Marielle

Zeer goede en snelle service!
Snelle reaktie en afstemming produkt, prijs en levering.
Jasper en collegas bedankt!
Marielle Hoffmann

Snel, duidelijk afspraken, goede produkten

Sorada's heald care

Ik had een heel goeie ervaring ,toen ik zelf niet uitkwam had ik een heel vriendelijke meneer aan de telefoon die samen met mij ging kijken .

Vriendelijke heid beleeft en samen denken

Freek

Ik heb in jaren niet meer een bedrijf mee gemaakt die zo eerlijk, realistisch, hulpvaardig en meedenkend is als Zintuig. Wij hadden een laatste moment promotie idee en er werd direct duidelijk... Ik heb in jaren niet meer een bedrijf mee gemaakt die zo eerlijk, realistisch, hulpvaardig en meedenkend is als Zintuig. Wij hadden een laatste moment promotie idee en er werd direct duidelijk gemaakt dat dat gewoon niet kan, we waren te laat.

Maar de 1e vraag terug was gelijk: Maar wat gaan jullie doen? misschien hebben we alternatieven en kunnen we mee denken.
Dat alternatief was er en kon wel direct geregeld worden!

Communicatie, lef om nee te verkopen, hulpvaardig, realistisch, meedenkend

Inge / Kramp Groep BV

Namens mijn bedrijf heb ik telefoonhouders besteld bij Zintuig. De houders waren van goede kwaliteit en het was snel en duidelijk geregeld.

communicatie, snelheid, prijs/kwaliteit

Stichting Kinderen in Nood

Wij hebben voor onze stichting beertjes met opdruk besteld en dit kon door zintuig snel geregeld worden.

Goede service, goede prijs en snel geregeld

Stefanie BBM

Snelle reactie en levering

Snel reageren en levering binnen afgesproken tijd.

Almere Marktonderzoek Advies

Heel goed.

Duidelijke site, omschrijving prijzen etc. Snelle reactie met duidelijkie antwoorden.

Marjan

Prima meegedacht in oplossingen en mooie pennen voor een goede prijs!

Creatief meedenken, klantvriendelijk

Studio vliering