Zilenz

Herbert Flipse

Heel goed ...spullen niet op voorraad maar via omweg toch netje optijd geleverd ...goeie service

Goeie service...en communicatie

Beter op site vermelden leverbaar

Companyboost

Laag geprijsd en super kwaliteit

prijskwaliteit

mogelijkheid voor spoed

Theo Peters

Geen van de bestelde samples ontvangen

kies een betere bezorgpartij

Reactie Zilenz:

Beste heer Peters,
Beste heer Peters,
We hebben hierover contact gehad met DPD. Ze kunnen uw adres niet in het systeem vinden. We hebben zelf ook geprobeerd het adres te vinden, maar via Google Maps is het adres voor ons ook niet zichtbaar. We vermoeden dat u op een nieuw adres woont. Klopt dat?
We willen de samples die u heeft besteld graag naar u opsturen, maar we vermoeden dat het weer fout gaat. Is het mogelijk om het bij u in de buurt op een pakketpunt van DPD te laten bezorgen?
Alvast bedankt voor uw reactie.

J v.d. Hiele

snel en adequaat reageren

Laagdrempelig om contact op te nemen en vervolgens goed geholpen.

Goede en snelle communicatie via WhatsApp

Wat betreft het bestelproces of support niet. Wel had ik graag geweten hoe ik het akoestisch fotopaneel op kon hangen d.m.v. een Artiteq ophangsysteem (of een vergelijkbaar systeem). Nu heb ik het... Wat betreft het bestelproces of support niet. Wel had ik graag geweten hoe ik het akoestisch fotopaneel op kon hangen d.m.v. een Artiteq ophangsysteem (of een vergelijkbaar systeem). Nu heb ik het provisorisch opgelost, maar het was mooi geweest als het paneel-frame hier op was voorbereid of dat zo'n ophangsysteem genoemd werd op de site (FAQ?).

Judith

Mooie scherpe afdruk, precies de kleur van de aangeleverde foto. Het was bovendien vlot geleverd.

Prima prijs-kwaliteitverhouding
Vooraf een proefdruk per mail

P. Spierings

Erg positief

uitgebreide, duidelijke website; prettige prijzen en een positief retour beleid

ga vooral zo door

J.A.C. Joosten

Niet als geadverteerd

Pima levering

Product niet zoals geadverteerd, leg eens een telefoon met muziek tussen twee panelen van de beste kwaliteit polyesterwol, het dempt vrijwel nul komma nul

Reactie Zilenz:

Beste heer Joosten,
Beste heer Joosten,
Het polyesterwol is een absorptiepaneel. Dit paneel haalt geluidsreflecties uit de ruimte. Wij hebben deze in een laboratorium laten testen en de testresultaten hiervan zijn te vinden op onze site. Het is niet gemaakt om te isoleren op de manier zoals u beschrijft.
We snappen dat het product niet helemaal naar uw wens was, maar wat wilde u precies doen met de panelen als ik vragen mag?

Koen Jacobs

Heel eenvoudig te bestellen en héél snel geleverd

snelheid en correctheid

Ivo

Top

overzichtelijke website en snel geleverd

keuze voor andere bezorgdienst