Zola.nu

WakaWaka

Met snelle antwoorden op vragen omtrent IT, passwords etc. Heel blij mee!

Via Karianne

Irene Kemp

Met het werken met mijn laptop en mobiele telefoon!Als ik een probleem heb staat Arjan direkt klaar !

Hoe ben je bij Zola gekomen?

Via zijn advertentie!Maar omdat hij de zoon was van een bekende, gaf mij dat vertrouwen.

E. Wurpel

Met de aanschaf van een nieuwe computer en het WiFi is zo goed verbeterd. We raden Arjan echt aan.

Via via

N van Keppel

Zola heeft ons geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft alles geïnstalleerd en de bestanden van de oude naar de nieuwe laptop overgezet. Tijdens de installatie heeft hij ook ons... Zola heeft ons geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft alles geïnstalleerd en de bestanden van de oude naar de nieuwe laptop overgezet. Tijdens de installatie heeft hij ook ons WiFi zo goed verbeterd. We kunnen nu echt overal in huis en in de tuin op het internet. Echt een aanrader.

Via Google

Wij hadden al een tijdje WiFi problemen en Arjan heeft dat goed verholpen. Intussen zag hij nog meer problemen die hij snel en goed heeft verholpen. Wij zijn ontzorgt en maken zeker vaker gebruik... Wij hadden al een tijdje WiFi problemen en Arjan heeft dat goed verholpen. Intussen zag hij nog meer problemen die hij snel en goed heeft verholpen. Wij zijn ontzorgt en maken zeker vaker gebruik van de diensten van Zola.nu

Via netwerk.

Zola hielp met de aanschaf van een nieuwe pc. Heeft alle gegevens van de oude pc overgezet en alles perfect geïnstalleerd. Alles zo duidelijk uitgelegd en aangesloten. Prima service.

Via kennissen.

Chris

Thuis hadden wij al jaren last van een zwak WiFi signaal. Zola heeft dat geweldig opgelost door 2 goede routers op tactische plekken in het huis op te hangen. Het signaal is nu geweldig goed, zelfs... Thuis hadden wij al jaren last van een zwak WiFi signaal. Zola heeft dat geweldig opgelost door 2 goede routers op tactische plekken in het huis op te hangen. Het signaal is nu geweldig goed, zelfs in de tuin.

Joris van Rijn / Vila do Ouro

Zola hebben we gevraagd om ons Wifi netwerk op ons kleinschalige vakantie complex met 11 accommodaties te verbeteren. Tijdens deze werkzaamheden bespraken we wat andere technische problemen waar we... Zola hebben we gevraagd om ons Wifi netwerk op ons kleinschalige vakantie complex met 11 accommodaties te verbeteren. Tijdens deze werkzaamheden bespraken we wat andere technische problemen waar we al lang tegen aan liepen. Zola dacht mee en kwam met een aantal steengoede oplossingen die ons leven een stuk makkelijker hebben gemaakt! Nu kunnen we bijvoorbeeld via onze mobiele telefoon onze toegangspoort bedienen en kunnen we met behulp van een camara systeem kijken wat er op ons complex gebeurt. Ook hebben we een deurbel die ons op de telefoon alameert als er iemand voor de poort staat en kunnen we communiceren met die persoon ongeacht of die persoon gedrukt heeft of niet.
Meedenken, oplossing zoeken en actie. Daar houden we van! Ook de afterservice is goed!

Via vrienden

I. Kramer

Arjan heeft mij geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft duidelijk uitgelegd wat ik nodig heb en ook wat niet. Hij installeert de laptop voor me en helpt me alles uitleggen.... Arjan heeft mij geholpen met de aanschaf van een nieuwe laptop. Hij heeft duidelijk uitgelegd wat ik nodig heb en ook wat niet. Hij installeert de laptop voor me en helpt me alles uitleggen. Daarnaast heeft hij mij een veilig WiFi netwerk bezorgd. echt top. Ik raad hem bij iedereen aan.

Via advertentie

J.Maurick

Aanschaf/uitleg apple laptop. Internetroblemen oplossen, nieuwe programma's installeren

via kennissen