De Kieviet Logopedie

Bedrukken van een rugtas

MET MyDreams

Goed meegedacht met het ontwerp en een snelle levering.

Piet van der Vliet

Goede klantenservice, alles ging lekker vlot

Lkv Pallas08

Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging... Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging Pallas08 leuke stressbal sleutelhangers besteld. De medewerkers zijn vriendelijk en staan in dienst van de klant! Kortom een echte aanrader om leuke gadgets te bestellen

Luz

Ik ben heel tevreden

TM ICA

Vlotte en behulpzame service

Oscar van Beek

Klant gericht bedrijf

Anne Nederhoed

De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets... De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets bedrukt wil hebben ga ik zeker naar Zintuig.nl

Protestantse gemeente Zevenhuizen

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.