Stan Broekhuizen

Snelle en vooral correcte service, vriendelijk personeel.

Sterke punten:

Snelheid, had de mogelijkheid om het de zelfde dag op op te halen, en da voor maatwerk, TOP

E Schimmel

Product netjes afgeleverd volgens bestelling.

Sterke punten:

deklijsten duidelijk aangegeven hoe je moet meten en waar je het moet ingeven. Zelfs verschillende hoeken aan dakzijde mogelijk.
Top !

Ik zie geen mastgoten.
Ook niet de M20.
Een handige kleine voor allerlei kleine mooie bouwsels. Voor particulieren ook aantrekkelijk.

Reactie Zink en Koper:

Beste E. Schimmel,

Bedankt voor uw review en uw positieve woorden over ons bedrijf!

U heeft een verbeterpunt of tip voor ons, maar deze verkopen wij al jaren via onze website. Wel vreemd dat u deze niet heeft kunnen vinden. U kunt ze vinden als u op zinken dakgoot klikt in de bovenste balk op onze website.
In ieder geval zijn wij altijd blij met adviezen en tips.

We wensen u nog vele jaren plezier van onze producten en mochten we u in de toekomst ergens mee van dienst zijn, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,
ZINKenKOPER.nl

Janine

Hans Schadenberg

Klasse, hoe men een klant tegemoed komt

Sterke punten:

vriendelijk en behulpzaam met kennis

WM Eikelboom

Prijs is prima. Geen emailberichten gehad over vervolg na de betaling. Ik moest bellen om over voortgang te horen. En twee uitlopen van de goot passen niet. Vermoedelijk onjuiste onderdeel...

Nauwkeuriger werken.

Reactie Zink en Koper:

Beste W.M. Eikelboom,

Heel vervelend dat u geen voortgang berichten ontvangen heeft. Dit is bij ons automatisch gegenereerd en zou foutloos moeten werken. Wellicht dat de berichten in uw spam beland zijn? Wij kunnen verder geen bijzonderheden ontdekken in de berichtgeving.
De uitloop van de goot (tapeind) is maar in 1 soort ronding te verkrijgen. Een M28 goot is kleiner dan een M37 goot en hierbij zal het tapeind in de ronding bijgebogen moeten worden bij zelf solderen. Dit hoort bij dit product en er is dus geen verkeerd onderdeel geleverd. Voor ons een vanzelfsprekendheid, maar is blijkbaar niet helemaal duidelijk voor u als particulier. Hierover hebben we met u dan ook meteen telefonisch contact opgenomen. Wellicht dat we dit in de toekomst, duidelijker kunnen plaatsen op de website.

Zinkenkoper.nl

Janine

J Koopmans

Vlot en eenvoudig

Sterke punten:

als klant in opmerkingen aangeeft dat bestelling bij afwezigheid mag achtergelaten worden in paardentrailer dit ook effectief doen

N Kop

Alles conform afspraak. Ben zeer tevreden.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

E Schimmel

Bij de goot zat de afvoer aan de verkeerde kant.
Dat werd onmiddellijk zonder gedoe opgelost.
De volgende dag al nieuw exemplaar.

Geen korting gevraagd of iets dergelijks...

Sterke punten:

De goot is heel duidelijk opgebouwd uit samen te stellen onderdelen.

Om bij die uitgebreide versie te komen duurt langer.
Ik had via Google gezocht naar kleine M20 goot, daardoor kwam ik op web-site.
Pas nadat ik alles had ingevuld met 1 kopschotje kwam ik er stapsgewijs achter dat er ook bestelling mogelijk was met 2 beëindigen met keuze uit meerdere opties.
Tenslotte nog een keer alles opnieuw toen bleek dat ook gefixeerde afvoer mogelijk was.

Misschien handiger dat je één ingang naar goot hebt, waarin je in één keer overzicht hebt.

A Bomers

De bestelling verliep zeer snel en goed, alles was op tijd en volledig

Sterke punten:

Toch wel de snelle levering

K Mathysen

Perfect en snel

snelheid
kwaliteit

site aanpassen dat accesoires duidelijk en apart bestelbaar zijn

Kees Wuurman

Alles prima!!