Zilenz

Jematra

Snelle levering. Goed verpakt.

Scherp in prijs.

Stichting Nijend24

Product was niet in de gewenste dikte beschikbaar en er werd direct een vervangend product aangeboden tegen de zelfde prijs

Service

Ernst Moonen

Goede web-site zodat wij snel het gewenste product hebben kunnen vinden

Snelle en accurate levering.

Het isolatie materiaal was enkel in eenheden van 4 stuks te bestellen. Als je er maar 5 of 6 nodig hebt, dan is de prijs aan de hoge kant. Want wat doe je met de resterende 2 of 3 rollen? Tip: maak... Het isolatie materiaal was enkel in eenheden van 4 stuks te bestellen. Als je er maar 5 of 6 nodig hebt, dan is de prijs aan de hoge kant. Want wat doe je met de resterende 2 of 3 rollen? Tip: maak dit product bestelbaar per stuk

Diana

Er wordt snel contact gelegd en er was een prima samenwerking om tot het gewenste product te komen.

* Snelle reactie
* Duidelijke informatievoorziening over levering en zending
* Prima product
* Goed beschermend verpakt voor zending

Bij levering is niet gebeld wanneer levering zou zijn door de vervoerder, dit was wel in de mail aangegeven. Wij waren gelukkig thuis, dus dat heeft niet tot problemen geleid.

Rikkert

After sales, beantwoording van vragen over toepassing en montage van het product

N Versfeld

Erg goed

persoonlijk contact

zet duidelijker op de website dat de afbeelding bij dreamstime kan worden gekozen en bij de prijs is inbegrepen (dus gratis is en je niet bij Dreamstime een account hoeft aan te maken of zo)

Silke Swinnen

Zeer tevreden van kwaliteit van het product (akoestisch mos)!

Betrouwbaar

henk damen

Makkelijk te bestellen

snelle levering

bij grotere orders mag er wel korting gegeven worden

Mark

Een goede ervaring. We hebben eigen afbeeldingen aangeleverd. De definitieve printbestanden werden ter beoordeling gestuurd om zeker te zijn dat de kwaliteit is wat je verwacht. De profielen van de... Een goede ervaring. We hebben eigen afbeeldingen aangeleverd. De definitieve printbestanden werden ter beoordeling gestuurd om zeker te zijn dat de kwaliteit is wat je verwacht. De profielen van de panelen zijn heel zwaar aluminium en passen perfect. Helaas waren bij het transport twee profielen beschadigd. Er zijn na contact direct twee vervangende toegestuurd.

Goede service met een prettig contact. Het akoestische fotopaneel is een kwalitatief heel mooi product.

De profielen zaten onderling goed vast maar zaten los in de doos. Wanneer hier een vulmateriaal in had gezeten was de schade denk ik voorkomen.

Daan Hornman

Als erg prettig ervaren. Voor dat de foto is afgedrukt op groot formaat akoestischdoek hebben we eerst contact gehad over de scherpte van de foto.

Communicatie en goede prijs.

Er zit bungelen stelmogelijkheid (in hoogte) bij het ophangsysteem van het frame. Slobgaatjes ipv ronde gaatjes in de ophanghoekjes zou al veel doen!