2059 beoordelingen

2059 Reviews

A. DEN Hartog

Gezien mijn leeftijd (71) vind ik het verrassend om via internet een complete zinken goot op maat te bestellen en dat hij ook nog de andere dag thuis afgeleverd wordt en naar volle tevredenheid,super!

Sterke punten:

Hele goede bestelprocedure, die stap voor stap leid toe het gewenste resultaat, met eventuele toebehoren.

Sander De Jager

Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen, werd netjes gebeld of het wel klopte. Goede service! prima prijzen vergeleken met andere sites...

Sterke punten:

Ik moest wel uitgebreid zoeken op internet om jullie site te vinden.

Jan Veenhuizen

Goede service en snelle levering

A.C. Flinterman

JCG Oostendorp

Zelf opgehaald

G.P. Van Westen

Goede en duidelijke website met een prima configurator om zinken goten mee te ontwerpen.

Sterke punten:

Het viel me tegen dat ik geen verzendbevestiging kreeg. Ik wist dus niet wanneer het geleverd zou worden. Verder heeft de tranporteur het vroeg in de ochtend voor ons pand gelegd. Ik was er pas in de middag en niemand wist dat het voor mij was. Het had zo door derde meegenomen kunnen worden. Betere communicatie doet wonderen.

J. Lenders

Sterke punten:

Vlotte en vriendelijke service.

S F Verheijden

Keurig en snel geleverd!

Goede site, snelle levering

R. Van Der Linden

Geen min punten aan te geven , service was goed.

Sterke punten:

Goed geholpen telefonisch advies gehad waar we wat aan hadden .

G Bolsius

Voldoet aan verwachting, netjes verpakt!, goed communicatie over aflevering. telefoontje van chauffeur 10 min voor aankomst.

Sterke punten:

netje goed verpakt, goede communicatie

Aflevering per postcode ingedeeld op 1 vaste dag in de week. kwam in dit geval prima uit