Ziloen

2044 beoordelingen

Klantvriendelijkheid (indien er e-mail contact is geweest)
Presentatie
Reactiesnelheid (indien er e-mail contact is geweest)

2044 Reviews

Debby

Top!!

Eco verzending, geen plastic. Persoonlijk.

Lucia

Super.

Snelle levering. Zeer zorgvuldig en mooi verpakt. Mooi kaartje bij.

Marianne 9

De gilette valt klein uit. Retourzending is zeeeer langzaam afgehandeld. Na 2 1/2 week en veel mail verkeer gelukkig mijn 130€ terug ontvangen. Ik durf niets meer te bestellen.

Pakket ziet er goed uit en was er snel.

Reactie Ziloen:

Hoi Marianne,
Hoi Marianne,
Dankjewel voor je feedback, en nogmaals onze excuses voor de vertraging in het verwerken van jouw retour pakket. Fijn dat je de moeite genomen hebt om een review te schrijven, zodat wij weten waar er kansen liggen om onze service te verbeteren. Spijtig om te lezen dat je niets meer bij Ziloen durft te bestellen nu, dat is natuurlijk niet onze bedoeling!
We proberen de retouren altijd binnen twee weken na aankomst na te kijken en te verwerken. Dit lukt, vrijwel het gehele jaar, zelfs ruim binnen die twee weken. We hanteren deze twee weken omdat we alle retourzendingen handmatig controleren: zo weten we zeker dat wat we teruggestuurd krijgen, ook weer in orde is voor een volgende aankoop.
In dit geval is dat niet gelukt binnen deze termijn, zoals mijn collega aangaf in de mailwisseling, we kampten helaas tijdelijk met een kleine achterstand vanwege de drukte van het seizoen.
Uiteraard willen wij niet dat onze klanten hierdoor lang op een creditering moeten wachten, en we streven er absoluut naar dit een volgende drukke periode anders te doen. Vanuit onze klantenservice reageren we standaard binnen 24 uur (op werkdagen), zodat we kunnen meedenken als de terugbetaling onverhoopt toch langer duurt, zoals nu het geval was. Ik zie dat dit gelukkig ook gebeurd is, en dat je daarna het aankoopbedrag van de bodywarmers ook terugbetaald hebt gekregen.
Hopelijk geeft dit je het vertrouwen dat we altijd reageren op e-mails en dat we onze klanten graag willen helpen! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we je graag.
Warme groet,
Denise

Tine

Super!

Kaartje bij bestelling

Michael

Anna de Roo

Mooie en duidelijke website. Goede foto’s. Niet alleen foto’s van de kleding, maar ook met baby of kind. Dat geeft een helder beeld. Wat ik tot nu toe besteld heb, voldoet helemaal aan mijn... Mooie en duidelijke website. Goede foto’s. Niet alleen foto’s van de kleding, maar ook met baby of kind. Dat geeft een helder beeld. Wat ik tot nu toe besteld heb, voldoet helemaal aan mijn verwachting. Heel blij mee.

Nette verzending. Mooi verpakt in papier folie, zodat je als je iets cadeau geeft, er alleen nog een eigen papiertje om kunt doen. Items zijn ook per stuk verpakt in een zakje met daarop een sticker... Nette verzending. Mooi verpakt in papier folie, zodat je als je iets cadeau geeft, er alleen nog een eigen papiertje om kunt doen. Items zijn ook per stuk verpakt in een zakje met daarop een sticker met de informatie.

Iris

Geweldig!

Snel, mooie kwaliteit, prettige website

JD

Mooie , kwaliteitsspullen

Vlotte levering

Dominique

Top!

Mooie geschreven kaartjes, prachtige producten, heel mooi ingepakt!

Rebecca

Top en mooi