijdens montage. Komt afspraken na.