Zinka.nl

T. Monsma

Via mail en bestel website.
Via mail en bestel website.
Vraag over Caroboline, is mijns inziens matig beantwoord. Een verwijzing naar de productsheet is wel erg makkelijk, zeker voor partikuliere klanten. De simpele vraag of Caroboline over Tenco gedaan kan worden, wordt hiermee ontweken.
Een zoektocht door het internet levert weinig op, alleen dat Tenco een soort verdunde verf zou zijn. Daarmee is de vraag nog steeds niet beantwoord..... En moet ik door schade en schande er maar zelf zien achter te komen

Snelle levereing

Liesbeth Rutten

Uitstekende ervaring

snelle levering.
Adequate telefonische reactie met zelfs erna terugbellen/terugkoppeling.

henri *pomp

Henry pomp

snel/goed

joost van genderen

Zeer zeer positief

snelle levering en goede verpakking, duidelijke omschrijving

J Gielen

Prima levering en klantenservice

Snelle klantenservice en levering

Swint & Buitendijk

Het bedrijf verkoop betrouwbare producten. Wij hebben hier herhaaldelijk producten gehaald voor ons bedrijf. De website is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en geeft de benodigde informatie. De... Het bedrijf verkoop betrouwbare producten. Wij hebben hier herhaaldelijk producten gehaald voor ons bedrijf. De website is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en geeft de benodigde informatie. De verzending gaat snel en de pakketten zijn met zorg ingepakt.

Betrouwbaar en snel

Jan Simons

Goede producten

goede prijs kwaliteit verhouding

Frank Smans

Via fabrikant Remmers naar de Zinka site gestuurd. Goede en duidelijke website.

Snelle service en goede opvolging.

Herman Eizema

Diverse malen impregneerpasta besteld

Zeer snelle levering en goed verpakt

eric Wageningen

Snelle vlotte service en goede informatie.

Levering goed verpakt en snel.