Betrouwbaarheid
Bereikbaarheid
Kennis
Website
Presentatie

Onlangs een woning verkocht via zelfverkopen.nl. Alles ging goed en ik ben erg tevreden. Vriendelijke, kundige en snelle service en ook de foto's voor funda zaten in het totaalpaket!

Vriendelijk, snel, kundig! Veel goedkoper dan een reguliere makelaar en zeker niet moeilijker.

Anita

Zeer goed.

Enthousiaste medewerkers en zeer accuraat.

Het blijkt dat overige makelaars (bij een open dag) folders meegeven van de woning. Blijkbaar is daar belangstelling voor. Is het een idee dat jullie deze ook aanbieden?

Vorig jaar mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl. Alles ging eigenlijk heel goed. Ik ben dik tevreden. Het kost wat meer eigen moeite (zelf de foto's maken en zelf de rondleidingen verzorgen), maar... Vorig jaar mijn huis verkocht via Zelfverkopen.nl. Alles ging eigenlijk heel goed. Ik ben dik tevreden. Het kost wat meer eigen moeite (zelf de foto's maken en zelf de rondleidingen verzorgen), maar scheelt dan een hoop centen. De begeleiding is goed en er worden goede tips gegeven.

Goede bereikbaarheid, goede tips. Duidelijke afspraken.

Eigenlijk op dit moment niets aan te merken.

Zeer goed

makelaar dacht mee, was vriendelijk, behulpzaam, zette ons ook aan het denken

nee

Klaas

Wij hebben onlangs ons appartement verkocht via Zelfverkopen.nl. Wat ons betreft de perfecte mix tussen zelf de touwtjes in handen houden en je laten helpen door mensen met de juiste kennis. Alle... Wij hebben onlangs ons appartement verkocht via Zelfverkopen.nl. Wat ons betreft de perfecte mix tussen zelf de touwtjes in handen houden en je laten helpen door mensen met de juiste kennis. Alle informatie en communicatie is helder en we werden altijd professioneel geholpen.

Vriendelijke medewerkers die echt de tijd voor je nemen. Ze weten duidelijk waar ze het over hebben en dat geeft een goed gevoel.

Eva

Heel goed, snel en betrouwbaar.

Reactie snelheid, website, klantvriendelijk, professioneel, prijs.

Zeer goede ervaring: kundig, zoeken snel contact, werken snel, afspaak is afspraak en goed bereikbaar

Kundigheid, snelheid en transparant

fam. Huisman

Prima, uitstekend.

meedenken en ter zake kundig

Voor velen is het huis zelf verkopen nieuw. Mogelijk vooraf een intakegesprek met alle taken die zij en jij doet! Is gedaan, maar te snel/summier.

Patrick

Via zelfverkopen.nl mijn appartement te koop gezet. In het begin was ik een beetje bang of ik dit allemaal zelf zou kunnen. Het bleek achteraf ontzettend makkelijk. Je maakt een profiel aan en voert... Via zelfverkopen.nl mijn appartement te koop gezet. In het begin was ik een beetje bang of ik dit allemaal zelf zou kunnen. Het bleek achteraf ontzettend makkelijk. Je maakt een profiel aan en voert alle gegevens in welke je weet. Je schrijft een mooie tekst, zorg dat je goede foto's maakt en zij doen de rest. Communicatie is uitstekend met zelfverkopen, geen vraag is te veel en er wordt snel gereageerd. Inmiddels hebben ze net de prijs veranderd van 775 naar 1098, maar dan inclusief foto's en documenten welke ze opvragen. Toch blijf ik een dikke 10 geven, omdat het allemaal zo goed is verlopen. Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn een online agenda van zelfverkopen waar je alle bezichtigingen kunt inplannen. Nu dien je dat zelf bij te houden.

Prijs, communicatie, professionaliteit, afspraken nakomen, geen vraag teveel.

Online agenda beheren voor bezichtigingen.

Kim Jansen

Zeer professioneel. Aardige medewerkers die graag met je mee denken in oplossingen. Echt erg snel geholpen, binnen ander halve week is mijn woning verkocht.

Vrolijk en behulpzamen mensen. Weten waar ze het over hebben.

Tip; probeer echt een makelaar te vinden in de woonplaats van de verkoper. Niet iemand uit de regio.