Thom / VeboLift

Vriendelijke, snelle en transparante communicatie.

YAKINIKU

Goed geholpen, snelle reactie en snelle verzending

Van Oldenbarnevelt School

Erg prettig geholpen door Steph en Sonar. Ze waren makkelijk te bereiken en hebben zeer fijn mee gekeken naar de juiste technische specificaties en dergelijke voor onze bedrukking!

RIEC-MN

Super snel, klantvriendelijke en erg goed meedenken in het proces

NLR

Zaken doen gaat eenvoudig. Het was niet de eerste keer.

Brink Orthopy

Goed, bestellen was eenvoudig

Chris

Prettige samenwerking, goede betrokkenheid en product was 100% naar wens. er was een deel van het product helaas niet leverbaar. Samen gezocht naar een goede oplossing. Tussentijds goede updates en... Prettige samenwerking, goede betrokkenheid en product was 100% naar wens. er was een deel van het product helaas niet leverbaar. Samen gezocht naar een goede oplossing. Tussentijds goede updates en snelle levering.

De Ceuster NXT nv

Snel en correct!

inepro Metering

Snelle service, goede kwaliteit

Koetshuysch Kaas te Kust en te Keur

Eindprodukt is prima, maar proces zeer matig. Er kon niet geleverd worden tegen de prijs op de website, zou technische problemen zijn met site. Zelf om tegemoetkoming gevraagd omdat ik 1 euro meer... Eindprodukt is prima, maar proces zeer matig. Er kon niet geleverd worden tegen de prijs op de website, zou technische problemen zijn met site. Zelf om tegemoetkoming gevraagd omdat ik 1 euro meer per product dan aanvankelijk aangeboden werd, te veel vond. Compromis gevonden maar verdient niet de schoonheidsprijs.