Monique Hoeksma - Sally Beauty

Positief, Zintuig schakelt snel en denkt mee

Zintuig doet wat ze beloven en levert goede kwaliteit

Megan

Erg vriendelijke service! Ontdekte wat foutjes in de factuur, maar ook dit werd opgelost. De bestelde Kerstballen zijn binnen, maar ik ben niet erg tevreden over de kwaliteit van de bedrukking.

Vriendelijke service

Celine

Duidelijke communicatie, komen alle afspraken na en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor ons een hele mooie bedrukte kerstbal gemaakt in een mooie verpakking.

heldere communicatie, komen alles na dat is beloof! Mooi eindproduct.

Nancy

Top keycords! De bestelling verliep erg prettig. Ik kon mijn logo opsturen en ik heb digitaal een drukproef ontvangen. Ik ga hier zeker nog een eer bestellen!

Vriendelijke contact en snel een digitaal voorbeeld ontvangen

Muziekschool Amsterdam

Trade Point BV

Heel goed

snelheid

PvdA Afd. Ridderkerk

Goede en snelle reactie. Leuke contacten om een bestelling te plaatsen. Bestelde pennen zien er prachtig uit en zijn van goede kwaliteit. Leuk om uit te delen

snel, goede voorlichting over technische uitvoeringen wat mogelijk is.

Iets Anders Makelaars

Heel positieve ervaring. We bestelden paraplu's, hadden met een paar minuten vriendelijke mensen aan de lijn die goed meedachten (daarvoor belden ze ons zelf even op), en sneller dan verwacht de... Heel positieve ervaring. We bestelden paraplu's, hadden met een paar minuten vriendelijke mensen aan de lijn die goed meedachten (daarvoor belden ze ons zelf even op), en sneller dan verwacht de producten van goede kwaliteit binnen.

Ze denken goed mee en reageren heel snel!

Praktijk voor Kinesiologie Karen van der Velde

Ongelooflijke goede service, snel, correct, vriendelijk

klantgericht, vriendelijk