Betrouwbaarheid
Presentatie
9.5/10

Familie Verheijden

Heel goed!!

Op mails werd direct gereageerd, op vragen van ons aan de makelaar ook .

Bezichtigingsaanvragen werden gelijk naar ons verwezen met correcte informatie over de potentiële kopers.

Martine Rombout

Goede ervaringen

Snelle afwikkeling na verkoop

We hadden problemen met de foto's en dat duurde erg lang voordat dit was opgelost. Tevens werd er weinig reactie gegeven op de mail. Alleen het hoognodige en dat heb als niet echt klantvriendelijk... We hadden problemen met de foto's en dat duurde erg lang voordat dit was opgelost. Tevens werd er weinig reactie gegeven op de mail. Alleen het hoognodige en dat heb als niet echt klantvriendelijk ervaren.

Daisy

Goede uitleg,makkelijke portal om alles zelf in te vullen, duidelijke en snelle communicatie.
Wij zijn zeer blij dat we voor zelfverkopen.nl hebben gekozen, we hebben ons huis binnen 14 dagen weten te verkopen!

De communicatie is zeer duidelijk, komen snel de woning inmeten en huis staat snel op Funda!

nee, ik ben zeer tevreden.

Annika

Mijn ervaring met Zelfverkopen.nl is zeer goed. Het contact verliep soepel en alles werd snel geregeld

- Professioneel
- Alles werd snel geregeld
- Vriendelijk
- Alles was heel duidelijk

Zeer goed.

Professionaliteit , clant vriendelijk, accuraat.

Wat mij betreft geen opmerkingen .

Zeer goed.

Professionaliteit , clant vriendelijk, accuraat.

Wat mij betreft geen opmerkingen .

Eddie

Bijzonder tevreden over dienstverlening en de service! Ik heb een aantal keren contact gehad en steeds goed en kundig geholpen. De acties die bij mij lagen qua documentatie aanleveren werd helder... Bijzonder tevreden over dienstverlening en de service! Ik heb een aantal keren contact gehad en steeds goed en kundig geholpen. De acties die bij mij lagen qua documentatie aanleveren werd helder en overzichtelijk gecommuniceerd. Al met al was het een zeer plezierige ervaring en kan (en zal!) ik iedereen Zelfverkopen aanraden.

Toen ik belde wisten ze aan mijn naam wie ik was. Die persoonlijke aanpak bevalt mij erg. Daarbij heb ik enkel kundige mensen gesproken die inhoudelijk advies gaven en wisten waar ze het over hebben.

Geen. Ga zo door!

Margreet

Ik vond het heel prettig om mijn woning via zelfverkopen.nl te verkopen. De makelaars hebben mij goed begeleid, de communicatie ging soepel en de snelheid waarmee een en ander in gang werd gezet,... Ik vond het heel prettig om mijn woning via zelfverkopen.nl te verkopen. De makelaars hebben mij goed begeleid, de communicatie ging soepel en de snelheid waarmee een en ander in gang werd gezet, heeft mij positief verrast. Bovendien is zelfverkopen.nl veel goedkoper dan een andere makelaar. Aanrader!

Zeer goed bereikbaar, reageren snel en de mensen van zelfverkopen.nl zijn toegankelijk. Goede service en dat voor een prima prijs!

Niets, houden zo!

Prima!

Verwachting omtrent snelheid van woning te plaatsen op Funda niet te hoog leggen. Nadat er per mail en telefonisch bevestigd was dat de woning binnen enkele dagen op Funda zou staan, en dat de... Verwachting omtrent snelheid van woning te plaatsen op Funda niet te hoog leggen. Nadat er per mail en telefonisch bevestigd was dat de woning binnen enkele dagen op Funda zou staan, en dat de vertragende factor het aanleveren van stukken zou zijn, voor Zelfverkopen gekozen. Razendsnel alle stukken verzameld en opgestuurd. Afspraak voor inmeten van de woning was snel gemaakt. Daarna zou ik een week!! moeten wachten op waardebepalingsrapport. Nadat er wat druk achter gezet was dit gelukkig na enkele dagen ontvangen. Daarna werd er een verzocht een afspraak te maken voor telefonisch verkoopadviesgesprek. Ook tussen bellen en deze afspraak zou weer een aantal dagen zitten. Gekozen om dit laatste gesprek niet door te laten gaan en vervolgens stond de woning de volgende dag op internet. Dit was op vrijdag en onze wens was het voor het weekend op internet te hebben, dus gelukkig gelukt en ook meteen dat weekend de woning verkocht!

We hebben ons niet aan de advies vraagprijs gehouden. We hebben deze 10k hoger ingezet en vervolgens de woning voor nog 10k meer verkocht!!

Jeroen Overmars

Boven verwachting. Goed persoonlijk contact met Rutger gehad.

Lage prijs en duidelijkheid over de diensten.

Een portal waarin alles wordt bijgehouden ipv het versturen van documenten e.d. per mail.