T.H

Schneller netter Service & Lieferung! 1A

Sehr schnelle Lieferung

J De Doncker

Goede communicatie, snelle levering!

H.G Dekker

Prima product voor een uitstekende prijs. Een zinken pijp met een deukje werd zeer adequaat vervangen door een nieuwe pijp. Zeer tevreden

Sterke punten:

Mooie site en snelle reactie op melding van beschadigde pijp

A Mud

Snelle en goede levering.niks op aan te merken.

Joachim Biskaborn

RCR Loomans

Levering en bestel proces top! De goot is verlengd met bijgeleverde klemmen en dus niet gelast; de goot blijft echter lekken. Ik ben dus in mindere mate tevreden over het product...

Sterke punten:

bestelproces en levering top!

goot verlengen met klemmen is eigenlijk een slechte methode. Verder is de beschrijving hoe dit precies werkt summier en niet specifiek voor een goot met kraal...

Reactie Zink en Koper:

Beste RCR Loomans,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze verbindingsstukken. Deze mogen absoluut niet lekken, dus wij zijn heel erg benieuwd hoe dit mogelijk is.

Op de website staat onze montage instructie. Kunt u deze nog een keer doornemen en controleren of u alles goed geplaatst heeft? De enige reden dat we tot nu toe klachten kregen over lekkage, was dat de goot met verbindingsstukken niet goed gemonteerd was. Mocht dit niet het geval zijn, dan willen we dit graag verder onderzoeken. Kunt u ons dan foto’s hiervan sturen?

We horen graag van u!

Zinkenkoper.nl

Janine van Dasler

Matthias Meyer

Was finden Sie über unseren Service, Bestellung und Lieferung? Unkommplieziert und schnell

J.TH. Roeling

Is me prima bevallen, voldeed aan de verwachting.

Sterke punten:

Goed bereikbaar voor overleg.

Ik heb meterstukken besteld en geleverd gekregen. Het zat echter verpakt in een pakket van ongeveer 2,4 m. lang. Dit in combinatie met de waarschuwing breekbaar en een pijl met: This way up in de lengte richting van het pakket. Omdat het pakket in het midden dan gaat knikken lijkt het of het product stuk is. Het pakket mag pas geopend worden als je het in ontvangst hebt genomen. Dit kan beter!

Eric Van Londersele

Deuken in de zinken aflopen en in 1 vd bochten. Duidelijk transportschade...kartonnen doos ingedrukt en gescheurd.

Sterke punten:

Correcte naleving afspraak + levering. Normale prijzen. Goederen voldeden aan de gestelde verwachting.

Zorg tijdens transport.

Jorge Bollen

Ik heb geen klachten over de service.
Ik heb wel even moeten zoeken waarom de wormen diende en dat er twee verschillende maten waren bij de ringen en wat ik jammer vond is dat ik niet wist dat...

Sterke punten:

Echt het gevoel dat je een persoon bent in plaats van een nummertje

Reactie Zink en Koper:

Beste Jorge Bollen,

Bedankt voor uw review en uw tip. Wij zullen duidelijker aangeven waar de wrongen voor dienen en hoe deze geplaatst moeten worden. Ook de handschoenen zullen wij adviseren en we zijn er mee bezig om deze gratis mee te leveren. De vingerafdrukken zijn nu te zien, maar zullen door de oxidatie uiteindelijk verdwijnen.

Fijn dat u met ons meedenkt!

Zinkenkoper.nl

Janine van Dasler