Zilenz

Jan Grijpstra

Super snelle levering

snelle levering

Ronald Schollaart

goed produkt, fatsoenlijk geprijsd, snelle levering

een berichtje van de bezorger over welke dag en tijd

Jan Willem Agterkamp

Goede service, duidelijke website, goed product

Kwaliteit product

Prijs op website is exclusief BTW, daar kom je pas laat in bestelproces achter. Dat was een onaangename verassing.

vcs accountants

Wij hadden ze een aantal jaren geleden en wilde er extra

Snelle levering vriendelijk

Eric Polman Autonomie

Vlot en prettig contact.

Prachtig gedrukte fotopanelen, hoge kwaliteitsnormen worden gehanteerd.

Ik zou het even niet weten.

Matthijs

8x Fluffo panelen aangeschaft

Snelle reactie na foutief leveren, direct nieuwe laten maken en opgestuurd.

selectie overzicht op site

Herman Toorman

Vlotte levering

Gewoon

I. van 't Hoff

Honderd procent tevreden!

Prachtige akoestische panelen, meedenken en prettige communicatie.

Patrick Welpelo

Snel en goed geholpen.

Erg mooie kwaliteit van het foto doek.

geen.

Paul

Na meerder bedrijven / websites bekeken te hebben voor een akoestisch fotopaneel voor Zilenz gekozen. Een bedrijf wat geografisch ook het meest in de buurt lag. Met een achtergrond voor verbetering... Na meerder bedrijven / websites bekeken te hebben voor een akoestisch fotopaneel voor Zilenz gekozen. Een bedrijf wat geografisch ook het meest in de buurt lag. Met een achtergrond voor verbetering van akoestiek.
Door de verhuizing van het bedrijf was de communicatie niet snel. Wel had ik de indruk dat er veel expertise is. Verder soms ook wel een reactie: snel de foto bewerkt.
Product is uiteindelijk sneller geleverd dan in eerste instantie als prognose afgegeven.

Kennis van zaken t.a.v. product

Er is volgens mij gekozen om op woensdag bereikbaar te zijn via iemand die niet / niet vaak in de zaak werkt. Tenminste, de indruk was dat hij het product niet voor 100% kent. Voor mij persoonlijk... Er is volgens mij gekozen om op woensdag bereikbaar te zijn via iemand die niet / niet vaak in de zaak werkt. Tenminste, de indruk was dat hij het product niet voor 100% kent. Voor mij persoonlijk zou ik eerder kiezen om woensdag niet telefonisch bereikbaar te zijn en op de andere dagen een inhoudsdeskundige aan de lijn te krijgen.