LdeJ

Prima ervaring.

Gardenier J.

Zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Zowel particulier als zakelijk bij Zicht verzekerd! Zeer tevreden!

Ruhrup R.A.

Prima voor elkaar binnen drie dagen mijn schade herstelt

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Super geholpen en snel opgelost

Daly

Meedenkend, vriendelijk en professioneel.

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Uiterst hulpzaam m.b.t. website interactie en aanvullingen. Extra advies gegeven buiten het opdracht. Snelle terugkoppelling via email en telefoon.

Bijl

Het geheel.

Algemene duidelijk.

Noordam G.

Diana Goedhart

Betrouwbaar en accuraat

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Wij zijn al langere tijd klant bij Zicht. Hebben hier onze verzekeringen en hypotheek lopen. Elk jaar worden wij netjes benaderd om onze verzekeringen door te spreken of ze nog toereikend zijn en of... Wij zijn al langere tijd klant bij Zicht. Hebben hier onze verzekeringen en hypotheek lopen. Elk jaar worden wij netjes benaderd om onze verzekeringen door te spreken of ze nog toereikend zijn en of er situaties zijn veranderd die aandacht nodig hebben. Echt top want op deze manier zijn we altijd goed verzekerd. Zicht adviseert niet alleen in het "voordeel" van Zicht maar is ook kritisch op verzekeringen die niet meer nodig zijn of waar we "over verzekerd zijn". Denken dus echt mee. Recent hebben we een persoonlijk financieel advies laten opstellen door Zicht. Onze adviseurs Kees en Femke hebben goed naar ons geluisterd want het advies sloot perfect aan op de vragen die wij hadden. We hebben nu een goed inzicht van ons huidige plaatje maar nog belangrijker ook van ons toekomstige plaatje.

Verstappen L.

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

ik ben snel en correct geholpen

Wienia B.

Zeer tevreden