Stefanie BBM

Snelle reactie en levering

Snel reageren en levering binnen afgesproken tijd.

Almere Marktonderzoek Advies

Heel goed.

Duidelijke site, omschrijving prijzen etc. Snelle reactie met duidelijkie antwoorden.

Marjan

Prima meegedacht in oplossingen en mooie pennen voor een goede prijs!

Creatief meedenken, klantvriendelijk

Kinderopvang Dapper

Teleurstellend

Product is prima

Reactie Zintuig.nl:

Wat jammer dat u ons 1 van de 5 sterren geeft, en aangeeft teleurgesteld te zijn, dat vraagt om een reactie van onze kant.
U bestelde 150 bedrukte strandballen bij ons, echter toen de order...
U bestelde 150 bedrukte strandballen bij ons, echter toen de order reeds liep wilde u het aantal ophogen. Helaas is het niet mogelijk de reeds lopende bestelling tussentijds aan te passen, of binnen 2 dagen toch nog 50 extra strandballen voor u te drukken. De onbedrukte strandballen die wij u aanboden als mogelijke oplossing heeft u niet geaccepteerd.
Onze misser is dat wij u niet tussentijds hebben geĆÆnformeerd dat de tussentijdse aanpassing niet mogelijk was, hierdoor is er een valse verwachting ontstaan. Excuses hiervoor, dit is een aandachtspunt voor ons.

Urban Dance Studio

Altijd behulpzaam, vriendelijk en oplossingsgericht!

Prijs, kwaliteit, vriendelijk en snelle service

Terriers

snelle communicatie & afhandeling

Inge

Heel tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle reacties, snelle en nette bezorging, er wordt veel met je meegedacht

De Kieviet Logopedie

Bedrukken van een rugtas

snelle reacties, kundige adviezen telefonisch