Fitman-buitensporten

In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was... In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was heel fijn! Goede reclame voor het bedrijf.

Nadat er een oplossing werd voorgesteld was het heel snel geregeld. Klasse!

Reactie Zintuig.nl:

Dank je Pieter, we zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen. Zo doen we dat bij Zintuig. Er foutje kan gebeuren, maar dan lossen we dat samen op.

Matthieu

Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar... Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar verwachting goed aan.

Goede communicatie

Johanna den Hartogh | BGDD

Met een hele korte deadline 2 items besteld met logo. Dit ging vlot en er werd goed meegedacht.

Snel, creatief, proactief.

Tandartspraktijk Markelo

Zintuig.nl

Goede productkeuze hulp, vlot, behulpzaam. Mooie producten ontvangen.

Henri

Zeer vlotte service en nette proefdruk geleverd

Goede prijs en kwaliteit

Flock.

Heel goed

erg goede service, en komen afspraken na

Protestantse wijkgemeente de Verbinding Spijkenisse

Uitstekend

Correct aan de telefoon, meedenken en geven van alternatieven.

Juliette de Winter

In de week voor kerst een bestelling gedaan die dankzij de prettige communicatie goed is verlopen en snel in huis was.

Goede communicatie

Bloomon

Voor een kerst attentie was ik wat aan de late kant. Na goed en soepel contact werd alles in gang gezet.
Ik moest uiteindelijk toch last-minute nog wat aantallen wijzigen. Dit was geen probleem en alles werd, ondanks de krappe tijd, ruim op tijd bezorgd.
Ik ben erg tevreden over de service en kwaliteit van de producten

Servicegericht
Kwaliteit van de geleverde producten
Informatie voorziening over leveringen.

ja reclame

levering te laat, slechte en onduidelijke communicatie, waardeloze bedrukking en een zeer slap onjuiste reactie. ADVIES; geen zaken mee doen. !

als je 5x belt gaan ze hun best doen om een verzending te bespoedigen.

Reactie Zintuig.nl:

Beste Andre,
Beste Andre,
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad. We hebben dit met je besproken en we hebben de kosten van de opdruk inmiddels gecrediteerd. We proberen op deze manier altijd op zoek te gaan naar een oplossing voor een probleem. Een foutje kan namelijk gemaakt worden.