Sjouke

Goede communicatie over levering

snelle levering

Royal Services by RA

Zodra wij een product nodig hebben staan de medewerkers meteen klaar. In dit geval Jasper. Complimenten voor het snelle afhandelen.
-Royal Services by RA

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en prijs

R2r

Aanstekers

Persoonlijk contact

Unibelt

Snel reageren

ROC Mondriaan

Ik doe regelmatig een beroep op Zintuig.nl voor een cadeau voor medewerkers of studenten. Ik ben heel tevreden. Het contact met de sales verloopt vlot en er wordt meegedacht.

Het aanbod is groot. De kwaliteit van de artikelen met opdruk is prima. Persoonlijke aandacht is top.

Van Blanckendaell Park in Tuitjenhorn

Duidelijke website, levering was snel en correct.

snelle levering

Ziekentriduüm Hilversum

Prettige informatie en samenwerking. Product in no-time gereed en 100% in orde.

Kennis van zaken

Speelplein Kinderland

Zeer vlotte, duidelijke en snelle service!
Zowel de offerteaanvraag, de ontwikkeling van het product als de levering!

snel, duidelijk, prijs-kwaliteit

Van Spaendonck Groep

Goed en komt afspraken

Goed contact, servicegericht, alle moeite om op zoek te gaan naar gewenst artikel. Daarnaast ook bereid om klein beetje af te wijken van normale procedure om ons tegemoet te komen

Mtrilsbeek

Gevraagd naar een kleine bestelling maar reageert niet meer na één keer

Producten

Reactie Zintuig.nl:

Wat jammer dat u zo negatief reageert. Ik zie dat u vroeg om 20 wuppies voor een knutselopdracht van school, onze reactie hebben wij aan u gemaild op 14-2-2020 " Dank voor de aanvraag voor... Wat jammer dat u zo negatief reageert. Ik zie dat u vroeg om 20 wuppies voor een knutselopdracht van school, onze reactie hebben wij aan u gemaild op 14-2-2020 " Dank voor de aanvraag voor winnies, de minimale afname voor bedrukte wuppies is 250 stuks en helaas kunnen wij niet minder leveren " .
Wellicht bent u blij met wat meer uitleg.....
Wuppies zijn geen product wat standaard op voorraad ligt, die worden per bestelling gemaakt, 20 stuks is gewoon te weinig om de machines voor aan te zetten, de kosten zullen dan per stuk veel te hoog zijn.
Ik hoop u hiermee voldoende te informeren