Betrouwbaarheid
Presentatie
9.5/10

R. Meyer

Huis verkocht m.b.v. Zelfverkopen.nl

Goede communicatie en alles werd snel geregeld

Verkoop woning

Vriendelijk, benaderbaar, deskundig, ziet er allemaal goed uit. Mooie website.

Niet bereikbaar op zaterdag. Begrijpelijk gezien het tarief is het idee efficient en volgens vaste werkwijze te werken. Dit wordt door potentiele kopers niet altijd gewaardeerd en als weinig flexibel gezien. Woning stond op funda al als verkocht voor het aflopen van de ontbindende voorwaarden.

Communiceren op een prettige manier. Bereid om alle vragen te beantwoorden. Helpen met advies.

Zie boven.

Prima en cordaat

Snelle behandeling en service

Betere taps in de website

Ada Lokhoff

Uitstekend, precies de kennis die ik als verkoper niet had, werd aangevuld vanuit Zelfverkopen.

Kennis van de huizenmarkt is goed, adviseerden een reële vraagprijs.

Zeer positieve ervaring gehad. Door zelf goed voorbereid contact op te nemen, kon men mij optimaal helpen. Hierdoor is de verkoop enorm snel gegaan.

Zeer snelle dienstverlening.

Goed, bereikbaarheid kan wat beter, maar mijn huis staat snel in verkoop voor een redelijke prijs...

Eenvoudig en snel je huis verkopen met al het nodige advies voor een goede prijs. Het is helder wat gedaan moet worden..

Telefonische bereikbaarheid van het kantoor. Ik heb meerdere malen met het bandje te maken gehad.

Monique van de Veen

Het traject tot nog nu is naar alle tevredenheid. Ik hoop dat dit aankomende periode ook gebeuren.

Zeer positief. Komen afspraken na. Goed te bereiken. Geven duidelijk advies.

Goede bereikbaarheid. vriendelijk.

Eigenlijk niks.

Fam. Ruigrok

Zeer professioneel , altijd vriendelijk en goed bereikbaar !

Telefonisch contact met de dames en Rutger altijd bereidwillig en van zeer goede kwaliteit. Reageerden snel, ook toen de verkoop rond ging komen en wij in het buitenland waren!
Prijs kwaliteit verhouding is prima !
Kwaliteit van het promotiemateriaal is goed!

De taxateur die de waardebepaling deed legde een dusdanig lage prijs neer, dat wij nog 2 concurrenten (de gewone makelaar) hebben uitgenodigd om onze prijs te bepalen.
In ons geval scheelde het 60.000 euro met de waardebepaling. Dit is de verkoopprijs en niet de vraagprijs!