G Korfbal DVO Bennekom

Posiotief, attent, doen wat ze zeggen

attente, gerichte en ook persoonlijk gerichte mail. Er wordt tegen jou 'persoonlijk'gepraat.. Keurig verpakt. Op tijd. etc

SENIORENRAAD ANZEGEM

Zeer positieve ervaring. Hulp bij het opzoeken van artikelen en voorstellen van alternatieven. Beloofde leveringstermijn wordt meer dan gerespecteerd. Levering kwam zelfs veel sneller toe dan... Zeer positieve ervaring. Hulp bij het opzoeken van artikelen en voorstellen van alternatieven. Beloofde leveringstermijn wordt meer dan gerespecteerd. Levering kwam zelfs veel sneller toe dan verwacht dus dat is meer dan pluspunt

vlotte service, goede helpdesk, stipte levering, artikelen voldoen aan vooropgestelde kwaliteit

Tuinen Desomer

Eindejaarscadeau’s

Sneller geleverd dan afgesproken.
Mooi afgewerkt.

TeamStarDust

Zintuig is gemakkelijk bereikbaar en regelen hun zaken snel. Binnen een week hadden we onze kerstballen, precies zoals we ze bedoeld hadden!!!

Snel en persoonlijk benaderbaar!!

Bewonerscommissie Distelenveld

Vriendelijke en behulpzame mensen, kwaliteitsproduct.

Aardig en behulpzaam, leuke producten

Cindy Schouten

Super positief

Goede service, snelle verzending, goede kwaliteit

Sjoerd

Prima service en snellere levering dan verwacht! Ook de kwaliteit van het product was meer dan prima.

Kwaliteit
Goede service

Monique Hoeksma - Sally Beauty

Positief, Zintuig schakelt snel en denkt mee

Zintuig doet wat ze beloven en levert goede kwaliteit

Megan

Erg vriendelijke service! Ontdekte wat foutjes in de factuur, maar ook dit werd opgelost. De bestelde Kerstballen zijn binnen, maar ik ben niet erg tevreden over de kwaliteit van de bedrukking.

Vriendelijke service

Celine

Duidelijke communicatie, komen alle afspraken na en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor ons een hele mooie bedrukte kerstbal gemaakt in een mooie verpakking.

heldere communicatie, komen alles na dat is beloof! Mooi eindproduct.