wiver

HARTVERWARMEND EN ZEER MEEDENKEND

Een jaar nadat we onze bestelling hadden geplaatst , kregen we een zeer positieve herinnering. Die kwam als een geschenk want we waren het adres van dit bedrijf 'kwijt '. De toon in de mail... Een jaar nadat we onze bestelling hadden geplaatst , kregen we een zeer positieve herinnering. Die kwam als een geschenk want we waren het adres van dit bedrijf 'kwijt '. De toon in de mail wisseling is zeer klantvriendelijk.

R.Zee

Onduidelijke website. Er wordt geadverteerd met gratis zichtexemplaar die uiteindelijk grof betaald moeten worden, het staat natuurlijk wel ergens op de site. Je moet dan wel goed zoeken.

Neen.onduidelijk

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer Zee.
Dank voor uw feedback, jammer dat u ons zo een slecht cijfer geeft.
Beste mijnheer Zee.
Dank voor uw feedback, jammer dat u ons zo een slecht cijfer geeft.
Onze sample regels zijn echter transparant en duidelijk, als u 1 invult als aantal dan ziet u gelijk de prijs en ons voorstel staan. "De verzendkosten voor 1 onbedrukt voorbeeld crediteren wij indien er binnen 2 weken een groothandels order volgt. "
Bij elk ander aantal wordt ook direct een prijs berekend.
De prijzen zijn afhankelijk van aantallen en druk opties.
Maar natuurlijk heeft u een punt, want als u het niet ziet dan hebben wij het voor u ( en wellicht anderen) niet duidelijk genoeg omschreven.
Ik heb ons web team opdracht gegeven nog eens kritisch naar deze functies te kijken en wellicht kunnen wij op basis van uw kritische noot verbeteringen doorvoeren.
Dank u en wellicht tot een andere keer waarbij wij u opnieuw zullen proberen tevreden te stellen.
Vriendelijk groet S Weigert

Inmiddels twee maal een order geplaatst waarbij de eerste order inmiddels is uitgeleverd. Dit naar volle tevredenheid. Gedurende het gehele proces snel, netjes en klantvriendelijk op de hoogte... Inmiddels twee maal een order geplaatst waarbij de eerste order inmiddels is uitgeleverd. Dit naar volle tevredenheid. Gedurende het gehele proces snel, netjes en klantvriendelijk op de hoogte gehouden van de vorderingen en daarnaast snel kunnen schakelen over de drukproef.

Klantvriendelijk en een snelle reactietijd

We zijn zeer tevreden met onze piccolo`s.

Inja

Goede email contact.
snelle reactie / snelle levering en keurig verpakt.

Goede communicatie!

Gemeente Borger-Odoorn

Zeer goede ervaringen met Zintuig!

Goede service, goede communicatie en hele goede advisering

Mario Riemens (Partydrink)

Snelle levering, goede kwaliteit, vriendelijk personeel

Bedrukte Dopper Waterflessen zijn van goede kwaliteit evenals de opdruk en snel geleverd

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer Riemens, wat fijn dat u tevreden bent! Dat is altijd fijn te weten. Echter jammer van uw opmerking over de dopper-prijs. Dat verdient een uitleg die ik u uiteraard graag geef. Neemt u... Beste mijnheer Riemens, wat fijn dat u tevreden bent! Dat is altijd fijn te weten. Echter jammer van uw opmerking over de dopper-prijs. Dat verdient een uitleg die ik u uiteraard graag geef. Neemt u even contact met ons op? Wellicht is er sprake van een appels-peren vergelijking. Vriendelijke groet. Steph Weigert directeur Zintuig BV Tel. 035-6956000

The Blue World

Zeer goede service. Uitstekende communicatie. Dank jewel voor de mooie pennen jasper!

Zeer goede service. Uitstekende communicatie.

Joyce

Na wat googelen kwam ik op de site terecht. Wat leuk! Dit moet ik aan mijn werkgever laten zien want wil dolgraag een dopper!!

Erg duidelijk.

Wendy Smit

Zeer positief erg betrokken en meedenkend.

Jullie hebben zoveel moeite gedaan om mijn product af te krijgen en dit op kort termijn mijn dank hiervoor !