Zola.nu

Connecting Energy

Arjan is voor mij als ZZP’er mijn rots in de branding als het gaat om IT, connectie en hardware. Hij is kundig, snel, betrouwbaar en altijd eerlijk. Als een goedkopere oplossing beter is, stelt hij... Arjan is voor mij als ZZP’er mijn rots in de branding als het gaat om IT, connectie en hardware. Hij is kundig, snel, betrouwbaar en altijd eerlijk. Als een goedkopere oplossing beter is, stelt hij dat voor. Ik voel dat ik als klant op 1 sta. Aanrader voor iedereen die ook graag focust op werk en op IT gebied ontzorgd wil worden.

Netwerk

Johan de Jong

Altijd een goede service en vrijblijvend advies!

Via een vriend

Bensdorp

Met alle problemen met mijn pc

Via via

Geholpen met aanschaf nieuwe I-pad, installeren nieuwe computer en opzet nieuwe website.

Via kennissen

hart&ziel uitvaarten

Overstap van fysieke server naar cloud

via google

Schuurman Schimmel van Outeren Stichting

Met de aankoop en installatie nieuwe computers.

Via mijn baas

H. Septer

Regulier computer onderhoud

Via familie

ellen van bekkum

Altijd ...van aanschaf computer tot losse computer vragen en installatie microsoft pakket

uit het lokale krantje 6 jaar geleden

n.v.t.

Diversen betr. PC

Hoe ben je bij Zola gekomen?

Via de vader van Arjan heusdens

Maurits Groen

Elke denkbare vraag op digitaal gebied. Als digibeet die toch erg afhankelijk is van computers, servers, mobiele telefonie is dat een absolute uitkomst -zeker als je steevast zeer snel, zeer... Elke denkbare vraag op digitaal gebied. Als digibeet die toch erg afhankelijk is van computers, servers, mobiele telefonie is dat een absolute uitkomst -zeker als je steevast zeer snel, zeer adequaat en ook nog eens zeer vriendelijk wordt geholpen.

Via een persoonlijk contact

Reactie Zola.nu: