Patrick Van Wolvelaer

Voor zink moet je toch hier zijn

levering met keuze
overzicht website
zeer deftig ingepakt
geen beschadigingen op de materialen

V Smeerdijk

Duidelijke site met omschrijving.
Goede communicatie en snelle levering.

Rudi Coone

M Brontsema

Prima service. Onze levering was niet compleet, dit na contact direct opgelost en nageleverd.

Zeker een aanrader

H Braams

Top service. Iets verkeerd bij de bestelling gedaan en gelijk een telefoontje.

J Kuiper

Snelle levering en netjes verpakt

Netjes verpakt snelle levering

K Dejaegher

Echa Kattevilder

A Klapwijk

Duidelijke website, online module voor maatwerk werkt prima, vriendelijk personeel en mailcontact met klantenservice was uitstekend.

Zie hierboven bij motivatie beoordeling.

J Heijmink

Ik wil geen mail van jullie ontvangen, ik heb geen behoefte aan reclame of beoordelingen, die is overigens slecht nu jullie mij deze spam sturen.
als ik iets bij jullie koop is het omdat ik...
als ik iets bij jullie koop is het omdat ik iets nodig heb, niet om al die ongevraagde onzin te krijgen

uitschrijven svp

Reactie Zink en Koper:

Beste J. Heijmink,
Beste J. Heijmink,
Uw opmerking is duidelijk binnen gekomen. Wij zullen u geen mail meer sturen. U had deze email weg kunnen klikken en dan was het klaar geweest. U heeft toch de moeite genomen om een review te plaatsen, waarvoor onze dank.
Een referentie is belangrijk voor ons bedrijf, zodat mensen die iets willen bestellen, kunnen lezen hoe het er bij ons aan toe gaat. Blijkbaar vind u dit een minpunt van ons. Ook deze mening mag u geven.
ZINKenKOPER
Janine