Johanna den Hartogh | BGDD

Met een hele korte deadline 2 items besteld met logo. Dit ging vlot en er werd goed meegedacht.

Tandartspraktijk Markelo

Zintuig.nl

Henri

Zeer vlotte service en nette proefdruk geleverd

Protestantse wijkgemeente de Verbinding Spijkenisse

Uitstekend

Juliette de Winter

In de week voor kerst een bestelling gedaan die dankzij de prettige communicatie goed is verlopen en snel in huis was.

Bloomon

Voor een kerst attentie was ik wat aan de late kant. Na goed en soepel contact werd alles in gang gezet.
Ik moest uiteindelijk toch last-minute nog wat aantallen wijzigen. Dit was geen probleem en alles werd, ondanks de krappe tijd, ruim op tijd bezorgd.
Ik ben erg tevreden over de service en kwaliteit van de producten

ja reclame

levering te laat, slechte en onduidelijke communicatie, waardeloze bedrukking en een zeer slap onjuiste reactie. ADVIES; geen zaken mee doen. !

Reactie Zintuig.nl:

Beste Andre,
Beste Andre,
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad. We hebben dit met je besproken en we hebben de kosten van de opdruk inmiddels gecrediteerd. We proberen op deze manier altijd op zoek te gaan naar een oplossing voor een probleem. Een foutje kan namelijk gemaakt worden.

Gerda Mostertman

Top bedrijf.

G Korfbal DVO Bennekom

Posiotief, attent, doen wat ze zeggen