Ziloen

Klantvriendelijkheid (indien er e-mail contact is geweest)
Presentatie
Reactiesnelheid (indien er e-mail contact is geweest)

X

Prima ervaring. Snelle levering en werd op de hoogte gehouden van de bestelling .

Vond het kaartje erg lief en attent. Netjes ingepakt je kon zien dat er aandacht aan was besteed.

Lois

Prachtige producten

Mooie producten, snelle verzending

Laura

Top ervaring!

Super snelle verzending! Product is precies wat ik ervan had verwacht.

Bianca

Vlotte afhandeling, mooi pakje

Lief kaartje bij t pakje.

Britt de waard

Super snel, super producten

Mooi ingepakt. Snelle leveringen

Ghizlane

Nette en snelle afhandeling

Persoonlijke verkoop, mooie producten en leuk verpakt

Sylvia

Super! Snelle verzending en mooie producten!

Snelle verzending, producten zijn prachtig

Zwartens

Mooie kleding voor iedereen

Ruime keus

ES

Wat de meeste reviews aangeven, is het ontvangen van de pakketjes van ziloen een feestje. Het wordt mooi ingepakt en de producten zijn bovendien van goede kwaliteit. Helaas was het product wat ik... Wat de meeste reviews aangeven, is het ontvangen van de pakketjes van ziloen een feestje. Het wordt mooi ingepakt en de producten zijn bovendien van goede kwaliteit. Helaas was het product wat ik gekocht had, ondanks het volgen van de wasinstructies gekrompen in de was. Mij is geadviseerd om stevig aan het ding te trekken om het zo weer in model te krijgen, wat resulteerde in een kapotte rits. Wat ik ook al las in een andere review, wordt in geval van defect/problemen met het product, de “schuld” bij de klant gelegd en verder geen oplossing geboden. De enige oplossing die ik kreeg heeft geresulteerd in een kapot product, heel erg jammer. Om deze reden zou ik dit bedrijf niet aanraden, want het is weinig behulpzaam.

Mooie producten, leuk verpakt.

Kim

Mooi aanbod, snelle service