Van Spaendonck Groep

Goed en komt afspraken

Goed contact, servicegericht, alle moeite om op zoek te gaan naar gewenst artikel. Daarnaast ook bereid om klein beetje af te wijken van normale procedure om ons tegemoet te komen

Mtrilsbeek

Gevraagd naar een kleine bestelling maar reageert niet meer na één keer

Producten

Reactie Zintuig.nl:

Wat jammer dat u zo negatief reageert. Ik zie dat u vroeg om 20 wuppies voor een knutselopdracht van school, onze reactie hebben wij aan u gemaild op 14-2-2020 " Dank voor de aanvraag voor... Wat jammer dat u zo negatief reageert. Ik zie dat u vroeg om 20 wuppies voor een knutselopdracht van school, onze reactie hebben wij aan u gemaild op 14-2-2020 " Dank voor de aanvraag voor winnies, de minimale afname voor bedrukte wuppies is 250 stuks en helaas kunnen wij niet minder leveren " .
Wellicht bent u blij met wat meer uitleg.....
Wuppies zijn geen product wat standaard op voorraad ligt, die worden per bestelling gemaakt, 20 stuks is gewoon te weinig om de machines voor aan te zetten, de kosten zullen dan per stuk veel te hoog zijn.
Ik hoop u hiermee voldoende te informeren

Allard van Haaften GEA Food Solutions

Denken mee en leveren snel. Geweldig dat het nog bestaat.

Meedenken en de oplossing leveren!

Smallsteps

Prima geholpen

Kidz for Kidz

Zeer tevreden met Zintuig! Na problemen met een andere leverancier en daardoor zeer krappe tijd voor de bestelling van bedrukte tubes, hebben de mensen van Zintuig voor ons de levering op tijd weten... Zeer tevreden met Zintuig! Na problemen met een andere leverancier en daardoor zeer krappe tijd voor de bestelling van bedrukte tubes, hebben de mensen van Zintuig voor ons de levering op tijd weten te regelen! En prima kwaliteit!

Zeer servicegericht, meedenken, vlotte levering volgens afspraak

Tevreden

Wij zijn heel tevreden met de service van Zintuig.nl en met het product. De print op de zijkant van de brillen is zeer gedetailleerd. Donderdag gaan we op skireis en zullen de zonnebrillen als... Wij zijn heel tevreden met de service van Zintuig.nl en met het product. De print op de zijkant van de brillen is zeer gedetailleerd. Donderdag gaan we op skireis en zullen de zonnebrillen als gadgets worden uitgedeeld aan de deelnemers.

MATJE

Bij probleem met verzenddienst, goed meegedacht en probleem opgelost.
Nette levering, goed verpakt.

Ook kleinere hoeveelheden te bestellen.

Peter Brons

Zeer goede ervaring,op het laatste moment nog flessen prosecco laten bedrukken voor cadeau bij een bruiloft.Zeer mooie uitvoering duidelijke en heldere communicatie

Zeer nette en snelle levering

Snelle, klant- en service gerichte benadering.

communicatie
meedenken, meekijken en adviseren.
konden ondanks kerstdrukte toch nog met spoed leveren!

Kek Mama

Last minute kerstballen voor de redactie bestellen was bij Zintuig geen probleem. De order werd snel verzonden. Leuk om ons bedrijfslogo en slogan op deze manier te combineren!

- spoedlevering mogelijk.