Deskundigheid

Van Rees

Fijne ervaring

Netjes en klantvriendelijk

J.M.Kok

Heel snel een duidelijke offerte gekregen. Montage en verdere werkzaamheden prima uitgevoerd

Snel offerte / Vanaf begin eerlijk over lange levertijd door drukte

Frans

Nu 3 dagen de panelen, uitermate tevreden, van begin tot eind prima communicatie, altijd snel met reageren op mail/telefoon door eigenaar Arjen Korporaal van ZPX. Offerte had ik de volgende dag al... Nu 3 dagen de panelen, uitermate tevreden, van begin tot eind prima communicatie, altijd snel met reageren op mail/telefoon door eigenaar Arjen Korporaal van ZPX. Offerte had ik de volgende dag al en was de goedkoopste van de 4 die ik had opgevraagd met exacte dezelfde specificaties en kon al snel monteren waar de anderen pas in september konden leggen. Alles is zeer netjes gemonteerd (heb zelf klusbedrijf dus kan t weten), door 3 man (incl. eigenaar) die allemaal beleefd waren en flink door gingen. in 5 uur lagen er 14 LG panelen op m'n dak met een inmiddels al geweldige opbrengst. Ook de BTW teruggave die ze verzorgen werd de dag na montage al doorgestuurd naar belastingdienst. Daar is nog wel even het wachten op, maar dat ligt niet aan ZPX. Kortom een absolute aanrader!

Snel reactie op vragen, zeer klantvriendelijk.
Goede prijs en deskundige, nette en vlotte montage

Duidelijk offerte met verschillende opties (+advies) aangegeven. Twee aardige en nette heren verschenen netjes op de afgesproken tijd (08:00) voor de montage. Tijdens de montage samen gekeken of... Duidelijk offerte met verschillende opties (+advies) aangegeven. Twee aardige en nette heren verschenen netjes op de afgesproken tijd (08:00) voor de montage. Tijdens de montage samen gekeken of alles naar wens ging. Om 14:00 was het geheel (4100WP) aangesloten en volgde een heldere uitleg met het advies om vooral te bellen als iets onduidelijk was of niet conform verwachting zou werken.

Goede prijs/kwaliteit. Goede communicatie tijdens montage. Komt afspraken na.

J. Brooymans

Bedrijf (lees; Hr. Koporaal) denkt niet in problemen, maar in oplossingen! Doordat het een vrij klein bedrijf is, zijn de lijnen kort en de persoonlijke aandacht optimaal. Meerdere offertes... Bedrijf (lees; Hr. Koporaal) denkt niet in problemen, maar in oplossingen! Doordat het een vrij klein bedrijf is, zijn de lijnen kort en de persoonlijke aandacht optimaal. Meerdere offertes aangevraagd, maar vaak is het zo dat er een adviseur langs komt en de uitvoering aan kantoor/ monteurs wordt overgelaten. Bij dit bedrijf doet Dhr Korporaal zowel het advies als de uitvoering. Dit alles is prima verzorgd en ze gaan pas weg als alles uitstekend werkt!
Het enig min-puntje zou kunnen zijn; dat Dhr. Korporaal ontzettend snel spreekt in voor hem vaktaal en voor ons leken taal!

Afspraak is afspraak in duidelijke schriftelijke communicatie!

S. v. Noordenne

Erg tevreden.

Jiannis

Prima bedrijf om zaken mee te doen. Geen overbodige verkooppraatjes, wel een goed advies, uitvoering en ook nog tegen een concurrerende prijs.

Danny van Leeuwen

Prima sevice! Top bedrijf! Op 27 november de offerte samen met de eigenaar besproken, en op 15 januari is alles keurig geleverd en gemonteerd, waarbij de eigenaar zelf de hele dag meegeholpen heeft,... Prima sevice! Top bedrijf! Op 27 november de offerte samen met de eigenaar besproken, en op 15 januari is alles keurig geleverd en gemonteerd, waarbij de eigenaar zelf de hele dag meegeholpen heeft, klasse! Ze weten waar ze het over hebben, goed advies, en duidelijke uitleg offerte. Dit bedrijf weet hoe ze met klanten om moeten gaan!

Kennis en kunde! Klantgericht! Snelle levering! Nemen de tijd voor vragen! Snelle reactie op mail en telefoon!

A maas

Alles goed verlopen.

Alles priema in orde .

Piet de Jong

Bij vragen en overleg is er heel snel en deskundig back up.
Arjen en zijn mensen hebben het ook heel netjes gemaakt waarbij ik mij
van tevoren afvroeg hoe gaat het worden.
De...
Bij vragen en overleg is er heel snel en deskundig back up.
Arjen en zijn mensen hebben het ook heel netjes gemaakt waarbij ik mij
van tevoren afvroeg hoe gaat het worden.
De kabel van de omvormer kwam ook bij de omvormer naar binnen
wat geen kabel op de muur in het zicht werd.
Heel prettig samen gewerkt !

Ze weten samen tot een perfecte oplossing te komen.
zou willen dat alle bedrijven zo zouden zijn.