Betrouwbaarheid
Website
Presentatie
9.5/10

Dennis

Zeer goed bevallen, vanaf het begin af aan duidelijk over kosten en diensten. Afspraken werden nagekomen, er werd meegedacht, goed geadviseerd en altijd goed en snel bereikbaar voor vragen. Perfect!

Snelle reactietermijnen, duidelijke communicatie zowel intern als extern, heldere informatie.

Soms wat meer bevestiging geven over zaken waar koper over twijfelt.

B van der Jagt

Wij hebben een huis gekocht en een huis verkocht via deze makelaar

Vriendelijk, kundig en snel reagerend

De naam Zelfverkopen is geen goede naam. In onze omgeving had niemand door dat er een makelaardij bij betrokken was. Men dacht dat we zelf wat aan rommelde en dat gaf in eerste instantie minder vertrouwen in de zaak. In de naam zou iets van makelaar moeten staan (zoals in Makelaarsland, Digimakelaar e.d.) .

Roy en Malou

Super! Ik heb achteraf geen seconde spijt dat we het via zelfverkopen.nl hebben gedaan. Ze staan je kundig bij met advies op de zaken waar jij nou net minder verstand van hebt. De rest kun je zelf...

Deskundig advies. Eerlijk. Goed benaderbaar. Reageren snel op vragen,

Kan zo snel geen verbeterpunten bedenken.

boris meijer

Zeer tevreden en gemakkelijk mijn huis verkocht

Al het nodige uitgelicht om uw huis te verkopen

P.Daniels

Een goed team wat veel kennis heeft.

Snel en netjes te woord gestaan. Goede uitleg over de taken die je hebt om je huis op een zo goed mogelijke manier te verkopen. Goed en eerlijk geholpen met vragen die ik had.

De zelfverkopen.nl website werkte niet goed op mijn Samsung galaxy s3 mobiel. Ik kon bepaalde dingen niet openen. Dus dat is een verbeter punt.

kalter/nijmeijer

Goed, snel reagerend, professioneel. de daad bij het woord voegend . online afhandeling is geen belemmering of beperking.

heldere communicatie, komen de gemaakte afspraken na.

Snelle service, heldere afspraken met een goed resultaat

Snelle reactie, houden zich aan afspraken

Eventueel rechtstreeks nummer van makelaar om sneller te kunnen schakelen

S. Haanskorf

Zeer fijne manier om je huis te verkopen. Deskundige en aardig advies, goed bereikbaar. Echt een aanrader.

Alles makkelijk en snel geregeld op afstand. Goed advies en het scheelt veel in de kosten!

Hein

Prima..!

+ lage kosten.
+ deskundig.
+ vriendelijk.

Ik had me iets meer voorgesteld van het gesprek over de verkoopstrategie. Het woord strategie behelst naar mijn gevoel meer dan een check of alle informatie beschikbaar is. Voor mijn gevoel was dat een kort gesprek. Ik had toen iets meer duiding willen hebben over de gekozen aanpak.

Nadat het huis onder bod was, kwamen er toch nog aanvragen voor bezichtiging door.