S Van Der Plas

Geweldige service!

JW Hartog Den

Correcte levering volgens afspraak

M Stabij

Hier een aantal jaar geleden ook mijn dakgoten weg gehaald. Toen was de levering snel en nu weer weer aantal jaar verder nog steeds super! Zeker een aanrader!

Duidelijke producten, Snelle levering, Mogelijkheid tot het verkrijgen van goed advies.

Wil Galen

Snel en volgens tekening

Snelheid

M De Zoete

Super snelle service, perfecte levering, keurig verpakt en een scherpe prijs.

Snelle levering en scherpe prijs

Bas

Super goed geholpen. Mijn bestelde maatwerk bakgoot moest wat specifieke aanpassingen hebben. Door de hulp van al het personeel is dit project tot een succes gekomen.

Snelle communicatie, snelle verzending. Goede bezorging en goede kwaliteit van het materiaal.

J Van Stiphout

Snelle levering en goede kwaliteit

Eric Groen

Twee uitersten... Meedenken top, maar slechte ervaring koerier

Ik werd keurig gebeld dat de bestelling op 1 artikel na allemaal dezelfde maatvoering betrof, en dat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt. Zeer allert en daarvoor mijn complimenten.
Echter...
Echter NIET over de bezorger. We hadden aangegeven dat de artikelen op de veranda gelegd konden worden, aangezien wij niet thuis, CQ aan het werk waren.
De bezorger klopt op het raam terwijl mijn echtgenote in een werkoverleg zat. Ze kon niet reageren en stak de duim op dat ze zag dat hij het gebracht had. De koerier bleef echter op het raam bonken en mijn vrouw verexcuseerde haar om naar de deur te gaan.
Daar vroeg de koerier wat er in de dozen zat. Alsof dat relevant was voor de bestelling, en uberhaupt een reden om iemand te storen!
De koerier was geirriteerd dat mijn vrouw geen passend antwoord had en legde de spullen in de tuin. (Geen veranda, maar OK...)
Mijn vrouw hervat haar werkoverleg en de koerier bonkt weer op het raam, net toen mijn vrouw aan het spreken was.
Mijn vrouw heeft oogcontact met hem en het bleek alleen een signaal te zijn dat hij klaar was en dat hij weer vertrok.

Beste koerier...
We leven in een tijd van thuiswerken. Probeer te begrijpen dat er mensen zijn die niet op commando naar de deur kunnen lopen. Zeker niet wanneer er eerder duidelijk was afgesproken dat de artikelen op een gewezen plek achtergelaten konden worden.
Dat het een misverstand is, is één. Maar dat je het een paar minuten gewoon weer doet...
Dan heb je gemist dat de maatschappij de laatste jaren wat is veranderd.

R Otten

Mooie prijs, snelle en correcte levering

Mike Willems

Snel en precies conform opgegeven maten