Teunisse J.J.M.

Goede voorbereiding loont zich

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Een vakantie trip naar Azië kan ook onverwachte risico's hebben. Onverwachte ziekenhuis opname. Daarom een reisverzekering.

Dam H.C.Ph. van

Altijd vriendelijk en meedenkend.

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Als leek wordt je alles goed duidelijk gemaakt en waar nodig geholpen.

Beers A.H. van

Super service

Top ervaring

Rodrigues Figueiredo

Mensen die echt hun best voor je doen!

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Mijn partner en ik kwam bij Linda aan met een A2 codering. We hadden de wens een hypotheek af te sluiten en ze gaf al aan dat dit niet makkelijk ging worden, maar dat ze er alles aan ging doen om... Mijn partner en ik kwam bij Linda aan met een A2 codering. We hadden de wens een hypotheek af te sluiten en ze gaf al aan dat dit niet makkelijk ging worden, maar dat ze er alles aan ging doen om dit te regelen.

Dit heeft ze ook daadwerkelijk gedaan. We hebben soms wel getwijfeld of het wel ging lukken met de registratie, maar geen moment hebben we getwijfeld dat Linda achter de schermen haar keiharde best deed om dit voor ons te regelen. Ze ging elke bank af en uiteindelijk is het gelukt!

Petje af voor Linda. Daar waar de Hypotheker vooraf niet eens moeite wilde doen omdat het onmogelijk was, deed Linda het toch.

Werf J. van der

Zeer goed !

Zeer goed

Leest W.G.P. van

Waterlekkage

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Er is direct adequaat gehandeld door de medewerker en mocht meteen bedrijven in schakelen om de lekkage op te lossen

Nijssen W.L.J.M.

Goed behandeld

Kuijpers J.N.W.M.

Goede begeleiding bij afhandelen van waterschade.

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Zicht en CED hebben de schademelding goed opgepakt en zorggedragen voor het herstel.

A.T.V. Kweeklust

Mee denken met de gedupeerde

Altijd correct

Neutgens J.P.M.

Vlotte en correcte manier van schadeafwikkeling

naar tevredenheid