Yip Hui

Ik had laatst 10 stropdassen besteld met een opdruk voor mijn bruiloft. Opdruk was scherp en iedereen vond het heel speciaal. Kwaliteit van de dassen waren redelijk, maar voor de prijs en...

Goede service en snelle levertijd!

Klussservice MrFix

Snel & soepel!

Snelheid van reactie en levering.

Bienerbij

Goede ondersteuning en advies bij keuze product. Heldere aanpak qua planning en betaling. Snelle en betrouwbare levering.

Kwaliteit en snelheid van levering

AquariumVerhuur

Voor ons bedrijf AquariumVerhuur waren we op zoek naar kerstballen met een kerstgroet bedrukt voor in onze lease aquariums. De deadline kwam opeens erg dichtbij en gezien de drukte werd het lastig...

Goed contact. Bij twijfel bellen ze.

SIMLA

HEEL ERG DAT EEN SAMPLE MOET BETAALD WORDEN, EN DAN 7 KEER DE PRIJS

ALS ER GEEN VERTEGENWOORDIGERS OP DE BAAN GESTUURD WORDEN MOET JE VOOR SAMPLES NIETS VRAGEN ZEKER NIET VOOR HET EERSTE CONTACT

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer, wat jammer dat u negatief reageert.
Een korte uitleg.
Onze prijzen behoren tot de laagste in de markt, mede doordat wij niet naar u toe rijden als wij ook een klein product opsturen.
Bij een order komen de kosten van de verzending automatisch te vervallen.
Dit wordt uitgelegd aan te telefoon als u belt, maar ook op de website.
Helaas wordt dit niet door een ieder gezien of gehoord en dan kan een rekening van een kleine product van onder de euro snel als erg duur overkomen.
Maar wij willen onze klanten graag blij hebben, dus bij deze... wat kan ik voor u doen om de pijn te verzachten en u toch blij te maken?

Jan Noordam

Snelle offerte. No nonsens. Prettige medewerkers met kennis van zake

Ze maken waar wat ze.beloven

Had een logo en tekst aangeleverd. Drukproef bleek zonder tekst. Hierdoor kwam de deadline in gevaar. Als nog tekst bijgeplaatst. Bovendien 3 dagen eerder geleverd. Foutje gemaakt maar perfect opgelost.

Productkwaliteit goed, maar jammer van de slechte bereikbaarheid en service.

Aangegeven deel)levering vond niet plaats. Contact gehad met medewerker die terugkoppeling zou geven, maar dag later op vakantie blijkt te zijn. Na verschillende chatpogingen eindelijk een mail met reactie gekregen.

Goede snelle service.

Ze bellen om te checken of alles klopt. Medewerker was erg vriendelijk

Prettige samenwerking met Zintuig.nl

vaste contactpersoon & prettige communicatie

Geen verbeterpunten

Super snelle levering echt top!!

snelle levering en goede kwaliteit