Luz

Ik ben heel tevreden

Mijn bestelling werd vlot en zorgvuldig uitgevoerd

TM ICA

Vlotte en behulpzame service

Zeer snelle levering en op tijd met track en trace code

Oscar van Beek

Klant gericht bedrijf

Meedenkend snelle service

Anne Nederhoed

De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets... De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets bedrukt wil hebben ga ik zeker naar Zintuig.nl

heldere communicatie, snelle aflevering

Protestantse gemeente Zevenhuizen

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.

Met mail- en telefoonverkeer wordt het juiste product voor je gemaakt. Erg tevreden. Denken met je mee.

Fitman-buitensporten

In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was... In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was heel fijn! Goede reclame voor het bedrijf.

Nadat er een oplossing werd voorgesteld was het heel snel geregeld. Klasse!

Reactie Zintuig.nl:

Dank je Pieter, we zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen. Zo doen we dat bij Zintuig. Er foutje kan gebeuren, maar dan lossen we dat samen op.

Matthieu

Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar... Ik had op rond kerst een order geplaats, en de communicatie tussen mij en het bedrijf verliep erg soepel. Ik heb goed hulp gekregen door het team van Zintuig, en de producten kwamen op tijd en naar verwachting goed aan.

Goede communicatie

Johanna den Hartogh | BGDD

Met een hele korte deadline 2 items besteld met logo. Dit ging vlot en er werd goed meegedacht.

Snel, creatief, proactief.

Tandartspraktijk Markelo

Zintuig.nl

Goede productkeuze hulp, vlot, behulpzaam. Mooie producten ontvangen.

Henri

Zeer vlotte service en nette proefdruk geleverd

Goede prijs en kwaliteit