H Waleveld

De producten zijn goed. Helaas alleen laatst niet hele bestelling binnen gekregen

JJM Baltussen

Niet elk internetbedrijf kan inspelen op specifieke vragen. Omdat ik iets speciaals wilde is er diverse keren contact geweest met Zinkenkoper. Ik moet zeggen dat ze er erg goed op in hebben... Niet elk internetbedrijf kan inspelen op specifieke vragen. Omdat ik iets speciaals wilde is er diverse keren contact geweest met Zinkenkoper. Ik moet zeggen dat ze er erg goed op in hebben gespeeld. Alles is uitgevoerd zoals ik het wilde hebben. En ook nog eens snel Ik ben daar, alsmede over de prijs, erg tevreden over.

Meedenken en snel reageren.

C Van Heiningen

Deskundig en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Materialen kunnen in Nijkerkerveen worden bekeken. Men krijgt deskundig advies en hulp bij de keuzebepaling.

Hulpvaardigheid, advies, snelle en goed verpakte levering. Goede waar voor het geld

Ah De Koning

Henoch Verheyden

Enig minpuntje is dat de zinken goten een klakachtige afschijning hebben. Ik heb hiervoor een mail verstuurd maar nog geen antwoordt verkregen dus indien dit makkelijk te kuisen is met een bepaald... Enig minpuntje is dat de zinken goten een klakachtige afschijning hebben. Ik heb hiervoor een mail verstuurd maar nog geen antwoordt verkregen dus indien dit makkelijk te kuisen is met een bepaald product en ster extra.

snelle levering + kant en klaar pakket

Arnold Vogel

Op maandag bestelt
Alles op maat en op vrijdag geleverd zoals beloofd was

AJM Reijers

Alles naar wens en als zoals beloofd op de website.

Snelle levering en nauwkeurige maatvoering

Agrj Van Hoof

Telefonisch uitstekend advies en tips ontvangen.

Adviseur was ter zake kundig en zeer vriendelijk

C.A.F. Scholten

Service na foutje in aflevering is prima en snel opgelost

Goede klantenservice

JM Van Der Zwet

Goede duidelijke website. Prijzen zijn market conform. Kwaliteit van de producten is top.
De after service nog beter! Bij transport aantal dingen beschadigd maar die zijn direct en zonder kosten vervangen!