A van Schaik / Praktijk-college.nl

Prima, goede communicatie, meedenken

St. kinderopvang de Speelweide

Fijn dat er persoonlijk overleg was, waardoor onze vraag toch uitgevoerd kon worden.

B.Breuk

Prima fijne begeleiding mooi eindproduct

Bart

Ik ben goed geholpen!

Vibo De Brem

Heel snelle service, persoonlijke aanpak!

Roy Oonk Grafisch ontwerper bij Rolight

Na enkele misverstanden uiteindelijk wel een bestelling gedaan.

Reactie Zintuig.nl:

Beste Roy, jammer dat je ons 2 van de 5 sterren geeft. Het klopt dat de bestelling niet vlot liep, maar we hebben eerlijk gecommuniceerd en veel contact gehad in het voortraject toen bleek dat we... Beste Roy, jammer dat je ons 2 van de 5 sterren geeft. Het klopt dat de bestelling niet vlot liep, maar we hebben eerlijk gecommuniceerd en veel contact gehad in het voortraject toen bleek dat we niet aan de wensen konden voldoen. Juist om de verwachtingen te managen hebben we extra onze best voor je gedaan en van te voren 10 extra gratis bekers toegezegd. Na de levering hebben we geen contact gehad, dus neem ik aan dat die OK is. En baseer je je score op het voortraject. Wellicht is ook deze eerlijke communicatie voor jou reden je 2 sterren te herzien. Want 2 sterren ervaar ik als een klacht.. en een klacht los ik graag op! Ik hoor graag van je. Groet Steph

Annemiek van Schaik/ Praktijk College

Prima, goed contact

Quintop

Snelle service, duidelijke uitleg. Ik wist precies wat ik kon verwachten, daar houd ik van!

Bas

De kwaliteit van de bedrukking is erg goed!

Rob

Bedrukking is goed!