Ziloen

Presentatie

Hanna

Super

Snelle service, hele nette en feestelijke verpakking, goede en heldere communicatie

Marcel

Er ging iets mis bij de pakketdienst waardoor het pakket vast zat bij het sorteercentrum. Ziloen stuurde direct een nieuw pakket op zodat ik het alsnog snel in huis kon hebben. Fijne service!

Klantvriendelijk, fijne service, pakket was mooi ingepakt!

L. Zoutman

Na 1ste aankoop zeer tevreden.

mooie produkten

Marije

Heel goed, persoonlijk door het mooie kaartje en een snelle levering.

Unieke producten, mooie lay-out van de website, het leuke verpakken en het kaartje.

A.bode

Duidelijke website

Kwaliteit stoffen en duurzame insteek

Nele

Heel mooie site met allemaal spullen met een hart voor de natuur. Elke pakketje is een klein feestje als je het openmaakt :-)

Mooi verpakt , degelijke materialen

A olieslagers

Een mooi hempje Victoria besteld. Naar aanleiding van de opmerking dat het hempje korter valt, heb ik 1 maat groter besteld. Echter de bandjes werden bij de 1e keer dragen al langer en in de... Een mooi hempje Victoria besteld. Naar aanleiding van de opmerking dat het hempje korter valt, heb ik 1 maat groter besteld. Echter de bandjes werden bij de 1e keer dragen al langer en in de breedte flubberde de stof gedurende het dragen. Kortom een prachtige zachte stof, maar rekt enorm uit.

Snel opgestuurd

Dorien Dijkema

Heel fijn

Snelle levering, mooie producten, fijne communicatie, leuk persoonlijk kaartje

Marijke Bauwens

Mooie website, klantenservice heel goed, éénmaal heb ik echter geen antwoord ontvangen.

Prachtig kaartje bij bestelling