Uitstekende service

Vooral de telefonische hulp/ondersteuning bevalt ons erg goed!

telefonische hulp/ondersteuning

Goede en snelle service.

Extra service bij het samenstellen van het logo op de paraplu's

Van harte aanbevolen! Op alle fronten; snelle reacties; correct afgeleverd; vriendelijk personeel!

Had iets met spoed nodig; is heel hard aan gewerkt; altijd snelle reactie; super bedrijf! Kan ik van harte aanbevelen.

De Maeckerij

Na heel lang zoeken vond ik bij Zintuig kleine ronde potloodjes, geslepen en wel, voor een hele schappelijke prijs! Ik heb online besteld en kreeg de volgende ochtend meteen een bevestiging per... Na heel lang zoeken vond ik bij Zintuig kleine ronde potloodjes, geslepen en wel, voor een hele schappelijke prijs! Ik heb online besteld en kreeg de volgende ochtend meteen een bevestiging per mail. Daarna hoorde ik niets meer ... tot drie werkdagen later de DHL het pakketje kwam brengen! Prima geregeld allemaal, al vind ik het wel fijn dat er per mail wordt gecommuniceerd dat het pakketje onderweg is, ik vroeg me nu af of het wel in orde zou komen.

Helder omschrijving en duidelijke foto's en dat je achteraf kan betalen

Krista - The Office Operators

Supersnelle service! Bestelling werd op verzoek eerder dan de levertijd geleverd. Omdat er een ander adres op de factuur moest komen, tot 2 x toe binnen no-time gewijzigd. Top!

snelle service, er wordt naar de klant geluisterd

Zeer prettig om mee te werken

Super goede ervaring, snelle service én levering. op aanvraag kon ook de levering op betaling achter af ivm zakelijke bestelling

Jayne HAAR huis

Goed.!!!

ik ben totaal niet handig met de PC en ben na het versturen van mijn aanvraag perfect geholpen.
via de telefoon zijn wij tot een goed resultaat gekomen

Pennen besteld