msv SALZ

Super ervaring! Wij waren erg laat met iets bedenken en te regelen voor onze vrijwilligers...dus toen we bedacht hadden wat we wilde, heb ik gebeld met Zintuig.nl. En wow, wat denken zij geweldig... Super ervaring! Wij waren erg laat met iets bedenken en te regelen voor onze vrijwilligers...dus toen we bedacht hadden wat we wilde, heb ik gebeld met Zintuig.nl. En wow, wat denken zij geweldig met de klant mee!! We hadden erg veel geluk, niet alleen hadden ze het product voldoende op voorraad, maar het kon ook nog op tijd geborduurd en geleverd worden!! Kwaliteit is super...een hoop blije mensen en daar gaat het om!

Goede adviezen, geen onzin en eerlijk wat wel en niet haalbaar is

Niiraja

Ik was wat laat met regelen dus er wat tijdsdruk. Jammer dat een product niet geleverd kon worden omdat er ook een opdruk op moest komen. Gelukkig was er een alternatief waar ik heel blij mee ben.

Denkt mee, goede service, vriendelijk en snelle levering

Danielle

Kado voor jubilarissen met eigen logo erop. Bestand werd zo verwerkt dat het allemaal is gelukt met super gaaf en mooi eindresultaat.

Communicatie zeer vriendelijk. Zeer behulpzaam gaf mij het idee dat ze het echt een uitdaging vinden om een mooi product af te leveren. Ook een zeer snelle levering wat mij uit de brand heeft... Communicatie zeer vriendelijk. Zeer behulpzaam gaf mij het idee dat ze het echt een uitdaging vinden om een mooi product af te leveren. Ook een zeer snelle levering wat mij uit de brand heeft geholpen.

Anita Klooster, TU Eindhoven

Heel plezierig contact en ondanks een vrij late bestelling was alles nog mooi op tijd binnen, waardoor we de mensen die deelnamen aan onze Summer School een aantal leuke cadeautjes mee konden geven.... Heel plezierig contact en ondanks een vrij late bestelling was alles nog mooi op tijd binnen, waardoor we de mensen die deelnamen aan onze Summer School een aantal leuke cadeautjes mee konden geven. Super!!

Plezierig contact en snelle levering.

leerkracht

Zintuig.nl heeft mij een uitstekende service gegeven. De contact waren prettig en mijn bestelling is, ondanks een laat tijdstip van bestellen, mooi op tijd binnen! Ik ben een zeer tevreden klant.

Ik vond ons contact op een prettige manier informeel en toch heel zorgvuldig.

De Hoofdzaak

Hoewel ik niet heel vaak bestel wordt ik altijd direcdt herkend en geholpen alsof ik de beste klant van Zintuig ben. Doen ze goed!!

Snel geholpen, persoonlijke benadering

Raymond Schoen

Voor het eerst spullen besteld bij Zintuig - Beachflags, kookschorten en sleutelhangers - nu ik alles binnen heb, had ik niet verwacht dat de kwaliteit ook zo goed zou zijn. Naast een open, snelle... Voor het eerst spullen besteld bij Zintuig - Beachflags, kookschorten en sleutelhangers - nu ik alles binnen heb, had ik niet verwacht dat de kwaliteit ook zo goed zou zijn. Naast een open, snelle en duidelijke communicatie - kortom een leuk bedrijf om zaken mee te doen, ook voor in de toekomst

prijs / Kwaliteit heel goed, goede communicatie en snelle levering

Yip Hui

Ik had laatst 10 stropdassen besteld met een opdruk voor mijn bruiloft. Opdruk was scherp en iedereen vond het heel speciaal. Kwaliteit van de dassen waren redelijk, maar voor de prijs en... Ik had laatst 10 stropdassen besteld met een opdruk voor mijn bruiloft. Opdruk was scherp en iedereen vond het heel speciaal. Kwaliteit van de dassen waren redelijk, maar voor de prijs en kwaliteitsverhouding is het zeker een aanrader. De service was zeer goed! De dassen zijn op tijd geleverd. Mijn bruiloft was een zeer groot succes!
Hartelijk bedankt Soner!

Goede service en snelle levertijd!

Klussservice MrFix

Snel & soepel!

Snelheid van reactie en levering.

Bienerbij

Goede ondersteuning en advies bij keuze product. Heldere aanpak qua planning en betaling. Snelle en betrouwbare levering.

Kwaliteit en snelheid van levering