Zola.nu

Joris van Rijn - Vila do Ouro

Zola.nu heeft onze Wifi geoptimaliseert op ons bungalow park in de Algarve. Verder heeft Zola een voordeur bel met camera en bewegingsmelder(Ring) geïnstalleerd. Ook onze toeganspoort van het... Zola.nu heeft onze Wifi geoptimaliseert op ons bungalow park in de Algarve. Verder heeft Zola een voordeur bel met camera en bewegingsmelder(Ring) geïnstalleerd. Ook onze toeganspoort van het vakantiepark heeft hij voorzien van een systeem waarbij deze wordt geopend d.m.v. het versturen van een sms. Zola is gewoon top.

Via Arjan Heusdens zelf

Mijn wifi weer helemaal geoptimaliseerd. Ook mijn laptop weer snel werkend en geholpen met back up in de Cloud. Bedankt Arjan!

Via Google

M Bosch

Zola heeft de installatie van Office 365 helemaal geregeld. Hulp bij aanschaf, de installatie en vooral de duidelijke uitleg. Echt heel fijn. Ik raad hem iedereen aan.

Via kennissen

H J ten Broecke

Arjan heeft geholpen met Wifi verbeteren, beveiligen van laptop. Allemaal duidelijke uitleg. En zo fijn om iemand in de buurt te hebben. Hij komt altijd op tijd en afspraak is afspaak. Erg... Arjan heeft geholpen met Wifi verbeteren, beveiligen van laptop. Allemaal duidelijke uitleg. En zo fijn om iemand in de buurt te hebben. Hij komt altijd op tijd en afspraak is afspaak. Erg betrouwbaar.

Via advertentie Heemsteder

Esther

Wifi, apple tv en aansluiten printer. Allemaal dingen die je in principe ook zelf kunt, maar die maar blijven liggen. En dat is met een kleine vergoeding zo opgelost. Prima service. Meteen een... Wifi, apple tv en aansluiten printer. Allemaal dingen die je in principe ook zelf kunt, maar die maar blijven liggen. En dat is met een kleine vergoeding zo opgelost. Prima service. Meteen een (kleine) strippenkaart genomen, dan ben je ook van de kleine deelfacturen verlost. Wel zo handig (voor beide partijen).

Via bekenden

Ja zeker. Hulp bij het opschonen van computer en iPad. Daarnaast goed geholpen bij aanschaf van nieuwe printer en computer.

Via Google

Laptop:
* print problemen, hardware en software
* scan problemen, hardware en software
* opnieuw verbinding leggen van internetverbinding
* nieuwe software downloaden en...
Laptop:
* print problemen, hardware en software
* scan problemen, hardware en software
* opnieuw verbinding leggen van internetverbinding
* nieuwe software downloaden en installeren programma voor openen andere soorten bestanden zoals .psd.-bestand
* layout van internet beginscherm, zoals weergave standaard site nu.nl
* dropbox inhoud van downloads kopiëren en plakken in afbeeldingen, zodat ik deze niet kwijt raak en mijn dropbox niet overvol

smartphone:
*internet verbinding
*e-mail toepassing

Heeft Zola je kunnen helpen?

Via een advertentie in De Heemsteder.

Mous

Gedeeltelijk.

Google

Nieuwe computer, software, virusproblemen en nieuwe router

Ken Arjan persoonlijk