Bart Pijnenburg

Ik ben via Marktplaats ZitGoed & Zo op het spoor gekomen. was verbaasd en blij dat er zowat om de hoek zo'n mooie zaak gevestigd was. Een belletje met Wim en de afspraak om langs te komen was direct... Ik ben via Marktplaats ZitGoed & Zo op het spoor gekomen. was verbaasd en blij dat er zowat om de hoek zo'n mooie zaak gevestigd was. Een belletje met Wim en de afspraak om langs te komen was direct geregeld. Diezelfde dag nog heb ik een vintage vd Sluis bank gekocht die enkele dagen later bij mij thuis afgeleverd werd. Deze bank heb ik minstens 10 jaar als zitbank, maar ook dagelijks als slaapbank gebruikt. Ongeveer een jaar geleden heb ik een 2e vintage bank gekocht en onlangs beide ingeruild voor een gerenoveerde Martin Visser bank. Deze is perfect gerenoveerd en ik geniet elke dag van deze prachtige bank. Naast waardering voor zijn kennis en vakmanschap kan ik Wim erg waarderen om zijn zorgvuldigheid in het maken van afspraken en vooral zijn prettige omgang.

Marktplaats

Koen

Oude stoelen, maar zien er uit als nieuw. Zitten goed, we zijn er blij mee en genieten van het design. Wim hielp ons heel fijn en bij de aflevering bleken ze nog eens een goede beurt te hebben gehad.

Hoe ben je met ZitGoed & Zo - Vintage Design in contact gekomen?

Wonen in hetzelfde dorp, ons kent ons

Martje

Superblij met onze BR49 2-persoons slaapbank van Martin Visser en Diek van der Net. Grote bewondering voor het vakmanschap van Wim Struik (en zijn team). Wim nam ons mee in het restauratieproces... Superblij met onze BR49 2-persoons slaapbank van Martin Visser en Diek van der Net. Grote bewondering voor het vakmanschap van Wim Struik (en zijn team). Wim nam ons mee in het restauratieproces (foto's en updates) en zo zagen we de transformatie van onze bank, van een stapel losse delen naar een gloednieuw ogende designbank. Met liefde in ere hersteld!

Marktplaats

Otto en Marjolein

We hebben onze bank hier al eerder later bekleden. Omdat we daar erg tevreden over waren was het voor ons logisch om om dit weer door Wim te laten doen.
Contact met Wim is prettig. Afspraken...
Contact met Wim is prettig. Afspraken worden nagekomen er komt een telefoontje of mail dat het wat anders loopt. Hetzelfde gebeurt als er al werkend meer/minder moet gebeuren.

Hoe ben je met ZitGoed & Zo - Vintage Design in contact gekomen?

Weet ik niet meer. Waarschijnlijk via internet.

Familie Stuiver

We hebbenZitGoed & Zo via marktplaats ontdekt. Daarna heel persoonlijk contact met Wim die ons fijn heeft geholpen met onze zoektocht naar een mooie zitplek. Erg goed advies met kennis van zaken en... We hebbenZitGoed & Zo via marktplaats ontdekt. Daarna heel persoonlijk contact met Wim die ons fijn heeft geholpen met onze zoektocht naar een mooie zitplek. Erg goed advies met kennis van zaken en altijd meedenkend met onze gedachten. We hebben uiteindelijk gekozen voor prachtig gestoffeerde designbanken en een stoel, waar we ontzettend blij mee zijn.

Bart Pijnenburg

Via internet. was aangenaam verrast dat er zo dicht in de buurt een bedrijf zat met precies het aanbod waar ik naar op zoek was. had mijn voorkeur boven een zoektocht op internet. eerste indruk was... Via internet. was aangenaam verrast dat er zo dicht in de buurt een bedrijf zat met precies het aanbod waar ik naar op zoek was. had mijn voorkeur boven een zoektocht op internet. eerste indruk was prima. na telefonisch kontakt opgenomen te hebben kon ik bijna direct langskomen en heb een prachtige Gelderland bank, waar ik nog steeds erg blij mee ben. gekocht. ondanks het intensieve gebruik als slaapbank blijft de bank z'n uitstekende conditie behouden. Onlangs heb ik een tweede bank gekocht, die na enig speurwerk van Wim, gisteren geleverd is. ik heb zelfs een leenbank ter beschikking gehad om de levertijd te overbruggen. wederom een heel aangenaam kontakt. Wim is een echte vakman met passie voor zijn werk en een heel persoonlijke benadering van de klant.

Paul Eimers

Prima communicatie, prettig contact en alle afspraken naar volledige tevredenheid voldaan

particulier

Zeer professioneel. Vakwerk

Wim van den Hoeven

We zijn zithoek & zo ontdekt via marktplaats. Zijn vervolgens op Facebook wezen kijken. De eerste indruk was indrukwekkend. Mooie producten en een fraaie locatie. We hebben via e mail contact... We zijn zithoek & zo ontdekt via marktplaats. Zijn vervolgens op Facebook wezen kijken. De eerste indruk was indrukwekkend. Mooie producten en een fraaie locatie. We hebben via e mail contact opgenomen en direct een reactie ontvangen van Wim. De mails waren duidelijk, volledig en zorgvuldig. Vervolgens afspraken gemaakt en onze bank gebracht om te laten renoveren. We kregen deskundig advies en uitleg over hoe de renovatie van onze gispen bank zou verlopen, nieuwe schuilgaat, mooie corduroy bekleding. Gedurende de renovatie zijn we door Wim meerdere keren op de hoogte gebracht van de voortgang. Allemaal zeer prettig en zorgvuldig. Uiteindelijk heeft Wim de bank bij ons thuis, in Ede, gebracht. Het resultaat overtreft onze verwachting. Wat een vakwerk. De bank is echt in perfecte staat. Topwerk!!

Reactie ZitGoed & Zo - Vintage Design:

Dank voor jullie lovende beoordeling en veel zitplezier met de Cordemeyer bank!

Angelien van Dorrestein

We zijn via marktplaats bij ZitGoed & Go terecht gekomen. Wat een mooie en duidelijke website.
De communicatie via telefoon en e-mail over de aanschaf van een gerenoveerde Gispen bank verliep heel prettig. Wim dacht heel fijn mee, ook voor wat betreft de levering van de bank naar Ameland. Omdat hij er zeker van wilde zijn dat de bank goed afgeleverd zou worden, heeft hij deze persoonlijk gebracht. Wat een service!
We zijn zeer tevreden over de bank en denken erover om onze oude Gispen bank ook te laten renoveren door Zitgoed & Zo. Wim en Jaël wat een leuke eerste Paasdag! Bedankt daarvoor.

Hartelijke groet
Angelien en Erwin
Ameland

Reactie ZitGoed & Zo - Vintage Design:

Dankjewel voor jullie lovende beoordeling en we komen graag nog eens terug! Veel zitplezier met jullie Gispen bank.