Wim Hoek ( Parkethuizen )

Zo als altijd is het weer top geregeld.
Dus iets nodig koop hier gerust komen altijd de afspraak na.
Dus ook nu weer bedankt.

Séla Diender / effectgroep*

Ik vind het heel prettig om zaken te doen met Zintuig. Mijn contactpersoon Soner is heel vriendelijk, denkt goed mee en schakelt snel. De producten die geleverd waren, waren op tijd en de kwaliteit... Ik vind het heel prettig om zaken te doen met Zintuig. Mijn contactpersoon Soner is heel vriendelijk, denkt goed mee en schakelt snel. De producten die geleverd waren, waren op tijd en de kwaliteit naar wens.

Gemeente Utrecht

Heel goed, vriendelijk geholpen en goed gecommuniceerd.

dsm

Snel, simpel, doorzetten

Dematech B.V.

Perfecte service

René Hillesum Filatelie

Een topbedrijf! Het contact verliep uiterst soepel en professioneel. Het eindresultaat was boven verwachting: zeer duidelijke gravering, die op een zwart vulpotlood er heel mooi uitspringt. De... Een topbedrijf! Het contact verliep uiterst soepel en professioneel. Het eindresultaat was boven verwachting: zeer duidelijke gravering, die op een zwart vulpotlood er heel mooi uitspringt. De levering was razendsnel, althans, wat Zintuig betreft. Echter ging het aan het einde mis (the last mile) en was het pakket spoorloos: wel zogenaamd afgeleverd, maar niet bij mij. Direct na de melding hiervan heeft Zintuig met een enorme snelheid nieuwe geleverd. Klasse!

Facet

Aangename samenwerking! Er werd goed geluisterd en meegedacht met de klant.

Reactie Zintuig.nl:

Ah, dat is aardig, dank je. Het was ook een spoedje waar we ons best voor hebben gedaan.

Onderwijsgroep Amstelland

Vriendelijke service, goed advies, een goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering.
Wij bestellen graag volgende keer weer bij Zintuig.nl.

Summerland

Zeer tevreden met de samenwerking, je wordt goed geholpen en ze komen hun afspraken na! en de prijs kwaliteit is goed!

GRS Retail

Correct en snel geholpen door ervaren medewerkers.