Reviews

9.5 / 10
4187 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4187 Reviews

E Vos

10/10

-

Verbeterpunten of tips

-


HJA Wouters

10/10

Prima

Verbeterpunten of tips

-


S.B. De Vries

10/10

Snelle levering en netjes verpakt.

Verbeterpunten of tips

-


M Nieuwenhuijse

10/10

Duidelijke site, snelle levering en uitstekende prijzen

Verbeterpunten of tips

goede uitleg


Joris

10/10

-

Verbeterpunten of tips

Handige configurator, netjes verpakte levering


T Kenter

10/10

Snelle levering, goede prijs!

Verbeterpunten of tips

de service


RJTCM Dennemans

2/10

Eén ster gegeven omdat ik nog wel goed ben geholpen via de mail (Janine).

Verbeterpunten of tips

Snelle levering, goede en snelle afhandeling van klachten (Janine).
Maar klachtenafhandeling zal voor routine werk zijn, of ik heb gewoon echt pech gehad met mijn geleverde producten.

Reactie Zink en Koper:

Beste RJTCM Dennemans,
Wij vinden het jammer dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen. Wij hebben na uw email met klacht over de hoekstukken, meteen nieuwe stukken opgestuurd. We hoopten...
Beste RJTCM Dennemans,
Wij vinden het jammer dat we u niet tevreden hebben kunnen stellen. Wij hebben na uw email met klacht over de hoekstukken, meteen nieuwe stukken opgestuurd. We hoopten hiermee uw probleem afgehandeld te hebben. Wij hebben daarna niets meer vernomen van u, dus wij zijn ervanuit gegaan dat het opgelost was.
Met vriendelijke groet,
Janine van Dasler


J Hoogeboom

10/10
(Bewerkt)

Omdat de site zo onduidelijk en onlogisch is, heb ik een stuk zinkenbakgoot teveel besteld. Om dat te herstellen heb ik gebeld, natuurlijk wordt de telefoon niet opgenomen, maar wordt er beloofd om... Omdat de site zo onduidelijk en onlogisch is, heb ik een stuk zinkenbakgoot teveel besteld. Om dat te herstellen heb ik gebeld, natuurlijk wordt de telefoon niet opgenomen, maar wordt er beloofd om terug te bellen. Dat gebeurt is tot op heden niet gebeurd.
Een van de hoeken van een eind schot is los, de soldeer verbinding is losgeraakt.
Mvgr Jan Hoogeboom .

Verbeterpunten of tips

Inmiddels ben terug gebeld. Mijn klacht is serieus genomen en heel netjes opgelost.
Het teveel bestelde is gecrediteerd, en er is een afdoende oplossing geboden voor de losgeraakte verbinding....
Inmiddels ben terug gebeld. Mijn klacht is serieus genomen en heel netjes opgelost.
Het teveel bestelde is gecrediteerd, en er is een afdoende oplossing geboden voor de losgeraakte verbinding. Alles is netjes opgelost.

Reactie Zink en Koper:

Beste J Hoogeboom,
Bedankt voor de herziening van uw review en blij dat we een passende oplossing hebben kunnen bieden. We vinden het vervelend als er dingen mis gaan bij een bestelling, helaas...
Beste J Hoogeboom,
Bedankt voor de herziening van uw review en blij dat we een passende oplossing hebben kunnen bieden. We vinden het vervelend als er dingen mis gaan bij een bestelling, helaas gebeurt dat soms, omdat we allemaal mensen zijn. Dan gaat het erom, hoe iets wordt opgelost. Dit nemen we heel serieus en we waarderen het enorm, dat u de moeite heeft genomen om dit te benoemen.
We wensen u nog vele jaren plezier toe van uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
ZINKenKOPER - Janine


R Kiffen

10/10

Goede service en snelle levering

Verbeterpunten of tips

-


HF Kreikamp

10/10

In de ochtend langs geweest en besteld paar uur later kon ik het sl ophalen

Verbeterpunten of tips

-