Zen.nl

Hoe waardeer je de sfeer in jouw Zen.nl vestiging?
Hoe waardeer je jouw zenleraar?

Perry Herder

Ik maak geen gebruik van de website...

Sjoerd

Mooie ervaring

willy deelen

Heel goed

Joleen Melse

Zitten is één, maar wat mediteren echt is ontdekte ik pas na verloop van tijd. Verbinden met de stilte, zo mooi om dat te ervaren, alsof er een ruimte vol liefde opengaat, waarin gedachtes oplossen.... Zitten is één, maar wat mediteren echt is ontdekte ik pas na verloop van tijd. Verbinden met de stilte, zo mooi om dat te ervaren, alsof er een ruimte vol liefde opengaat, waarin gedachtes oplossen. Die stilte niet alleen op mijn kussen voelen, maar ook in het dagelijks leven voelt alsof alle oordelen wegvallen ❤️🙏
Elke dag oefenen, zoals mijn zenleraar zegt😊 en dit gaat vanzelf.
Moeilijk onder woorden te brengen, maar hoe verder ik kom, des te meer ontdek ik hoe sterk ‘ik’ is! Het is een uitdaging om die ‘ik’ er te laten zijn, zonder te oordelen. Deze aanwezig laten zijn vanuit liefde, vanuit het Ene ❤️
Ervaren dat oefenen niet te stoppen is als je eenmaal begonnen bent!

Aranka

Mega fijn! Het is een enorme stap geweest, maar sinds de stap gemaakt is, geen enkele spijt!

Tom Huigen

Zen (nl) is voor mij de manier om terug naar mijzelf/in mijzelf te keren in tijden van hectiek en iedere keer weer te realiseren/beoefenen waar het echt om draait.

Erkende feedback gever

Ze hebben geen respect