Chris

Goed: vlot en prettige afhandeling

Beatrice

Onlangs schoudertassen besteld en wij zijn zeer tevreden hierover.
Er word van tevoren gevraagd hoe wij het gaan gebruiken en een sample opgestuurd gekregen, fijne klantenservice !

Sint-Jozefscollege Aarschot

Schitterende service en prima kwaliteit!

De foto-dokter

We zijn al jarenlang tevreden klant bij Zintuig omdat de kwaliteit en service meer dan prima is. En de klant is hier echt nog Koning, we kregen zelfs een taart en werden uitgeroepen tot klant van de... We zijn al jarenlang tevreden klant bij Zintuig omdat de kwaliteit en service meer dan prima is. En de klant is hier echt nog Koning, we kregen zelfs een taart en werden uitgeroepen tot klant van de maand als waardering voor onze jarenlange bestellingen. In 20 jaar heb ik dit nog nooit meegemaakt.

Lex, De foto-dokter/Klieë veer Kerkrade

Pascal

Dat ging heel erg prettig en makkelijk. Dank aan Jasper die hielp met de vormgeving. Het resultaat is prachtig! Wij zijn heel blij.

De tweeklank

Contact was fijn en 284 kinderen blij met hun Tweeklankkerstmuts!

De Huurhal

Fijn bedrijf

Dc construct

Ik ben heel tevreden over de bestelde gepersonaliseerde wijnen. De offerte was snel geleverd voor akkoord. Het ontwerp was direct ok voor mij. Voor de levering zelf had ik wel geen zicht wanneer het... Ik ben heel tevreden over de bestelde gepersonaliseerde wijnen. De offerte was snel geleverd voor akkoord. Het ontwerp was direct ok voor mij. Voor de levering zelf had ik wel geen zicht wanneer het zou zijn, maar zoals afgesproken in de eerste mails houden ze hun aan de afgesproken datum! Ik twijfel niet om nogmaals te bestellen als het nodig is

fit20 Almere

Steph denkt mee en levering was op tijd en snel geregeld.