Betrouwbaarheid

Prima..!

+ lage kosten.
+ deskundig.
+ vriendelijk.

Ik had me iets meer voorgesteld van het gesprek over de verkoopstrategie. Het woord strategie behelst naar mijn gevoel meer dan een check of alle informatie beschikbaar is. Voor mijn gevoel was dat... Ik had me iets meer voorgesteld van het gesprek over de verkoopstrategie. Het woord strategie behelst naar mijn gevoel meer dan een check of alle informatie beschikbaar is. Voor mijn gevoel was dat een kort gesprek. Ik had toen iets meer duiding willen hebben over de gekozen aanpak.

Nadat het huis onder bod was, kwamen er toch nog aanvragen voor bezichtiging door.

Zelfverkopen heeft deskundige medewerkers die snel, correct, vriendelijk en volledig reageren

Snelheid en bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding

in het begin misten we een persoonlijke contactpersoon, maar door de deskundigheid en goede bereikbaarheid van alle collega's bleek deze persoonlijke contactpersoon niet nodig

gert jan reitsma

We wisten vooraf niet hoe het uit zou werken. Het is voor ons een FANTASTISCHE ervaring geworden. Wij bevelen deze manier van harte aan.

1. Op tijd reageren.
2. Geduld met mensen die niet ingevoerd zijn in alle termen.
3. Correct in alle details.
4. Vriendelijk tot in alle situaties.

We zouden ze niet weten.

Waarom nog geld betalen aan een makelaar als je het zelf prima kunt met de hulp van Zelfverkopen.nl! Prima dienstverlening, prettig contact en een goed resultaat!

Spread the word!

Vriendelijk, betrouwbaar, bereikbaar, duidelijk en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Mag meer adviserend zijn naar verkoper.

Tilly Kraaijveld

Prima. Vakkundig. Snel. Voordelig.

Snelheid van reageren.

Positief

snel kunnen schakelen/terugbellen

Willem

Zeer goed

Kennis en kunde van de makelaar (rogier)

meer promoten (radio, tv)

Prima service. Ik heb telefonisch contact gehad en per e-mail en dat was altijd prima.

Gemakkelijk telefonisch of per mail bereikbaar. Goede suggesties.

Neen.

Goed!