Marjon

Dat ging heel erg makkelijk. Fijn dat een webshop nog gewoon telefonische bereikbaar is en dat Soner mij goed kon helpen.

Schrijvenvoorinternet.nl

Snel en heel persoonlijk geholpen in onze zoektocht naar gepersonaliseerde laptoptassen

WeigertVOF

Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding met uitermate klantvriendelijke benadering. Samen gezocht naar de beste mogelijkheden en producten met motiverende en stimulerende werking voor de... Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding met uitermate klantvriendelijke benadering. Samen gezocht naar de beste mogelijkheden en producten met motiverende en stimulerende werking voor de medewerkers kantoo

ML

Correcte en duidelijke afhandeling, vlugge levering. Mooi eindresultaat.

Personal Clinical Research Services BV

Heel vlotte communicatie. Team gaf waardevolle input qua design.

Chris

Goed: vlot en prettige afhandeling

Beatrice

Onlangs schoudertassen besteld en wij zijn zeer tevreden hierover.
Er word van tevoren gevraagd hoe wij het gaan gebruiken en een sample opgestuurd gekregen, fijne klantenservice !

Sint-Jozefscollege Aarschot

Schitterende service en prima kwaliteit!

De foto-dokter

We zijn al jarenlang tevreden klant bij Zintuig omdat de kwaliteit en service meer dan prima is. En de klant is hier echt nog Koning, we kregen zelfs een taart en werden uitgeroepen tot klant van de... We zijn al jarenlang tevreden klant bij Zintuig omdat de kwaliteit en service meer dan prima is. En de klant is hier echt nog Koning, we kregen zelfs een taart en werden uitgeroepen tot klant van de maand als waardering voor onze jarenlange bestellingen. In 20 jaar heb ik dit nog nooit meegemaakt.

Lex, De foto-dokter/Klieë veer Kerkrade

Pascal

Dat ging heel erg prettig en makkelijk. Dank aan Jasper die hielp met de vormgeving. Het resultaat is prachtig! Wij zijn heel blij.